На ремонт доріг Хмельниччини знову не вистачає коштів
Проблеми з дорогами чиновники, як правило, списують на їхню зношеність, а також на кліматичні умови. Вічна проблема дорожників - відсутність фінансування і блокування коштів із державного бюджету на їхній ремонт. Крім того, водії бачать й інші порушення на дорогах Хмельницької області.
- Майже 95% дорожнього покриття в області в жахливому стані, дорожньої розмітки нормальної немає, - каже представник громадської організації «Дорожній контроль» Олег Бондаренко. - Близько 70% дорожніх знаків встановленні з порушенням ДСТУ, є такі знаки, яких водії взагалі не бачать. Потрібно в першу чергу перевірити дороги та дати відповідним установам приписи.
У Службі автомобільних доріг у Хмельницькій області пояснюють, що крім них про дороги мають піклуватися як місцеві чиновники, так і учасники дорожнього руху.
- Сьогодні ми маємо лише 90 мільйоні на утримання та експлуатацію дорожнього покриття. Нема ні копійки грошей на нове будівництво та капітальний ремонт, - каже заступник начальника з ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Леонід Гураль. - Ми виділяємо із нашого скрутного бюджету майже 60 тисяч гривень на дорожні знаки. Але 30% усіх встановлених знаків зривають та пошкоджують. Це також потрібно врахувати. Цю ситуацію потрібно вирішувати разом з ДАІ та органами місцевого самоврядування. За перше півріччя облавтодор освоїв лише 25 мільйонів гривень. А в минулому році у цей самий період було освоєно близько 300 мільйонів гривень. Гроші надходять з величезним запізненням.
Чи можуть водії звертатися до суду через погані дороги?
Валерій Заїка, адвокат
Коли аварія сталася через пошкоджену ділянку дороги, необхідно залишитись на місці події і повідомити працівників дорожньо–патрульної служби, які обслуговують вказану ділянку дороги. Це потрібно для того, щоб зафіксувати сам факт ДТП. До того часу необхідно встановити очевидців події та зафіксувати їх данні (прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону), за можливості зафіксувати все за допомогою фото, а краще відеозйомки. Водіям варто знати, що відповідно до п. 12.3. Правил дорожнього руху зазначено, що у разі виникнення небезпеки для руху або перешкоди, яку водій об'єктивно спроможний виявити, він повинен негайно вжити заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу або безпечного для інших учасників руху об'їзду перешкоди. Саме на цей пункт ПДР, як правило, і посилаються у суді особи , які несуть відповідальність за неналежний стан доріг. Після фіксації ДТП необхідно отримати акт У той же день необхідно звернутися до експерта, який зафіксує пошкодження та зробить оцінку шкоди завданої внаслідок ДТП. Оцінка проводиться за рахунок власника транспортного засобу. Квитанцію зберігаємо, в подальшому вона буде необхідна для стягнення вказаних коштів з винних осіб в судовому порядку. Після цього з письмовою заявою посилаючись на Закон України «Про доступ до публічної інформації» звертаємося до органів місцевого самоврядування (міська, селищна, сільська рада, якщо пригода сталася поза межами населеного пункту, до районної державної адміністрації, або інших уповноважених органів), аби дізнатися яке підприємство відповідальне за вказану ділянку дороги, у кого вказана ділянка дороги перебуває на балансі. Відповідальну особу можна попросити в добровільному порядку відшкодувати завданий збиток. Швидше за все, водій отримає відмову, або ж просте ігнорування. Якщо через 45 днів реакції не буде, готується позовна заява до суду.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
AnonymousВ этом году 25 мл. гривень, в прошлом 300 тыс освоенных. Только на что? Что в прошлом, что в этом году, дорожников почти не видно, занимаются только покраской и ямочными ремонтами дорог. И как осваиваются денюжки, если 70% знаков установлено с нарушениями.Просто бред дорожных бездельников.