У сall-центрі хмельницької поліції є «постійні клієнти»

У сall-центрі хмельницької поліції є «постійні клієнти»
Оператори call-центру щодня отримують близько 350 дзвінків. Телефонують люди з будь-яких ситуацій – починаючи з того, що «не знають, якою маршруткою доїхати» і закінчуючи крадіжками та п’яними бійками. Як працює служба «102», дізнавалися журналісти «ВСІМ».

Майже 2 місяці тому, 26 грудня, у Хмельницькому запрацював call-центр поліції. Він приймає виклики від громадян та старається оперативно на них реагувати. Підпорядковується call-центр управлінню інформаційного забезпечення Головного управління Національної поліції в Хмельницькій області.

- Ми розташовані зараз в міському відділі поліції, оскільки в Головному управлінні нема вільного приміщення для операторів та диспетчерів call-центру,  - розповідає керівник call-центру Володимир Король.

Бракує людей

Відео дня

Call-центр тісно співпрацює з патрульною поліцією, адже саме вони виїжджають на виклики, які приймають оператори.  Штаб на 44 робочих місця поки повністю не сформований, тут працює 32 людини.

- Ми ще маємо укомплектувати штат працівників, адже зараз на зміні працює лише 8 людей. З них – 4 оператори, які приймають виклики, 3 диспетчери, які направляють на місце події найближчий патруль поліції і один старший по зміні, - пояснює Володимир Король.

Головне у роботі працівника call-центру – це швидке реагування. Часто патрульні прибували на місце події ще тоді, коли з заявником розмовляв по телефону оператор служби «102». Таким чином, вдається тримати ситуацію під контролем.

Місцезнаходження кожної патрульної машини видно на комп’ютері. Тому оператори завжди в курсі, де знаходиться той чи інший патруль та кому відправити чергове звернення на планшет.     

«102» на «911»

- Оператор служби приймає дзвінок від людини, якій потрібна допомога і визначає, що саме сталось. Далі повідомлення передається диспетчеру, який відстежує місце перебування найближчої патрульної машини і направляє її на місце події, звідки надійшов виклик. Робота не дуже важка, але відповідальна, - каже Володимир Король.

Як зазначає керівник call-центру поліції, служба «102» у майбутньому буде базою для створення служби «911», яка існує у багатьох країнах світу. Всі виклики буде отримувати лише call-центр і перенаправляти їх до інших служб.

- Ми плануємо розширювати штат працівників, створювати групи швидкого реагування у всіх райвідділах області, але на це потрібні значні кошти. Але хочемо зробити це в найкоротший термін, - стверджує Володимир Король.

На квартири їдуть ввечері

У call-центрі розповідають, що мають «постійних клієнтів». Це  люди, які телефонують ледь не кожного дня.

- Є одна жінка, яка дзвонить кожного дня зранку по 10-20 разів. Не дає їй спокою незаконна торгівля по Кам’янецькій біля Філармонії. Також часто дзвонять люди, яким потрібно просто з кимось поспілкуватись. Але ми завжди лояльно ставимось до кожного і стовідсотково реагуємо, - зазначає Володимир Король.

Наразі протягом доби оператори приймають близько 300-350 дзвінків. Помітно більшає викликів у вихідні.

- Телефонують нам у різний час. Але більше дзвінків таки у вихідні після 11 години вечора, коли починають працювати нічні заклади, клуби. В той час трапляється багато бійок. Наплив дзвінків спостерігається також вранці. Трохи викликів є і по обіді, і ввечері, коли люди повертаються з роботи. Тоді найчастіше повідомляють про обкрадання квартир. Ближче до ночі з’являються повідомлення про сімейні скандали та бійки, - розповідає Володимир Король.

Трапляються серед тих, хто дзвонить, і жартівники. У call-центрі стверджують, що і до таких стараються знайти підхід.

- Був випадок, коли ми здійснювали патрульне піклування, завезли чоловіка додому до жінки. А він потім нам дзвонить і просить, аби ми його повернули туди, де забрали. Каже, що починає сваритися і битися з жінкою, - ділиться Володимир Король.

Хто відповідає на дзвінки

26-річний Роман Онищук у поліції працює вже 6 років, з них 2 місяці – у call-центрі. Робота хлопцю подобається, адже тішить і зручний графік, і дружній колектив.

- За кожну зміну приймаю близько 20 викликів. Подобається допомагати людям, навіть якщо дзвонять по зовсім буденних питаннях, таких як дізнатись номер комунальних служб чи міської ради. Доводиться допомагати і по більш серйозних проблемах: крадіжки, пожежі, бійки, - розповідає Роман Онищук.

Віталію Панасюку – 24.  Хлопець вже має досвід спілкування з людьми, оскільки останні 3 роки працював у патрульно-постовій службі.

- Робота у call-центрі мені дається легко, тому що вже маю навички спілкування з людьми, вмію їх вислухати. Буває, що пояснювати щось доводиться досить довго, тому ставлюсь до того з терпінням. Є таке, що виклики хибні: людина побачила невідомий пакет на дорозі, подзвонила нам, а виявилось, що то пакет зі сміттям, - каже Віталій Панасюк.

Старший сержант Олексій Антонюк, якому 26 років, дуже тішиться колективом та керівництвом, з яким працює. Хлопець каже, що таких розуміючих людей ще ніде не зустрічав. Радують оператора і дзвінки вдячних хмельничан.

- Стараємось у колективі один одного підтримувати. Бувають важкі зміни, коли приймаємо багато дійсно важливих дзвінків, вислуховуємо людей. В кожному виклику – своя особлива подія, на яку треба обов’язково відреагувати якнайшвидше та якнайкраще. Адже людина, яка дзвонить, вона просить допомоги, якщо ми їй допомогли, то вона буде нам і в подальшому довіряти, - пояснює Олексій Антонюк.

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (1)
  • Ксенія

    Ща такою молоддю  майбутнє.....
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
09:55 Погодинних відключень сьогодні, 18 травня, на Хмельниччині не буде, – обленерго 09:13 У Хмельницькому відкрили виставку, присвячену полеглим за Україну білорусам 20:51 На Хмельниччину “на щиті” повернулися четверо військових: хто вони 20:14 Міноборони запускає застосунок Резерв+ для оновлення даних онлайн: деталі Від читача 18:27 АРТЕРІАЛЬНА ГІПЕРТЕНЗІЯ. Чим небезпечна? Що потрібно знати? 19:33 Туристичний сезон відкрили у Старокостянтинові: що цікавого 18:51 Погода на вихідні: чи чекати потепління на Хмельниччині 18:14 Тарифи на світло зростуть вже 1 червня: скільки може коштувати кіловат 17:40 Щорічно у другу суботу травня відзначається Всесвітній день боротьби з гіпертонією (новини компаній) 17:33 На Хмельниччині ув’язнили військового в запасі за ухилення від мобілізації 17:02 Чи готові хмельничанки пройти військову підготовку: опитування play_circle_filled 16:32 Графік аварійних відключень: як дізнатися коли не буде світла 15:52 Зайві витрати на 5 мільйонів у будівництві ліцею зафіксували аудитори на Хмельничині 15:12 У 18 років пішов воювати. Попрощалися з хмельничанином-азовцем Павлом Фостиком play_circle_filled photo_camera 14:39 Один загиблий та важко травмована неповнолітня пасажирка: судитимуть водія позашляховика 13:59 Пораненим бійцям на Хмельниччині влаштували екскурсію та відпочинок з риболовлею 13:16 Військового з Хмельницького відзначив грошовим сертифікатом Головнокомандувач ЗСУ 13:12 Рівень дю Солей! Шоу «ALICE» 2 червня вразить хмельничан трюками на межі людських можливостей (новини компаній) 12:28 На фронті загинув працівник «Хмельницькводоканалу» Михайло Василишин 11:22 У Хмельницькому районі зіткнулись трактор і «BMW». Є постраждалий play_circle_filled
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up