Щороку із міського бюджету виділяють кошти для надання одноразової грошової допомоги людям. Хмельничани можуть отримати гроші на лікування, ліквідацію наслідків пожежі та інші потреби. Виділити можуть від 500 гривень і до декількох тисяч.
У 2017 році з бюджету дали 13,7 мільйонів гривень на виплату матеріальної допомоги. Її вже отримали майже 17 тисяч хмельничан. Ще 3 тисячі вже подали заяву, але допомогу їм виплатять вже у 2018 році. Які документи потрібно подати на отримання матеріальної допомоги та коли її призначать, журналісти vsim.ua дізнавалися в управлінні соцзахисту Хмельницької міськради.
Людмила Погорілець, перший заступник начальника управління соцзахисту Хмельницької міської ради
Хмельничани можуть написати заяву щодо матеріальної допомоги на міського голову, секретаря міської ради і на заступників міського голови. Зробити це можна у відділі звернень, що на Гагаріна, 18. З собою потрібно мати паспорт, ідентифікаційний код, заяву та довідку, яка підтверджує причини звернення. Це може бути довідка про захворювання, нещасний випадок, посвідчення пільговика.
Заступники міського голови можуть призначати допомогу у розмірі до 500 гривень, міський голова і секретам міської ради - від 500 до 1000 гривень. Якщо на потреби заявника, необхідно більше 1000 гривень, то рішення приймається на засіданні виконавчого комітету. Якщо ж сума більша за 5000 гривень, то виноситься рішення на сесію міської ради.
По закону звернення має бути розглянуте протягом 30 днів. Але в зв’язку з тим, що заяв більше, ніж можливо обробити у ці 30 днів, тому виплати затримуються. Зараз ви виплачуємо допомогу по заявах, які подавали наприкінці червня.Також заяв виявилось більше, аніж закладених коштів у бюджеті, тому деякі з них перенесуться на 2018 рік.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Антибіотик