Лише 11% вчителів впевнені у власній компетентності - аналітики

Лише 11% вчителів впевнені у власній компетентності  - аналітики
Ілюстративне фото
  • Кожен десятий учитель вважає себе компетентним у сфері соціально-емоційного навчання.
  • До такого висновку прийшли в рамках дослідження реформи «Нової української школи».

Вчителям бракує компетентності у сфері соціально-емоційного навчання, завдяки якому формуються соціальна і громадянська компетентності, уміння навчатися впродовж життя та наскрізні вміння. Про це йдеться в аналітичному огляді, підготовленому Українським центром оцінювання якості освіти спільно з громадськими об’єднаннями, пише Освіта.ua. 

В опитуванні взяли участь понад 3,5 тисяч педагогів.

Як інформує видання, згідно з вимогами «Нової української школи», лише кожен десятий учитель вважає себе компетентним. Також відповідно до вказаного вище аналітичного огляду, цей показник складає лише 11% . Ще 41% опитаних обрали варіант відповіді «Радше так, аніж ні». Такі ж показники й серед керівництва: майже 11% і 43% директорів відповідно. 

Відео дня

Майже втричі вищий показник по компетентності серед учителів та адміністрації спеціальних закладів освіти та закладів освіти, що беруть участь в експерименті з упровадження "Нової української школи".

Довідка:

Аналітичний огляд підготовлений на основі дослідження, проведеного в січні-липні 2021 року з метою визначення рівня сприйняття та готовності освітян до соціально-емоційного навчання у рамках реформи «Нова українська школа». У межах дослідження авторами було проведене всеукраїнське опитування серед учителів та директорів шкіл, яке охопило понад 3,5 тисячі педагогів.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up