Хмельничанка каже, що її принизили в управлінні соцзахисту

Хмельничанка каже, що її принизили в управлінні соцзахисту
  • 32-річна Оксана Іщук поскаржилась, що її принизили в управлінні праці та соцзахисту
  • Жінка каже, що їй спочатку нагрубіянили, а тоді виштовхали з кабінету з маленьким сином
  • В управлінні запевняють, що жінка перебільшує. Але різкість через втому і нерви не виключають 

 

Оксана Іщук прийшла до управління праці та соціального захисту, що на Шевченка, 99, вперше. Молода мама хотіла оформити субсидію. Але похід закінчився розчаруванням. Жінка каже, що їй нагрубіянили і виштовхали з кабінету. 
Той день хмельничанка Оксана запам’ятає надовго. Каже, після такого походу до управління, більше не ступить туди ногою. 
 
«Простояла в черзі більше години»
Минулого тижня жінка разом з трирічним сином о дев’ятій ранку ступила на поріг управління. Хотіла запитати, чи потрібна їй довідка про доходи при оформленні субсидії. В приміщенні люди вишикувались у дві черги. Оксана Іщук зайняла одну з них. Простояла в ній більше години. Дитина за цей час почала капризувати. Коли підійшла черга, жінка задала питання, з якими і прийшла. Але її відправили до восьмого кабінету. 
 
- Там в коридорі соцзахисту поставили два столи, де можна було отримати інформацію. Я хотіла спитати, яка мені потрібна довідка, бо я подаю заявку вперше. Мені показали, де потрібно стати. Більше години простояли, дитина вже змучилась. Потім мені працівниця радить з моїм питанням йти до кабінету №8. Я з дитиною йду туди, куди мене відправили. В кабінеті було чотири працівника. Тут одна з них починає на мене кричати. Мовляв, зробили з кабінету прохідний двір. Але найбільше мене засмутила фраза – «Ще й з дитиною присунулись», - важко стримуючи хвилювання, згадує Оксана Іщук. 
 
 
«Вам просто показали, де задавати питання»
За словами жінки, один з працівників сказав роздратованим тоном, що їй потрібно стати в іншу чергу і почав випихати її з кабінету. Після цього закрив перед носом двері. Люди в черзі почали перешіптуватись і вирішили стати на захист. Пропустили її без черги. 
 
- Буквально за кілька секунд я запитала те, що мені було потрібно. Коли вже трохи заспокоїлась, то повернулась назад у той кабінет. Хотіла, аби жінка, яка мені нахамила, представилась. А вона з якоюсь насмішкою каже – «Вас надвір на мороз ніхто не вигнав. А просто показали, де потрібно задавати питання». Так вона сказала, – розповідає Оксана. 
Ще на емоціях хмельничанка написала про «наболіле» на сайт електронних скарг України. 
 
«Не штовхали, а вивели за руку»
Журналісти «ВСІМ» вирішили звернутись за поясненнями до управління праці та соцзахисту. Тут, як завжди, людно. Займають чергу ще тоді, коли у працівників обід. Ми зайшли до кабінету, де Оксана наштовхнулась на грубощі. Дві жінки у кабінеті №7 кажуть, ситуацію пам’ятають. Але конкретно нічого не пояснили. Порадили звертатись до керівництва.
 
В управлінні запевняють, такий випадок одиничний.  Невпевнено пояснюють, «зірвались» на хмельничанці тому, що та зайшла у кабінет з обмеженим доступом. Цим самим відволікла завідуючу сектором. 
 
- Жінка трохи перебільшує. Ніхто її з кабінету не виштовхував. Як ми бачимо цю ситуацію? В нас є координатор-інформатор, до якого можна звертатись за довідками. До нього громадянка не підходила. Можливо, вона побачила, що там багато людей і вирішила одразу зайти у кабінет. Восьмий кабінет у нас з обмеженим доступом. В той момент начальник відділу робила програмне забезпечення. Хлопець, наш працівник, за руку її вивів і показав, куди потрібно звернутись. Провів її в інформаційний сектор, - пояснює  заступник начальника відділу грошових виплат і компенсації управління Надія Волошина. - Розумієте, наша специфіка роботи пов’язана з людським фактором. Наплив людей великий, а працівників не вистачає. В секторі прийомі у них лише сім людей. Лише з квітня минулого року до філії звернулось близько 17 тисяч людей. 
 
Можна вимагати моральну шкоди через суд
 
Андрій Місяць, адвокат адвокатської контори «Місяць і партнери»:
 
- Черги у нас нічим не передбачені. Це самоорганізація громадян всередині установи. Звичайно, державний службовець повинен бути ввічливим на своєму робочому місці. Грубіянити вони не мали права. Якщо людина порушує громадський порядок у державній установі, то працівники могли викликати поліцію. Якщо не викликали, то ніхто не порушував. 
Якщо ж вказані факти є, то, в першу чергу, громадянка повинна звернутись до керівництва управління. Є Закон "Про звернення громадян". Людина повинна була направити звернення у паперовому вигляді. Якщо ж скарга до керівника не допомогла, то до вищих органів. Якщо людина вважає, що такими діями їй заподіяна моральна шкода, можна звертатись до суду. Термін – три роки. Але стягнення моральної шкоди – це все теорія. Таких випадків дуже мало. Звісно, людям потрібно звертатись і скаржитись. Не потрібно робити такі випадки латентними. Йти до суду – це вже крайній метод. У даному випадку працівники мають вибачитись. А якщо дійсно хтось винен, то притягнути до дисциплінарної відповідальності. 
 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (20)
  • Ivan Gordienko

    Воронецькій завів кодло хамів і сидить тішитьсяшо вони такі шо і він. а грошей скіко воно накрало. шей діпутат до того
  • Оксана

    Сьогодні мене запросили до фонду, де стався інцидент. На зустрічі був присутній  начальник УПСЗН  Л.П. Новіцький. Ми розібрались в ситуації, що сталася. Частично я зрозуміла працівників, що в них дійсно "завал".Вони ж в свою чергу попросили в мене вибачення. Ще сьогодні під час розмови зрозуміла, що не можна ставити всіх службовців в один ряд. Про тих, хто зі мною  так повівся, я думки не змінила, але познайомившись з начальником відділення -  Надією Степанівною, зрозуміла що це  розумна, толерантна людина. Якби всі працівники були такі, як вона, то не було б таких конфузів, який стався.
  • Артём Лыба

    "Але різкість через втому і нерви не виключають" - в приватних структурах це вже давним давно не виправдання. Не дивлячись на втому чи дратівливість, з клієнтом потрібно розмовляти ввічливо, або шукай іншу роботу. В держ.структурах і зарплати малі і люди думають, що подібні випади залишаться безкарними. Це виглядає совково-архаїчно. Почніть якісно і з повагою надавати послуги і розвантажите самих же себе від зайвої рутинної роботи, збережете нерви

    Анонім reply Артём Лыба

    У державних структурах вважають, якщо зарплата мала, то працювати взагалі не потрібно, а тільки отримувати цю малу зарплату. Я вважаю що таким потрібно просто звільнитись і знайти кращу роботу. Може хтось на їх місце прийде і навіть за таку зарплату буде сумлінно виконувати свою роботу. Це зазвичай молодь після інститутів з метою отримання досвіду.

    Тетяна reply Анонім

    Шановний Анонім! Я працюю в державній установі. Підтримую, що хамства не повинно бути. Повірте, багато працівників сумлінно виконують свої обов"язки. Але "в семье не без урода".



    Також хочу зауважити, що громадяни, які приходять в наші установи, досить часто дозволяють собі грубо розмовляти зі службовцями, виливати свій негатив на нас. Уявіть скільки напротязі дня таких людей! І кожен дозволяє собі нагримати, вилаяти, бо влада погана....



    Тому давайте будемо взаємовічливими!
  • Женя Онищенко

    Это наше руководство страны сталкивает лбами простых людей - социально необеспеченных и гос.служащих нижнего ранга (простых исполнителей).



    Олигархи правят страной, обеспечивая развитие своего бизнеса, уничтожают мелких предпринимателей для искоренения свободолюбивого класса, "подпитывают" горячие точки в стране для уничтожения патриотов и "замыленния глаз" простым людям. Подымают тарифы - назначают субсидии, оглашая в масс-медиа ВЫГОДУ простых граждан от этого, а с другой стороны - придумывают схемы для того, чтобы как меньше граждан воспользовалось этими субсидиями...



    Приходилось не раз оформлять субсидию и видеть обозленных людей, которые свою неприязнь к высшему руководству страны выплескивают на простых клерках, почти всегда - стрессовые ситуации, а работник (по субсидии) находится в этой атмосфере каждый день (мне их жаль).



    Поток нуждающихся в соц.защите и обозленных людей увеличивается в соответствующих учреждениях, а правительство так и не обеспечило структурные подразделения дополнительными штатными кадрами (не с центра занятости) или дополнительными помещениями (разве где-то появились новые отделения?), думаю, что и программное обеспечение для расчета субсидий тоже не усовершенствовали и единой "всемогущей" базы, скорее всего, что нет.

    Главное, что и справок никаких не нужно уже приносить (а ведь данные, необходимые для расчета субсидий, где-то нужно брать) - их "добывают" эти же "обидчики"...

    Знакомая стояла в центре занятости и ее направили временно на работы в отдел по субсидиям, с ее слов - адская работа с нервными клиентами. Говорит, что легче мыть полы с высшим образованием, чем выдерживать такую нагрузку (уровень жизни людей падает - накал увеличивается, приходят обычно туда люди только с проблемами).





    Вопрос: уважаемая Оксана, зачем ломиться по всем кабинетам с одним простым (по вашим словам) вопросом  и без очереди?



    Ведь, там все в очереди были такие же как и вы (необеспеченные и нуждающиеся) и зачем отнимаете время у людей, которые, скорее всего, занимаются "добычей" документов для получения вами субсидии или расчетом этих субсидий или.. - зачем всех дергать и будоражить?



    Обращайтесь по адресу к специалисту, который консультирует и дождитесь своей очереди, как все, ведь, 3х летний ребенок - не грудничек, а Вы зацепили всех... День не удался - не нужно свой негатив брызгать на других.



    Я так понимаю, вы - продвинутый человек - задействовали журналиста, знаменитого и дорогого адвоката, писали жалобы - значит, у вас есть интернет - узнайте, не выходя из дома, нужна ли справка о доходах в интернете.



    Напишите, наконец, правительству о том, что в субсидии большие очереди и чтобы те позаботились о том, чтобы такие учреждения были в каждом квартале, а не приходилось ездить через пол города, чтобы получить информацию...



    Пришли в учреждение - дождитесь своей очереди и задайте вопрос специалисту, который для этого предназначен.





    Почему пишу? - задело, потому что приходилось встречать чиновников, которые собирают под дверью очередь, поскольку нужно обсудить сплетни с подругами или устраивают затяжное чаепитие в рабочее время - об этом не пишут статьи проницательные местные журналисты, не вижу в местных изданиях открытых писем "обиженных" - ТИШИНА,



    а там, в единственном месте, где гос.служащие, как в улье, ПАШУТ - находятся такие "обиженные" и подымают прессу, адвокатов, подают "электронные жалобы" - сколько суммарно времени отнято у людей, где даже нет свидетелей и неубедительные аргументы.. - похоже на действия человека не активной позиции , а на "заказную утку"...



    АВТОР, не убедительно, если взялись освещать «проблему» - нужно ее исследовать и аргументировать, а не брать интервью в работников гос.учреждения, подписывая их как «жіночки» какого-то № кабинета (есть должность и кабинет специалистов, выполняют конкретные функции).

    Анонім reply Женя Онищенко

    Краще запитайте навіщо взагалі до вас йти, якщо можна відправити все поштою замовним листом, а ви вже там бігайте самі по кабінетам з паперами, а не отримувачі субсидій.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
12:11 Через ворожу атаку на Хмельниччині постраждали шість будинків, – ОВА 11:09 Шквальний вітер на Хмельниччині: є аварійні відключення світла 10:19 На сусідній Вінниччині «шахед» впав біля будинку і здетонував, – ДСНС 09:02 Масована атака на Україну: над Хмельниччиною збили три ворожі цілі Від читача 15:03 Хмельницькі кардіологи провели майстер-клас у м.Нетішин 21:11 Напав з ножем на перехожого на залізничому вокзалі: у Шепетівці судитимуть бандита 21:03 Новий депутат облради з мільйонами «в заначці»: хто такий Ілля Логін 20:33 За побиття дитини судили маму з Хмельниччини 19:45 Хмельницький попрощався з двома воїнами: Олегом Попелем та Юрієм Броварним 19:10 Обрізка дерев: чому скаржаться хмельничани і що кажуть екологи photo_camera 18:28 Гостювання сина в матері закінчилось трагедією на Хмельниччині: деталі справи 17:41 Працівниця банку на Хмельниччині привласнювала допомогу родичам загиблих воїнів 17:03 У Хмельницькому пенсіонеру стало погано біля річки: його врятували патрульні 16:29 Погіршення погоди та обстріли: на Хмельниччині прогнозують погодинні відключення світла 16:16 Торгова марка SvitloSteli: Нове слово у світі натяжних стель і освітлення (новини компаній) 16:01 «Непридатність до військової служби»: скільки беруть за це на Хмельниччині і чим все закінчується 15:23 Житель Хмельниччини з гепатитом С сяде за ґрати за ухилення від мобілізації 14:43 Опублікували список TikTok-каналів, які поширюють ворожу пропаганду 14:06 Платні соціальні послуги в комунальних закладах Хмельниччини: яка вартість 13:43 У Хмельницькій митниці новий керівник. Що про нього відомо
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up