З кожним роком все частіше весь документообіг переводять в електронну форму. Аби ці документи могли мати юридичну силу та прирівнюватися до паперових, на них слід ставити електронний цифровий підпис (ЕЦП). Потрібен він і при заповненні електронних декларацій та для участі у тендерах.
Електронний цифровий підпис отримують через математичну "шифровку" даних в документі. Таким чином, кожен користувач має свій таємний ключ, яким може "підписуватись" у мережі. Існує і відповідний таємному відкритий ключ. Він використовується для того, що інші користувачі могли перевірити достовірність підпису та ідентифікувати його власника.
Електронним цифровим підписом можна "підписувати" електронні звіти. Їх приймає Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державний комітет фінансового моніторингу, Державна митна служба. Завдяки ЕЦП хмельничани можуть реєструватись на різноманітних інформаційних ресурсах та підписувати будь-які електронні документи. ЕЦП можна використовувати будь-де, де потрібно з точністю ідентифікувати користувача.
Для отримання ЕЦП потрібно мати при собі необхідний перелік документів:
Електронний цифровий підпис видають в Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК) при фіскальній службі. Звертатися можна і у будь-які уповноважені організації.
Акредитований центр сертифікації ключів знаходиться за адресою: вул. Героїв Майдану, 12.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Pan Włodek