Вперше у Хмельницькому пройшла регіональна конференція для підприємців та маркетологів Marketing Day. Її організаторами виступили сайт-довідка ТОП20 та компанія Projector Events, яка нещодавно проводила у місті E-commerce Business Forum та Instaday. Сьогодні, 27 січня, у конференц-залі клубу "СВ" зібралось 250 учасників. Серед них не лише досвідчені бізнесмени, а й підприємці-початківці та маркетологи. До них запросили п'ятьох кращих спікерів.
- В нас виступав спікер з оффлайнової мережі. Він розказував про брендинг. Ще один спікер розбирав сайти учасників, які прийшли сьогодні на конференцію. Окрім того, говорили за просування в Youtube та Instagram. Також говорили про комунакацію з клієнтом, що змінилось у цьому напрямку. Для нас важливо, щоб людям це знадобилось, вони ставили собі нові задачі і в них це працювало, - розповідає співорганізатор Marketing Day, співзасновник Projector Events Вадим Пилипчук.
Богдана Жолкевська, власник інтернет-магазину дитячого одягу boysteam.com.ua
- Я на такому заході вперше, але тут дуже цікаво. Спікери дуже доступно все розказують. Найбільше сподобалась лекція про Youtube. Як правильно сказав лектор, що якщо щось не виходить, не потрібно відразу все кидати. Потрібно продовжувати. Я виділила для себе пунктик: не потрібно зупинятись, а варто далі розвиватись. Почерпнула для себе багато корисного стосовно реклами, контекстної реклами, як правильно це зробити. Думаю, це корисно, особливо для початківців, які ще не знають, як правильно все організувати. Відразу дають пункти, над якими потрібно працювати.
Антоніна Свідерська, викладач польської мови
- Подобається, що тут присутні так багато активних людей, які цікавляться темами бізнесу. Мене надихнув спікер, який розповідав про канал на Youtube. Він дав нам завдання написати три теми і я це зробила й задумалась, що це цілком реально. Відразу пішов хід думок, як це можна втілити у життя. Для активних людей варто дати ось такий заряд і вони вже знають, що робити, в голові складається план. В мене були ідеї, але сьогодні вони набули більш чітких обрисів. Я змогла їх краще побачити, сформувати картинку.
Юрій Намисніков, інтернет-магазин "Комок"
- Мені дуже цікаво. Інформація є актуальною на теперішній час. Мені дуже сподобалася лекція про Youtube. Думаю, втілювати в реальність ідею стосовно свого каналу. Також задумався про те, як сформувати бренд.
Сана Прокопенко і Анастасія Кондратюк, весільне агенство "Династія"
- Конференція пройшла успішно. Всі спікери були дуже лаконічними, цікавими та інформативними. Радує, що в нас це розвивається. Учасникам дають можливість поспілкуватися зі спікерами. Їх можна розпитати. Як мінімум, будемо пробувати працювати з Youtube. Цікавою була тема брендингу. Хочеться ще окремо поговорити зі спікером, бо ми якраз робимо ребрендинг.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Богдан Василенко
Профессия интернет-маркетолога на сегодняшний день является востребованной. Для того, чтобы владеть всеми инструментами рекламы в интернете, то на текущий момент есть много полезной информации в интернете https://marketer.ua/pomilki-v-instagram-yaki-vbivayut-prodazhi/ , которая поможет избежать определенных ошибок, которые приводят к плохим последствиям.