Наше повсякденне життя все більше зазнає впливу засобів масової інформації. Цей процес, у ході якого широкий спектр засобів масової інформації проникає в наш світ усе глибше, і є все більшим упливом ЗМІ на суспільство. Сучасна людина повинна знати основи медійної грамотності. Медіаграмотність – це набір компетентностей, необхідних для активної й усвідомленої участі в житті медійного суспільства.
Так, відповідаючи на виклики сьогодення, 12 червня 2019 року вмісті Хмельницькому відбувся тренінг «Бути медіаграмотним – бути в тренді!» для школярів старших класів, студентів з різних районів Хмельниччини. Захід був проведений як результат втілення проекту після навчання по програмі «Молодь змінить Україну» фонду родини імені Богдана Гаврилишина. Навчання проходило під керівництвом тренерки з медіаосвіти – Процюк Наталії Юріївни.
Мета проведеного тренінгу – допомогти навчитися школярам та студентам компетентно «споживати» ЗМІ та вміти створювати свій власний якісний медіа-продукт.
Під час тренінгу учасники ознайомилися з ключовими компонентами медіаграмотності, а саме: використання медіа-повідомлень під час комунікації, вплив медіа на процес комунікації та виховання, розвиток критичного мислення, аналіз джерел, форми роботи з медіа. Тренінг проходив в інтерактивній формі, що дало можливість кожному учаснику брати участь в обговореннях, модельних дидактичних іграх та вправах. Учасники отримали нові знання, ознайомилися з методиками для подальшого самостійного розвитку в сфері медіаграмотності та безпечного «споживання» ЗМІ. За результатами вихідного опитування, 15 з 20 учасників виявили бажання продовжити поглиблене вивчення медіаграмотності.
Також Наталія Процюк висловила щиру подяку за підтримку креативних ідей, ініціатив, а головне – віри в силу української молоді Олені Бекреньовій, Мар’яні Єлейко, Юлії Харченко та фонду родини Богдана Гаврилишина.
Долучайтесь та будьте в тренді – будьте медіаграмотними!
#БогданГаврилиши
#МЗУ2019
#Молодьзмінить Україну
#МЗУОдеса2019
https://bhfamily.org/