Поради як вирішити проблему з недостатнім опаленням у квартирі

Якщо у Вашій квартирі прохолодні батареї, причиною може бути те, що уповноважений за лічильник тепла в Вашому будинку всупереч правилам перекриває кран на подачу тепла.
Якщо у Вашій квартирі прохолодні батареї, причиною може бути те, що уповноважений за лічильник тепла в Вашому будинку всупереч правилам перекриває кран на подачу тепла.
В такому випадку в квартирах інших підʼїздів може бути тепло, а у вас - прохолодно. Тож, якщо причина в перекриванні крана на подачу тепла, раджу звернутись на гарячу лінію відділу управління міським господарством 15-80 або на їхній мобільний телефон 067 5551580.
Також, оскільки дана проблема досить поширена в Хмельницькому, варто звернутись до органів місцевого самоврядування та засобів масової інформації (як мінімум, хоча б написати про зловживання з лічильником тепла на сайтах наших міських ЗМІ).
Деякі міські служби намагаються усунутись від вирішення проблеми (мовляв, самі домовляйтесь з відповідальною за лічильник, бо нема такого закону, щоб подібними проблемами з теплом займались комунальні служби чи органи місцевого самоврядування). У таких випадках раджу вказувати їм на закони, які стосуються даної проблеми, і які ці служби та відповідальні за лічильник зобовʼязані виконувати.
Пунктом 11 Правил користування тепловою енергією, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2007 № 1198 визначено, що самовільне втручання в діючі системи теплопостачання та теплоспоживання забороняється.
Статтею 270-1 Кримінального кодексу України передбачено кримінальну відповідальність за умисне знищення або пошкодження об'єктів житлово-комунального господарства. До таких об’єктів відноситься й лічильник теплової енергії, а спроби самовільно регулювати подачу тепла в ручному режимі за допомогою запірної арматури, яка не є засобом регулювання, можуть призвести до виходу її з ладу, виникнення аварійних ситуацій.
Стаття 13 Закону України „Про теплопостачання” визначає, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері теплопостачання відноситься здійснення контролю за забезпеченням споживачів тепловою енергією відповідно до нормативних вимог.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» теплопостачальне підприємство має право вимагати усунення порушень (в даному випадку порушень відповідальних за лічильник) в сфері житлово-комунальних послуг. У разі невиконання вимог законодавства теплопостачальне підприємство має право звернутися до суду в порядку статті 16 Цивільного Кодексу України (відновлення становища, яке існувало до порушення).

Коментарі (1)

Анонім

Ви не авторизовані

  • Viktor Mozhaev

    У нашому під’їзді якраз така проблема – ті, що знімають покази тепла, закривають кран на лічильникові і до нашого під’їзду тепло не доходить! Нас вони слухати не хочуть, кажуть що нас меншість то терпіть!

    Пишіть ще на сайті Теплокомуненерго звернення, там вже багато таких як ми пишуть, teplo.km.ua/spogyvacham/zvernenya.html     бо якщо до Теплокомуненерго звонити то кажуть що ми тим людям, що мають ключ від лічильника і закривають кран нічого зробити не можемо, а вобще рішайте з ними самі.        

    Ті, що знімають покази тепла, Теплокомуненерго не слухають, проходить пару днів і знову закривають кран!

    Але ж ми договір з теплокомуненерго підписували і їм платимо, то хай вони зроблять нормальне тепло і заберуть ключі від лічильників собі, щоб ніякі хитруни їх не прикручували!!! Вони ж кожен місяць клеять рахунки на всі дома, то хай самі знімають показники і слідкують щоб був порядок а не доручають кому попало! Бо то несправедливо, що люди з теплих під’їздів будуть прикручувати в нас тепло а як платити то всі однаково!!! Хай би і газети написали і телебачення Поділля-центр, щоб місцева влада припинила це самоуправство!!!