Уже понад 85 тисяч споживачів газу Хмельницької області з домашнього комп’ютера або мобільного телефона повністю керують своїм особовим рахунком за газ: вносять щомісяця показання лічильника, сплачують за газ, вчасно, не чекаючи поштової доставки, отримують рахунок та можуть його роздрукувати. Крім того, Особистий кабінет працює для субсидіантів та пільговиків, тож можна відстежувати суму призначеної державою допомоги на газ. І все це – 24 години на добу, не виходячи з дому та не вистоюючи у чергах банку, на пошті чи у газовій компанії.
Про роботу Особистого кабінету споживача розповідає прес-секретар ПАТ «Хмельницькгаз» Леся Андрейко.
- Дійсно гарна пропозиція для хмельничан, тож детальніше, як зареєструватися, щоб мати свій власний кабінет та контролювати використання газу?
- Зареєструватися досить просто, тому за 2 роки власниками кабінетів уже стали 85 тисяч споживачів області, причому навіть і у віддалених селах, де люди мають мережу Інтернет. Адже не потрібно їхати в район, стояти у черзі, нервувати, чекати несподіванок тощо. Один крок – реєстрація і ти володієш усією картиною показань лічильника, проплачуєш з мінімальною комісією та ін.
Для реєстрації потрібно знати:
Для реєстрації зайти на всеукраїнський сайт споживачів природного газу 104.ua і у розділі «Реєстрація» зареєструватися. Також там розміщена покрокова інструкція
- А як споживачеві дізнатися номер свого особового рахунку, суму останньої проплати?
- Якщо споживач не знає таких даних - для цього функціонує Контакт-центр ПАТ «Хмельницькгаз», подзвонивши за номерами якого ви дізнаєтеся необхідну інформацію (0382) 742 104 або (067) 01 14 104. Крім того, мешканці Хмельницького можуть відвідати Центр обслуговування клієнтів (вул. Свободи, 22, район ЦНТІ) та дізнатися необхідну інформацію, в області – зайти у структурні підрозділи ПАТ «Хмельницькгаз» за місцем проживання.
- Які ж переваги Особистого кабінету споживача газу?
- По-перше, не потрібно добиратися в район (місто), щоб передати показання лічильника, оплатити газ, дізнатися про призначену субсидію (пільгу) та ін. Усі необхідні дані уже зазначені в Особистому кабінеті. Також, зареєструвавшись – ви матимете можливість:
- А якщо, припустимо, виникають труднощі з реєстрацією, куди звернутися?
- По-перше, на сайті 104.ua є розділ «Технічна підтримка», де можна дізнатись інформацію. Крім того, можна подзвонити у Контакт-центр чи відвідати Центри обслуговування клієнтів.
Зауважу, що на один email можна зареєструвати один особовий рахунок.
- Чи можна мати Особистий кабінет з мобільного телефона?
- Так, функціонує мобільний додаток 104 MOBILE.
За його допомогою через смартфон можна також проводити усі вищезазначені операції, крім того, керувати декількома акаунтами (особовими рахунками). Завантажити версію можна за посиланням Google Play. Тестова версія 104 Mobile наразі розроблена для мобільних пристроїв, які працюють на операційній системі ОС Android.
на правах реклами
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.