За 14 місяців від запуску сервісу оплати комунальних послуг онлайн за допомогою “єдиної квитанції” подоляни здійснили понад чотири мільйони платежів, - повідомляє регіональний прес-офіс ПриватБанку. Впродовж року сервіс став доступним не лише в Хмельницькому, а й в усіх районах області. До “єдиної квитанції” підключено 195 компаній-надавачів послуг.
“Єдина квитанція”, яка в будь-який час доби доступна у вашому мобільному телефоні чи комп’ютері - це найшвидший і найдешевший спосіб оплатити комунальні послуги, - розповідає Віталій Якубовський, керівник напрямку платежів Південно-Західного РУ ПриватБанку. - Саме тому з кожним місяцем число подолян, що сплачують за комунальні послуги онлайн, зростає”.
Найзручніше оплачувати комуналку клієнтам ПриватБанку, адже вони мають більший вибір способів оплати - сервіс “єдиної квитанції” доступний як у Приват24, так і в будь-якому терміналі самообслуговування банку.
Також оплатити комуналку онлайн можна й на сайті pay.net.ua, зайшовши до свого робочого кабінету. Сервісом “єдина квитанція” можуть скористатися клієнти будь-якого банку, якщо вони є власниками карток Visa або MasterCard.
Нагадаємо, запуск сервісу оплати комунальних послуг “єдиною квитанцією” відбувся 15 серпня 2017 року у місті Хмельницькому. Презентували новацію заступник міського голови Володимир Гончарук та директор Південно-Західного РУ ПриватБанку Юрій Браніцький. Тоді Хмельницький став четвертим містом в Україні, де впроваджено сервіс.
На сьогодні здійснити всі комунальні платежі “єдиною квитанцією” можуть жителі п’яти областей - Хмельницької, Київської, Івано-Франківської, Тернопільської та Чернівецької.
на правах реклами