Сила в єдності: як соціально відповідальний бізнес Kernel підтримує Україну (новини компаній)
Виклики, які стоять перед сучасними роботодавцями — це випробування на міцність. Повномасштабна війна і пов’язані з нею загрози, економічна нестабільність, відповідальність за людей… Здається, в таких умовах можна говорити лише про «режим виживання», а не про розвиток. Проте сучасні українські компанії продовжують програми підтримки персоналу.
Одна з них — це агротех холдинг Kernel – найбільший експортер сільськогосподарської продукції та провідний світовий виробник соняшникової олії. У 2024 році компанія запустила свій найпотужніший олійноекстракційний завод у Хмельницькій області. Розгляньмо пріоритети Kernel та проаналізуймо її досвід.
Чотири напрямки підтримки
В умовах нових викликів важливо адаптуватись та спрямувати ресурси на найважливіші напрямки. При цьому не можна забувати про обов’язки відповідального роботодавця, націлені на мотивацію та залучення персоналу.
- «У агротех компанії Kernel ми виділили чотири напрямки: це допомога ЗСУ (в тому числі мобілізованим працівникам та членам їх сімей), підтримка ментального здоров’я співробітників, програми для навчання та розвитку молоді, а також проєкти з реінтеграції та адаптації ветеранів», — зазначає директор з персоналу Kernel Наталія Теряхіна.
У цій статті розглянемо один з ключових напрямків — підтримку захисників та захисниць України.
На першому місці — допомога ЗСУ
З перших днів повномаштабного вторгнення Kernel активно займається питаннями захисту й підтримки держави. Чимало співробітників холдингу вступили до лав ЗСУ (в тому числі добровільно).
За словами HR бізнес-партнера Дивізіону виробничих активів Kernel Руслани Богданової, компанія систематизувала напрямки допомоги: це і допомога Збройним Силам, і турбота про релокацію, захист та безпеку співробітників та їх родин, що опинилися в окупації чи поблизу лінії зіткнення, і підтримка громад у регіонах присутності Kernel.
Сума коштів, направлених на ці програми, з лютого 2022 року перевищила три мільярди гривень.
Все, що потрібно для перемоги
В Kernel обрали шлях прямої матеріальної підтримки кількох формувань ЗСУ. Це, зокрема, 95 ОДШБр, 93 ОМБр «Холодний Яр» та 72 ОМБр ім. Чорних Запорожців. Представники Kernel напряму контактують з бригадами, збирають та систематизують потреби, здійснюють закупівлі та передають спорядження та обладнання військовим: без додаткових адміністративних витрат. Запити бригад компанія задовольняє власним коштом. БПЛА, тепловізори, засоби зв’язку, засобі РЕБ, автівки, тощо: все це регулярно передається бійцям.
Підтримка родин
Правильна організація процесів допомогла компанії зберегти робочі місця та вчасно виплачувати співробітникам зарплату й додаткові виплати.
Безперервно діють програми підтримки сімей мобілізованих членів колективу, а також забезпечення житлом у безпечних регіонах України тих, кому довелося покинути рідні домівки через окупацію чи наближення лінії бойових дій. Цією можливістю скористались понад 300 людей.
Важлива частина підтримки — матеріальна допомога при пораненні співробітника компанії, допомога родині у разі загибелі співробітника або близьких родичів. Не залишати людину у біді — це не лише відповідальність роботодавця, а й важлива моральна якість, яку всебічно підтримують у Kernel.
Звичайно ж, роботодавець забезпечує потреби працівників, які пішли захищати країну: за ними зберігаються робочі місця, вони середньомісячну зарплатню, допомогу при мобілізації та повне забезпечення екіпіруванням. Зокрема, на виплати співробітникам, які вступили до Сил Оборони, за цей час направили понад півмільярда гривень.
Сучасні роботодавці розуміють: майбутнє України залежить від синергії бізнесу та населення.
- «Наш бізнес базується на українській землі та щоденній праці наших людей, саме тому Kernel системно працює над допомогою захисникам та підтримкою добробуту співробітників і їх родин», — підкреслює Наталія Теряхіна.
Ви теж можете стати частиною колективу сучасного агротех холдингу. Перевіряйте актуальні вакансії в нашому регіоні та долучайтесь до команди, яка доводить: бізнес може бути не лише прибутковим, а й орієнтованим на людей та відповідальним.