«У мене равликова ферма! Віра в успіх була недаремна!». Жінка з Хмельницького виграла грант від Епіцентру (Новини компаній)

«У мене равликова ферма! Віра в успіх була недаремна!». Жінка з Хмельницького виграла грант від Епіцентру (Новини компаній)

Як добре, коли в людини є хобі. І нереально круто, коли захоплення перетворюється на справу життя. З цим пощастило Альоні Шибунько з Хмельницького, яка мріяла про равликову ферму, і взявши участь у проєкті від Епіцентру, виграла необхідну суму на реалізацію власного бізнес-проєкту — 500 000 грн.

Альона зізнається, що спочатку було нелегко, навіть трохи страшно. Адже потрібно було підготувати поле, викорчувати пні, встановити стовпи, обнести периметр спеціальною сіткою, змонтувати систему поливу, засіяти поле їстівним для равлика перко, збити та розкласти тисячу щитів, під якими равлик мешкає. Коли велетенський гуртожиток для равликів було закінчено, Альона вручну розселила сотні тисяч мальків. Потрібно було оздобити територію ферми для відвідувачів: прибрати, привести до ладу глиняну хатинку, організувати фотозони, майданчик для равликових перегонів.  

Минув рік і равликова ферма радо приймає гостей, які, крім цікавої екскурсії, мають можливість ще й скуштувати делікатесних смаколиків із равликів.

Сьогодні Альона радо опікується своїм господарством та ділиться порадою і секретом успіху з іншими:

— Люди не сидіть на місці. Завжди користуйтеся шансом, який вам підкидає доля. Хтось інший досягатиме успіху, поки ви будете сидіти на дивані. Вірте в себе, у свою велику ідею. І світ повірить у вас.

Неможливо не погодитися, що у проєкт «Мільйони добрих справ» потрапили чудесні люди. Через рік можна з упевненістю стверджувати, що грантові кошти стали їм у пригоді. Добрі справи приносять щастя усім учасникам процесу.

Епіцентр у минулому році запустив Всеукраїнський проєкт «Мільйони добрих справ», у якому взяли участь понад 1,3 тис українських підприємців-початківців. Щоб отримати шанс на кошти для власної справи, покупці мережі «Епіцентр» заповнювали грантову заявку, у якій описували свою бізнес-ідею, план її реалізації та кошторис у межах грантової суми. З-поміж усіх заявок було обрано 40, які потрапили у півфінал. Переможців визначало експертне журі на основі відеопрезентацій півфіналістів та захисту бізнес-проєктів. Таким чином, кожен із 20 переможців отримав до 500 тис. гривень на розвиток власної справи. Також був обраний переможець у номінації «Приз глядацьких симпатій», якого обрали глядачі YouTube-програм проєкту.

keyboard_arrow_up