На 48-й сесії міської ради депутатами розглядалося звернення трудового та батьківського колективу спеціалізованої школи №8 щодо подальшої роботи на посаді директора школи Галини Халатурник. На сесію були запрошені сторони конфлікту. З’явилися всі, окрім директора.
-Галина Халатурник була призначена на посаду в серпні 2013 року, за два місяці вона не змогла знайти особистісний контакт з педколективом та батьками, - розповів у сесійній залі голова постійної комісії з гуманітарних питань Дмитро Шевченко. - Відповідно через два місці була звільнена з деякими порушеннями трудового законодавства. Вона подала в суд, який виграла. В понеділок поновлена на своїй посаді директора школи №8. Трудовий колектив та батьки звернулися до міської ради, аби винести на сесію питання про розірвання контракту згідно чинного законодавства з директором спеціалізованої загальноосвітньої школи №8.
Депутати проголосували за розірвання контракту з Галиною Халатурник.
-Дуже прикро, про восьму школу ми багато років чули найкраще, - сказала депутат міської ради Світлана Мельник. –Дійсно, високопрофесійний педагогічний колектив і звичайно давали доволі високий відсоток знань. Сьогодні такий довгий період не зрозуміло чому така ситуація у школі. В майбутньому досить виважено, розумно і з багатьма критеріями потрібно підходити до вибору керівників навчальних закладів.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Анонім
Хай спитають хто плотив кредит за авто для зятя Марії Савівни?
Звідки вона брала кошти? Невже з/п вчительки дозволяє?
Рівень знань учнів який? не рівень і показник по оцінках!!!!
а саме реальний рівень знань? спитайте учнів-продльонщиків як вони "виконують" домашні завдання? спитайте у них і вони вам багато чого розкажуть.
Те що діти ніби-то вчаться (а як же можна назвати навчанням переписування з дошки готового домашнього завдання) - не означає що вона їм підходить.
Їй необхідні не діти, а кошти батьків цих дітей, а вона знає і уміє як сказати, як заманити, постійно плаче, як їй важко, яка вона негодна, набиваючи собі ціну, полюбляє подаруночки, золоті прикраси, тощо.
а вона взамін - обмови, сплетні, розпалювання ворожнечі в класі, капання на свідомість, підмовляння ;(
Анонім
Методи роботи - це гарні оцінки учнів, а не знання учнів.
Все поставлено на такий конвеєр - учні, які ходять на продльонку, під керівництвом учительки-пенсіонерки, (звісно батьки плотять певну суму за таку послугу), завжди отримують вищі оцінки. Вона робить з ними домашнє завдання, тим самим позбавляє батьків клопоту і головної болі.
Але суть псевдо "виконання домашніх завдань" зводиться до того, що вона пише на дошці готове виконане домашнє завдання, учні його переписують, а потім гарні оцінки їм проставлені. Хто не плотить, і не ходить на продльонку - гарних оцінок не матиме, як би дитина не старалася.
До уваги міськно, перевірте рівень знань учнів цієї вчительки. Діти-продьонщики знання мають дуже низького рівня.
Ісаєва Оксана reply Анонім
PAL
Anonymous
Анонім reply Anonymous
Anonymous reply Анонім