Ніколи в житті не писала ніяких відгуків, але так як мені не надали Книгу скарг і пропозицій", змушена написати тут, бо злість переповнює. Так, безсумнівно плюсом даного магазину є більш низька цінова політика та широкий асортимент, але для мене ще й зручне розташування. Але ці плюси зовсім незначні порівняно з хамським обслуговування, з якими я стикалася неодноразово в цьому магазині, а особливо сьогодні...
В єдиний за місяць вихідний, спланувала собі шопінг, але підвела погода. Вирішила піти в сток на Зарічанській, 34, і щось купити там, оскільки він знаходиться поруч з моїм будинком. Досить часто його відвідувала з подругами, знаходили досить хороші, якісні речі за доступною ціною. Але більше не буду і всім буду радити в ньому не купувати. Купивши речі на 3-му та взуття на 2-му поверсі, витративши при цьому не одну сотню гривень, мені дали 4 маленькі і незручні пакети-маєчки, тому що великі в них закінчились. Цю ситуацію я зрозуміла, тому що сама працюю в сфері обслуговування.
Зайшовши на 2-й поверх, я ввічливо запитала в дівчат чи можуть вони дати мені пакет, щоб я все поскладала(оскільки магазин належить одному власнику), а я в них так і так буду ще щось купувати, бо особливого вибору та часу на пошук інших магазинів в таку погоду я не маю.
Мені відповіли грубо і неввічливо, з єхидною насмішкою "тіпа ми пакетами не торгуєм"...добре, я терпелива, але мене вивело те, що весь той час, орієнтовно пів години, бо я вже не могла далі це слухати, вони відкрито і голосно, незважаючи на мою присутність насміхалися з мене і переказували одне одному цю історію. !?! Я не чула і не бачила ще такого, я прийшла в магазин, чи куди? На моє зауваження і прохання надати мені книгу скарг, продавець Оксана( чорненька з короткою зачіскою), продовжувала мені грубіянити і сказала, що в них її нема і що їй не соромно мене відкрито обговорювати.
Мої права як покупця були порушені, оскільки:
Всі підприємства (одиниці) роздрібної торгівлі та
заклади ресторанного господарства незалежно від форм власності
ведуть Книгу відгуків і пропозицій встановленої форми (додаток
N 1), в яку споживачі записують скарги, пропозиції, відгуки та
зауваження
Книга відгуків та пропозицій розміщується на видному і
доступному місці в куточку споживача.
{ Пункт 2 в редакції Наказу Міністерства економіки N 21
( z0090-08 ) від 25.01.2008 }
І після всього цього я все-таки купила там річ, щоб мені дали пакет((!
Жах, а не обслуговування! Настрій та вихідний вже зіпсований...ще й заплатила за це.
Раджу директору звернути увагу на персонал, а краще звільнити тих, хто не вміє працювати з людьми, бо я підозрюю, що я не перший і не останній покупець до якого так по-хамськи відносяться.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Барвинская Алена
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
На самом деле магазин хороший. Учитывая цену на товары из Китая и хмельницкую штамповку, в этом магазине можно хороших вещей прикупить. Вы не имеете права распространять ложную информацию про товар, формируя у читателей ложное представление, таким образом забирая у них шанс сэкономить и купить хорошую одежду, это раз. И во-вторых был бы товар плохой, то посетители совсем ничего бы не покупали.
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Тогда подтвердите, что работали там.
Противном случае Ваша писанина - пустая болтовня и распространение ложной информации, что есть неправомерным с Вашей стороны!
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім
Анонім reply Анонім