"Живі" гроші: в Україні запровадили монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті

"Живі" гроші: в Україні запровадили монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті
  • Кабмін ухвалив рішення про монетизацію пільг на проїзд.
  • Замість безкоштовних послуг пільговики отримуватимуть "живі" гроші.
  • Щомісячні виплати готівки затверджуватимуть обласні державні адміністрації.

Сьогодні, 14 березня, на засіданні Уряду прийнято постанову Кабінету Міністрів України "Деякі питання надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах”. 

У повідомленні Мінсоцполітики зазначено, що пільги з оплати проїзду, які передбачені законами України, можуть надаватися у готівковій формі.

Відповідне рішення набере чинності протягом 2 місяців. Як зазначили, щомісячні виплати готівки затверджуватимуть обласні державні адміністрації. Розмір цих коштів визначатимуть шляхом множення середньої вартості проїзду в міському комунальному транспорті на 30 поїздок.

Відео дня

Також повідомили, що для осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду на міжміських маршрутах, розмір виплат збільшать на 20%.

"Монетизація усуває несправедливість нерівномірного доступу до вказаної пільги, а пільговики отримують можливість витратити гроші на свій розсуд. Прийняття акта надає можливість органам місцевого самоврядування надавати пільги окремим категоріям громадян з оплати проїзду у готівковій формі", - йдеться у повідомленні. 

 

 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (75)
  • Olga Olya
    Сьогодні вихідний. Ніби ажіотажу в поліклініку, жек і т д не мало б бути. Але я на роботу ледь доїхала в 11 тролейбусі з Тернопільської. Що будні,що вихідні, а все однаково....
    Vitaliy reply Olga Olya
    на вихідні меньше тролейбусів їздить
  • Олександр Крамар
    Мені цікаво, хто народив тих, хто такий незадоволений пенсіонерами, які побудували їм дитсадки, школи, театри, музеї, пивнушки, ресторани і т.д. А зараз водять їхніх дітей в ці дитсадки, школи і забирають назад. Приходиться ще бігати і в поліклініку і на ринок, щоб їх нагодувати, поки вони сидять в комп'ютерах, планшетах. А що вони збудували? Є, правда, супермаркети. Але чиї вони?
    IGOR reply Олександр Крамар
    Дело не в этом! Тут важно то, что многие злоупотребляют льготой и ездят без необходимости! Все адекватные пенсионеры, которые ездят в центр по необходимости, а не пообщаться в транспорте и посмотреть, на сколько копеек подорожала гречка, сколько соседка продала молока - это оценят! Это решение, не унизит, а наоборот, поддержит пенсионеров! Все получат компенсацию деньгами и каждый решит, на что потратить. Если троллейбус - это можно через день ездить в 2 конца. Адекватному, не работающему пенсионеру - этого за глаза хватит! Работающий доплатит 15 гривен и купит проездной. Более того, льгота станет доступна тем, кто живёт вне зоны покрытия троллейбусами, так как позволит тратить эти деньги на автобусы, к примеру. И это тоже важный момент.

    Почему пенсионеры так возбудились этим решением?! Очень просто, это психологический момент. Одно дело, когда ты садишься и едешь бесплатно,  и совсем другое - расплачиваться со своего кошелька (пускай даже теми деньгами, которые тебе для этого выделили). Тут уже жаба душит. Ничего, 2 месяца будут ездить только когда необходимо, привыкнут, увидят профит, что за эти деньги лучше реально себе что-то купить, или заплатить за ту гречку и сахар на 10 копеек дороже, но возле дома (разница за счёт этих транспортных денег) и ещё потом спасибо скажут...
    Vitaliy reply IGOR
    Тут не зрозумілий механізм компенсації. Раніше це пенсіонер  з села міг приїхати в місто і користуватись комунальним транспортом безкоштовно. Наразі це й же пенсіонер має отримати компенсаціє з міського бюджету. Але питання - в селі транспорту нема, бюджет села маленьки, яку компенсацію і хто йому буде платити?
  • толік
    То Гройсман молодець.
  • Vadim Mikekiller
    Наконец то можно будет нормально доехать на работу

keyboard_arrow_up