Новини компаній

“Ліпимо, як вдома” - із таким девізом виготовляють напівфабрикати “Мамині варенички”. У меню десятки видів продукції. Все є ручною ліпкою і готується просто перед покупцями. У день свого дня народження магазин дарує хмельничанам місячні купони зі знижками.

Уже сьомий рік поспіль жителі східних областей в Україні проводять одне із головних православних свят – Великдень – у важких умовах воєнного часу. Як і в будь-якому збройному конфлікті, найважче доводиться найменшим громадянам. Тисячі українських дітей фактично позбавлені дитинства, довгі роки засинають і прокидаються під шум канонади і свист куль. Без допомоги їм просто не обійтися.

Тариф «Твій газ Рівномірний платіж» допоможе клієнтам «Хмельницькгаз Збуту» зменшити платіжки за комуналку під час опалювального сезону.

10 квітня команда LA П’ЄЦ разом зі своїми клієнтами посадила LA ЛІС у містах, де працює доставка. Компанія виділила на ініціативу 200 000 грн, що акумулювалися із замовлень у лютому та березні. Завдяки клієнтам було зібрано ще 56 000 грн — вони робили додаткові внески на сайті доставки.

Хмельницька обласна ГО «Акцент» проводить неформальне опитування, яке має на меті виявити найбільш відомих і харизматичних представників політичних партій Хмельниччини. Опитування проводилось серед представників неурядових громадських організацій, блогерів, мережевих лідерів, адміністраторів найбільш популярних регіональних соцмереж та фахових політичних оглядачів.

Майже дві сотні жителів регіону обрали «Хмельницькгаз Збут»  постачальником блакитного палива впродовж тижня, після оприлюднення цін на річні контракти.

Чи важлива ціна на поїздки в таксі? Скільки хмельничан не розуміються в марках автомобілів та чому Opti покращує “Стандарти”?

Найбільша торговельна мережа України «АТБ» учергове підтвердила свій статус драйвера галузі ритейлу, запустивши одразу декілька інноваційних онлайн-сервісів. Це диджиталізаця, про яку останнім часом дуже багато говорять. Яким чином вона поліпшує якість нашого життя? Давайте розберемося разом.

Коронавірус вніс свої корективи у життя людей. “Дистанційка”, маска, онлайн-замовлення чи доставка - тепер ці слова вживають все частіше.  Деякі з них приносять не лише користь, а й комфорт. Розповідаємо про 5 речей, що стали популярними під час пандемії COVID-19.

SportCity — це масштабний проєкт, який гармонійно поєднує в собі житло, торгові, розважальні та спортивні об’єкти. Щодо житлової частини, то неозброєним оком помітно, що забудовник на фінішній прямій. І справді, ті, хто буває на перехресті Прибузької й Свободи, де розташований комплекс, можуть побачити, що в п’ятій секції залишилось добудувати декілька останніх поверхів, а на всіх інших уже тривають фасадні та внутрішні роботи. Так само активізувались роботи з приходом тепла і на комерційній частині будівництва.

keyboard_arrow_up