Трудова у багатьох асоціюється з автомагазинами, автосалонами та авторинком. Тут кілька АЗС, завжди багато автомобілів і зовсім мало пішоходів. На ділянці від перехрестя з Вінницьким шосе і до мосту кілька років тому розпочалася активна забудова. Різнокольорові житлові комплекси виросли буквально на очах. Будинки вже здані в експлуатацію, багато квартир продані. Відкрилися нові магазинчики, салони краси.
З нового року до діючих 40-го і 11-го маршрутів по вулиці пустили 19-ий (Ракове – Озерна ) і 55-ий (Лезневе – Ракове). Але, за словами в.о. начальника управління транспорту і зв’язку Хмельницької міськради Сергія Шепурева, возити немає кого.
- Протягом місяця працювали маршрути і результати показали поганий - взагалі відсутність потоку людей. Перевізники, які на тимчасових засадах обслуговують дані маршрути, взагалі відмовляються брати участь у майбутніх конкурсах, - каже Сергій Шепурев. - 19 і 55 показали, що вони не користуються попитом. Новобудови є, а пасажира немає.
Управління транспорту і зв’язку поки що вивчає ситуацію. Нагадаємо, що влада готує чергові зміни в новій схемі руху громадського транспорту Хмельницького.
Більшість забудовників зводить будинки, прикрашають їх гойдалками та пісочницею, продають площі і забираються геть. Але пройде якийсь час, і люди, які придбали "дах над головою", захочуть влаштувати дитину в садочок, школу, позайматися на спортивному майданчику чи відпочити у зеленій зоні. Поки що таких об'єктів там і близько немає.
За словами заступника мера Андрія Бондаренка, заклади соціально-культурної сфери таки є у планах. Щоправда, далекоглядних. Проектом змін до генерального плану міста заплановано будівництво навчального закладу на захід від вулиці Трудової в бік Старокостянтинівського шосе.
- Очевидно будівництво навчального закладу заплановане не раніше ніж у 2020 році, бо в нас і так одночасно відбувається багато будівництв. А по транспорту, якщо будемо бачити збільшення пасажиропотоку, до будемо додавати, - каже Андрій Бондаренко.
Крім того, цього року Трудову внесли у список на поточний ремонт вулично-дорожньої мережі. Орієнтовна вартість - 1 мільйон 800 тисяч гривень.
Закінчується благоустрій нового торговельного центру “WoodMall”. Забудовник обіцяє, що на території буде облаштованно ще 2 зупинки громадського транспорту - безпосередньо на території ділянки забудови та на протилежному боці дороги. Всередині розмістяться супермаркет “Таврія”, новий багатозальний кінотеатр “SmartCinema” і кілька закладів харчування.
Пролягає від початку Вінницького шосе через залізничний міст в районі "Заготзерно", до масиву індивідуальної забудови на місці Старого Аеропорту. Вулиця прокладена згідно з планом забудови міста від 1888 року. Спершу вона мала вигляд невеличкої вулички поблизу цукрозаводу, чому й отримала назву Цукрова. У другій половині XX століття її перейменували на Трудову.
В 1964 році, після побудови залізничного мосту, а також переправи через Південний Буг, вулиця з'єднала північну частину міста та Новий План і Ракове, чим значно збільшилася.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.