У “Хмельницькобленерго” пояснили, чому не працює “Особистий кабінет” та як передати показники

У “Хмельницькобленерго” пояснили, чому не працює “Особистий кабінет” та як передати показники
Фото ілюстративне. eenergy.com.ua
  • Днями запрацював оновлений кабінет споживача обленерго.

  • Хмельничани скаржаться, що не можуть увійти до нього та передати показники за світло.

  • У компанії пояснюють, що сервіс наразі тестують.

У січні АТ “Хмельницькобленерго” розділилось на дві компанії. Підприємство тепер займається лише розподілом електроенергії, а “Хмельницькенергозбут” - її постачанням та розрахунками зі споживачами. Щоб в абонентів не виникало труднощів із розрахунками, у компанії запустили оновлений “Особистий кабінет”. Як повідомляють в акціонерному товаристві, сервіс забезпечує взаємодію з обома компаніями. Додають, що якщо споживач реєструвався у старому кабінеті, то всі дані переносяться на новий.

Однак на практиці все виявилося куди складніше. Люди скаржаться на те, що при введенні даних сайт видає помилку. Крім того, не працюють посилання на мобільні додатки.

Відео дня
Так виглядає сторінка входу. Скрін з сайту ienergo.com.ua

Ситуацію із роботою особистого кабінету прокоментувала заступник директора з управління якістю АТ “Хмельницькобленерго” Олена Гриневич. За її словами, сервіс знаходиться у тестовому режимі. Тому при вході в кабінет виникають труднощі.

  • Тестовий режим - це нормальна практика для впровадження нових програмних продуктів. Новий сервіс є певним чином унікальним, оскільки в ньому об'єднано взаємодію із двома компаніями: ОСР АТ “Хмельницькобленерго” та ТОВ “Хмельницькенергозбут”. Споживач буде контактувати з одним кабінетом, а не з двома, і це класно. Я розумію, що є звернення і скарги. Це прикро. Але це виробничі процеси і без тестового режима не запускається жоден програмний продукт, - зазначає фахівець.

Олена Гриневич додає, що фахівці уже вирішують технічні проблеми. Поки що споживачі можуть передавати показники через СМС-повідомлення, особисто завітавши до сервісного центру або зателефонувавши до кол-центру за номерами телефонів: 0 800 50 50 62 (безкоштовний багатоканальний телефон) та 0 382 75 52 00 (платний міський номер). Нижче надаємо інструкцію з сайту “Хмельницькобленерго”, як передати показники через СМС-повідомлення.

Читайте також: "Хмельницькобленерго" автоматично перерахує переплату за світло на нові рахунки

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram,  Instagram, Viber та YouTube.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (22)
  • Таня Андрощук

    Не можу увійти в кабінет
  • Віктор

    Ніяк не можу увійти в кабінет, міняю паролі, а толку 0. Бардак.
  • Василь

    Це не особистий кабінет а суцільна ганьба!!!
  • Валентина

    Тестувати ж обов'язково потрібно тоді, коли люди передають показники. Враження, що все для того, щоб більше колотнечі було...

keyboard_arrow_up