У «Хмельницькводоканалі» для споживачів встановили «чудоскриньки»

У «Хмельницькводоканалі» для споживачів встановили «чудоскриньки»
Світлини зі сторінки «Хмельницькводоканалу»
  • Дізнавайтеся для чого й навіщо.

Одразу три скриньки з’явилося в холі «Хмельницькводоканалу», що на вул. Водопровідна, 75.  Комунальники нарекли їх «чудоскриньками» та кожній відвели певну функцію.

Перша - «Поштова скринька». Призначена для заяв споживачів.

Відео дня

«Ви пишете ваше прохання/скаргу/побажання, і ввечері всі ваші листи опиняються в приймальні, звідки вже приходять до рук своїх виконавців», - пояснюють водоканлівці.

Друга - «Для показань лічильників».

«Для того, щоб абоненти могли не стояти в черзі до операторів, можна просто вписати показання лічильників на маленькому бланку, що лежить поряд скриньки, - зазначають. - В кінці робочого дня показання з ящика заберуть та наступного дня оперативно внесуть».

Нагадуємо, що показники лічильника також можна подати:

  • телефоном до оператора кол-центру — 0 800 508 067 (безкоштовно зі стаціонарного та – мобільного телефонів усіх операторів України), а також 78-75-30, 78-75-21;
  • через чат-бот у Viber: https://bit.ly/2XE1k0Z
  • через особистий кабінет (необхідна реєстрація) за наступним посиланням: http://pobut.water.km.ua/Login;
  • через месенджер Viber за номерами телефонів: +380673826651, +380673826654, +380673826657, +380673826658, +380673826659, +380673826661, +380673826667, +380673826668;
  • електронною поштою. Для цього необхідно у повідомленні вказати номер особового рахунку, прізвище, ім’я та по-батькові власника, адресу та показники лічильника (-ів) холодної та / або гарячої води. Готове повідомлення необхідно надіслати на електронну скриньку [email protected];
  • через додаток https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rnwaterapp

Третя гласить - «Русскую літературу на макулатуру».

До неї слід класти російські книжки, котрі комунальники обіцяють перетворити на допомогу ЗСУ.

А ви вже бачили ці скриньки? Користувалися ними? Як вам такий задум?

Додамо також, що уточнити будь-яку інформацію щодо надання послуг з водопостачання чи водовідведення завжди можна в диспетчерів «Хмельницькводоканалу» за номерами: 

  • 15 67
  • 78 75 10
  • 063 100 15 67 (цілодобово)

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (8)
  • viktor

    Подавати показники лічильників це ноу-хау кабінету міністрів Украіни і ніде в світі його немае і является незаконним,це показуе які в Украіні сидять йолопи.

    ЧитачЧитачів reply viktor

    То в ЄВРОПІ. У нас якщо вчасно не передаш - ті йолопи такееее нарахують, що потім рік треба те все розгрібати. Перевірено.

    Max Forosov reply ЧитачЧитачів

    А ми вчасно передавали і нам все одно таке наприписували, і мотивують це тим що ми то передавали вчасно але до них вони приходили пізніше... Видумують лише шоб борги приписувати неіснуючі.

    ЧитачЧитачів reply Max Forosov

    До мене контролер приходив по світлу - сам дивився на лічильник. На  другий день в особистому кабінеті він таки вніс на 100кВт більше.

    Max Forosov reply ЧитачЧитачів

    Знайома ситуація, а потім виставляють борг, а якщо до них з претензіями про перерахунок то вони кажуть "О, ні ні - назад корова не телиться, те що написано пером не вирубити топором. Усьо, ви попали на гроші, платіть"

    Max Forosov reply Max Forosov

    Жалілися Новачку, а він каже що він і мер тут не до чого, якоби не мають на них впливу. Мабуть приписані гроші разом рахують...
  • Читач23

    Я щось взагалі не розумію, нащо щось кудись передавати. При оплаті в Приват24 вказав і наступного місяця рахунок буде з урахуванням цього

    Тетяна Боряк reply Читач23

    Їм так зручніше борги рахувати...(((,  якщо не передасте....

keyboard_arrow_up