У “Хмельницькводоканалі” розповіли про заміну лічильників в умовах війни
- Працівники підприємства тимчасово не телефонуватимуть і не будуть "навідуватись" до споживачів.
У підприємстві “Хмельницькводоканал” внесли корективи у звичну роботу. Наразі комунальники розповіли про зміни, які стосуються заміни лічильників, у яких завершився термін повірки.
Наразі робота комунального підприємства в умовах воєнного стану сконцентрована на забезпеченні безперебійного водопостачання та водовідведення міста.
Із 4 березня працівники контрольно-сервісного центру підприємства не будуть телефонувати і здійснювати візити до споживачів для того, аби виконати роботи із заміни лічильників. Мова йде про прилади, у яких закінчився повірки, на щойно повірені. Про це повідомили у пресслужбі МКП "Хмельницькводоканал".
Винятком може бути лише особисте звернення хмельничан усно або через письмову заяву. До слова, про це слід попередньо повідомити голову правління ОСББ, відповідальну особу або чергових по будинку.
"Зробили ми це свідомо, розуміючи ситуацію -щоб уникнути зайвої напруги у суспільстві. Нагадуємо, що працівники водоканалу протягом робочого дня телефонують споживачам лише для того, щоб дізнатися показання квартирних лічильників води у разі їх неподання. У жодному разі нас не цікавить інформація про місця перебування/проживання власників квартир чи інша конфіденційна інформація", - додають у водоканалі.
Читайте також:
Чи треба вимикати світло в умовах війни: пояснення для хмельничан
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Елена Риба
Artem Baltimore
Ира Гладун
Амели Амели