Хмельничани Богдан і Анна без грошей рік подорожували по Азії

Подружжя з Хмельницького Богдан Місюренко і Анна Думанська протягом року подорожували по Азії. Мандрівка обійшлася у 1,5 тисячі доларів – третина з яких пішла на візи. Мандрівники кажуть – автостоп є найкращим способом пізнати країну і жителів

- Для нас Азія є найбільш цікавим континентом, - кажуть 25-річні Богдан і Анна. - Там зібралось багато культур, традицій, релігій. З цієї подорожі ми повернулися тільки 22 липня. З одного боку, нам здається, що ми нікуди не їхали і все що було - це сон, а з іншого - що подорож - це реальність, а зараз ми спимо і скоро прокинемося.

Відео дня
> В день – долар на двох

Готувалися до поїздки близько трьох місяців. Визначали маршрут, збирали спорядження, гроші.  Мандрівники розповідають, що спочатку справді взяли кошти тільки на візи, на котрі витратили 460 доларів на двох. Проте із собою ще взяли близько тисячі доларів, бо спочатку ще розраховували відвідати Індію, Пакистан, Іран, де візи коштують дуже дорого. Але так і не вийшло туди завітати. Додому із країни Бруней вирушили літаком. 14 місяців подорожували хмельничани і всього за 14 годин дібралися назад в Україну.

- Ми думали, що на нічліг, їжу та проїзд не будемо витрачатись, - каже Богдан. - Проте інколи ми купували їжу. Також у великих містах ми тратили кошти на проїзд у місцевих автобусах, метро, тому що ходити пішки, наприклад, по Пекіну з одного кінця міста в інший – це безглуздя. Там 30 кілометрів. А загалом ми витрачали в середньому в день один долар на двох.

Приблизно півшляху туристи знаходили нічліг за допомогою сайту всесвітньої гостинності «couchsurfing». Коли пара знаходилася в одному місті, то домовлялася про ночівлю в наступному. Вже як вони наближалися до того міста, то просто телефонували від водія. Пара вирішила чітко дотримуватися заздалегідь продуманого маршруту.

- В нас була чітка дорога, - говорить Анна. - Тому, якщо водій їхав, наприклад, прямо, а нам треба було звернути, то ми, звичайно, негайно висаджувались з авто. Проте було й таке, що в дорозі нам розповідали про якесь цікаве місце. Ми просто не могли його минути, тому все ж таки відвідували його. Так ми трохи з’їжджали з нашого маршруту. Але важливим є те, що вже після того, як побували там, ми обов’язково поверталися назад на наш маршрут.

«Підсіли» на автостоп

Проїхали загалом 58 тисяч 775 кілометрів, з яких 3 тисячі по воді, тобто гідростопом. За всю цю поїздку туристи зупинили 818 автомобілів, 25 мотобайків і 11 водних видів транспорту - поромів та кораблів.

- В Середній Азії знають про Україну, - говорить Богдан. - Особливо, коли ми тільки туди в’їхали. Тоді була дуже актуальною тема про Тимошенко. Перші слова водіїв, коли ми тільки сідали в авто були: «Як там ваша Тимошенко?». Деякі обурювалися: «Как так можна красівій дєвушка в тюрма садіть?» Нас ще здивувало, що в Індонезії просто всі знають Шевченка. Того, який футболіст.

Почала подорожувати автостопом пара ще чотири роки тому. Перша така подорож була в Крим. Як розповідають самі туристи, таке рішення було спонтанним. Ще ввечері останнього дня перед поїздкою вони планували їхати у Сатанів. Але зранку подумали і вирішили поїхати в Крим. Замість 30 кілометрів в один бік вони подолали 800.

- Коли приїхали назад, то подумали: «Це ж кльово!», - згадує Богдан. - І вирішили далі розвиватися в цьому. Потім ми почали мандрувати по Україні. Згодом поїздили по Росії. Пізніше ще була поїздка в  Грузію, Вірменію і Туреччину. Після того ми собі сказали, що треба нам їхати далеко і надовго, тому й поїхали в Азію.

Чим відрізняється український менталітет від азійського; як хмельничани віддячують тим, хто їм допомагає в дорозі; які труднощі спіткали подружжя під час поїздки; куди далі планують подорожувати туристи та які поради дають Богдан і Анна для подорожей автостопом – про все це читайте у новому номері газети, котрий вже є у продажі або у PDF-версії газети на сайті vsim.ua за цим посиланням: http://admin3.20.ua/img/pdf/0/9/973.pdf

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (7)
  • Anonymous

Опечатка. Бураковой.

Видеообращение мамы Марины Бурлаковой. http://youtu.be/Ai-KcmVqIDg

Существует предположение, что найденный в Мексике убитым «турист из Европы» — это гражданин Украины Александр Батычко. Судьба его жены Марины Бураковой, путешествовавшей вместе с ним, до сих пор не известна http://fakty.ua/157417-druzya-propavshih-v-meksike-ukrainskih-turistov-vozmozhno-sashu-i-marinu-podvela-ih-doverchivost Марину до сих пор не нашли. Читайте Вконтакте её страничку и страничку по её поиску... Так что, осторожно, ребята!
  • Anonymous

я в шоці
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
19:24 У Хмельницькому 30-річний чоловік побив двох школярів 18:27 Військових запрошують на «бакототерапію»: що це за проєкт photo_camera 17:34 У Хмельницькому можна обмінятися кімнатними рослинами. Як це працює? 16:25 Експосадовицю обласної служби у справах дітей судили за вимагання хабаря Від читача 16:19 Хмельницький драмтеатр у лонглісті Всеукраїнського Фестивалю-Премії «ГРА» 15:44 Поліграф для хмельницьких чиновників. Скільки посадовців пройшли перевірку? 15:08 Скорочення вишів на Хмельниччині. Скільки є зараз та яких може не стати 14:48 Був зниклим безвісти з минулого літа. «На щиті» повертається військовий Андрій Ковалевський 14:06 Зростає захворюваність на кашлюк: що потрібно знати хмельничанам 13:49 Народні депутати з Хмельниччини мають 168 помічників. У Гереги найбільше 13:07 Смертельна ДТП у Хмельницькому районі: 36-річний водій в'їхав у дерево і загинув 12:47 Пішла на дачу і не повернулась. У Хмельницькому шукають 70-річну жінку photo_camera 11:53 У Нетішині розмістять модульне містечко для працівників Запорізької АЕС photo_camera 11:12 У Лезневому зупинили водія під наркотиками photo_camera 10:04 5 років тюрми дали хмельничанину, який обкрадав підвали й підсобки багатоповерхівок 09:25 24 квітня на трьох вулицях і провулку в Хмельницькому не буде води
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому