Відмінний сервіс та бонуси для пацієнтів: чому варто підписати декларацію із сімейним лікарем у медичному центрі «ПрофіМед» (новини компаній)

Відмінний сервіс та бонуси для пацієнтів: чому варто підписати декларацію із сімейним лікарем у медичному центрі «ПрофіМед» (новини компаній)
  • У «ПрофіМед» надають медичну допомогу як первинну, так і спеціалізовану. 

  • Пацієнти мають змогу підписати декларації із сімейними лікарями безкоштовно. 

Приватна поліклініка «ПрофіМед» з’явилася у Хмельницькому в 2017 році. У медичному закладі надають допомогу як первинну, так і спеціалізовану. В місті працює поліклініка та дві клініки сімейної медицини, одна з яких розпочала свою роботу в грудні 2024 року. Загалом надають фахову допомогу понад сотню фахівців, 19 з яких – це сімейні лікарі, педіатри та терапевти. Пацієнти заключили з ними понад 11 000 декларацій. Про все це детальніше поспілкувалися з одним із засновників мережі медичних центрів «ПрофіМед» Андрієм Дзьобою.

  • Розкажіть детальніше про ваші медичні центри: де вони діють, як давно засновані та які послуги ви надаєте пацієнтам.

На сьогодні у нас вже є три медичних центри. Перший з них, центральний, знаходиться на вулиці Володимирська, 66 – це той заклад, який започаткував нашу мережу і тут в принципі надаються послуги як первинного рівня допомоги, так і спеціалізованої амбулаторної допомоги. Також у нас тут функціонує хірургічний стаціонар, є операційний блок і ми виконуємо оперативні втручання. Нещодавно у нас відкрилася ще одна клініка – клініка сімейної медицини. Це вже друга така клініка в Хмельницькому. Ми будемо і надалі впроваджувати таку практику, адже бачимо перспективу. Клініки зручні для людей, це подобається нашим пацієнтам, вони доступні тому, що вони працюють за концепцією фінансування по програмі медичних гарантій, зокрема пакету первинної медичної допомоги від Національної служби здоров’я України (НСЗУ), а це дає широку доступність для людей. Ми використовуємо різні бізнес-процеси, сервісні процеси, які гарно розвинені в приватному секторі та адаптовані до програми медичних гарантій, що в більшості поширена серед комунальних закладів.

  • Розкажіть детальніше саме про ваші центри сімейної медицини.

Перший центр сімейної медицини «ПрофіМед» працює з 2020 року у мікрорайоні Озерна. Там працюють сімейні лікарі, педіатри, терапевти – 8 фахівців. Загалом у нас вже задекларовано понад 11 000 жителів нашого міста і ми бачимо, що є попит на такий сервіс, є попит як серед пацієнтів, так і є внутрішній попит у самих лікарів на роботу в тих рамках і в тих умовах які ми створюємо. У нас їм комфортно працювати, а відповідно коли комфортно працювати лікарю і комфортно обслуговуватися у цього  лікаря пацієнту – то виграють обоє. Тому ми прийняли рішення й відкрили ще одну таку клініку по вулиці Свободи. Там наразі працює 8 фахівців: це сімейні лікарі, терапевти, педіатри. Новий центр розрахований на 12 лікарів первинної допомоги. Окрім кабінетів прийому там також передбачений денний стаціонар, тобто буде змога отримати й ін’єкційне та інфузійне лікування. Є маніпуляційні для забору аналізів, виконання електрокардіограми й вимірювання інших фізіологічних показників. Ми плануємо також прийом вузьких спеціалістів по Свободи. Таке ми вже активно практикуємо в клініці на Озерній. Це зручно для пацієнтів, хоча б декілька раз на тиждень, але пацієнти можуть проконсультуватися одразу на місці, в клініці біля дому. 

  • Якою ви бачите концепцію сімейної медицини? 

По суті своїй сімейний лікар – це медичний друг або окремої людини, або цілої сім’ї. Це той друг, до якого першого варто звернутися в разі, якщо в сім'ї або у конкретної людини є якась проблема або якесь медичне запитання. Сімейний лікар більш компетентний взагалі у всій великій галузі медицини й навіть якщо у людини якась вузько направлена проблема (чи то неврологія, чи то хірургія), кращим порадником чим сімейний лікар у спрямуванні пацієнта для розв'язання цієї проблеми не буде ніхто. Саме він зможе підказати, що робити далі. І в такій концепції діє ця реформа: тобто людина обирає собі медичного друга, фіксує це шляхом підписання електронної декларації й надалі уже всі свої медичні питання вирішує через свого медичного друга. Тому ми підходимо до цього питання з такої позиції, що якщо є комплаєнс між лікарем та пацієнтом – це чудово. Якщо ні – можливо варто пацієнту обрати іншого лікаря.

  • Усі звикли, що сімейні лікарі зазвичай працюють лише у комунальних медичних закладах. Однак вони надають свої послуги й у приватних клініках, в тому числі й у «ПрофіМед».

Реформа охорони здоров'я в тому і полягала, що створений ринок медичних послуг, і єдиним закупівельником цих медичних послуг є НЗСУ і закуповує вона їх в тих, хто готовий ці послуги надати та готовий укласти контракт з НСЗУ. Приватні заклади мають змогу це також зробити. Ми з цим працюємо, оскільки в наших приватних закладах, так як і в комунальних, працюють сімейні лікарі за пакетом первинної медичної допомоги та обслуговують пацієнтів на одних і тих самих умовах,  що виставляються Національною службою здоров'я України. Тобто пацієнт, який обирає свого лікаря в приватному закладі, підписує з ним декларацію, має доступ до нього та не оплачує свої візити до цього лікаря. Також в разі, якщо лікарю потрібні додаткові обстеження для визначення діагнозу або визначення тактики свого лікування, лікар може зробити відповідні направлення цьому пацієнту та призначити безкоштовний розгорнутий аналіз крові, поміряти цукор крові, зробити електрокардіограму – і за це пацієнт не буде платити, оскільки обстеження входять в пакет медичних гарантій. Доступно, зручно та прозоро для пацієнта, саме таким чином ми працюємо з 2018 року. 

  • Чи існує відмінність між тим, які послуги надаєте ви, як приватна клініка, із тими, які надають комунальні заклади? 

Ми надаємо ідентичні послуги, як і комунальні заклади, проте рівень наших послуг краще. Будь-хто може відвідати наші клініки, побачити атмосферу в них та переконатись у цьому. У нас завжди працює адміністратор, який координує зв'язок між пацієнтом, лікарем і іншим медичним персоналом. Тобто отримання будь-яких медичних сервісів є більш організованим. Це говорить про більшу доступність, оскільки людині легше отримати будь-яку медичну послугу. Крім того, у нас є контакт-центр через який можна контактувати з лікарями та отримувати інші консультації й взагалі планувати свої візити до лікаря або отримувати  інші медичні сервіси. У нас є електронний кабінет, де зберігаються в електронному вигляді консультативні заключення, результати обстежень і пацієнт має доступ з дому, з телефону в зручний для себе час. Цей сервіс – також сховище медичних даних наших пацієнтів. Медичні дані повністю захищені від втрат і легко можна підняти всю історію хвороб за потребою. 

  • Розкажіть детальніше про ваших сімейних лікарів.

У нас є різні лікарі. Більшість – це лікарі з великим багажем знань та досвідом, деякі з них тривалий час працювали в комунальних закладах, а перед тим ще й в державних закладах. Також ми цінуємо і молодих лікарів, що тільки починають свій медичний шлях, наприклад є лікарі, що прийшли до нас одразу після університету, після інтернатури. Вони починали працювати у нас «ПрофіМед» за підтримки старших колег. Більш самостійно такі лікарі починають працювати коли вже мають певний успішний досвід, напрацювали досить багато пацієнтів, мають гарні відгуки (які ми звичайно моніторимо). Загалом ми дивимося на кваліфікацію лікаря, дізнаємось про його репутацію, досвід роботи, а тоді вже приймаємо рішення про співпрацю. Якщо говорити  про молодих спеціалістів – ми їх не залишаємо, з ними обов’язково поряд є старші колеги, які їм в разі чого надають консультативну допомогу, у складних випадках – діагностичну. Молоді спеціалісти завжди мають до кого звернутися, щоб в незрозумілих та складних для себе ситуаціях отримати пораду досвідчених колег та колег вузьких спеціалістів (за потребою).

  • Як пацієнту підписати декларацію з сімейним лікарем у ваших медичних центрах.

Можна зателефонувати за контактним номером телефону в наш контакт-центр та просто записатися до лікаря на прийом. Поспілкуватись з лікарем під час візиту і можна одразу ж оформити декларацію. На таку консультацію пацієнт повинен взяти з собою документи (паспорт, ідентифікаційний код). Є інший варіант – можна зайти на наш сайт www.family.profimed.com.ua переглянути наших лікарів, прочитати інформацію про них, коротку біографію. На сайті у нас є форма заявки на декларування, тобто якщо ви бажаєте укласти декларацію з конкретним лікарем, заповнюєте заявку на сайті, лікар її отримає і тоді вже зв’яжеться з пацієнтом для авторизації декларації.

  • Якщо людина має підписану декларацію з сімейним лікарем в іншому медичному закладі, як йому укласти нову декларацію з лікарем «ПрофіМед»? 

Все дуже просто: при укладенні декларації новим сімейним лікарем / терапевтом / педіатром – попередня декларація автоматично деактивується. 

  • Які бонуси пропонуєте своїм декларантам? 

Окрім первинної допомоги, ми надаємо й спеціалізовану, що є платною. Пацієнти, які є нашими декларантами, на ці послуги (спеціалізовані, платні)  мають знижки від 3-х % до 10-ти %. Так ми висловлюємо подяку та нашу лояльність до пацієнтів, що обрали сімейних лікарів «ПрофіМед», як своїх медичних друзів. Програма лояльності розповсюджується на багато послуг, які у нас є платними, і наші декларанти можуть скористатись своїми знижками. Поширеними послугами серед декларантів є лабораторна діагностика, ультразвукова діагностика, пакетні програми тощо. Також ми працюємо з НСЗУ по пакетах пріоритетних діагностичних процедур, таких як гастроскопія та колоноскопія. Для пацієнтів, яким понад 50 років, держава закуповує послуги по гастроскопії й колоноскопії один раз на рік та оплачує їх. За електронним направленням від сімейного лікаря або від будь-якого іншого вузького спеціаліста, можна зробити це обстеження в нашій клініці, а компенсувати його вартість буде НСЗУ. 

  • Як можна записатися на прийом до сімейного лікаря? 

Запис можна зробити через контакт-центр. Також у нас працюють чат-боти (телеграм-бот, вайбер-бот) через які пацієнт може з нашими адміністраторами та записатись до лікаря теж. На нашому сайті www.profimed.com.ua є онлайн запис, це інструмент для самостійного запису або запису у зручний час, навіть з іншого куточку світу чи в понад робочий / вихідний час. 

  • Скільки часу виділяється на прийом до лікаря? 

Ми до цього підходимо дуже індивідуально. Тому, що коли пацієнт – маленька дитина, можливо потрібно пів години часу, а може бути дорослий чоловік/жінка, яким  потрібно електронне направлення – тоді може бути достатньо і 10 хвилин. Тобто від 10 до 40 хвилин часу виділяємо на одного пацієнта. Все залежить від обставин, від того, який це лікар та з яким питанням звернувся пацієнт. 

  • Сімейний лікар у «ПрофіМед» може дати направлення до вузького спеціаліста? 

Так, звісно може. Для отримання послуг від вузького спеціаліста, пацієнт може обрати будь-який заклад, який працює за пакетом із НСЗУ, або, якщо має бажання, може обрати нашого вузького спеціаліста вже на платній основі. Але, якщо цей пацієнт є нашим декларантом, він матиме знижку за програмою лояльності.

Обирайте сімейного лікаря, свого медичного друга та по всім медичним питанням звертайтеся до нього, ваш лікар вам завжди допоможе. Буду радий, якщо такого лікаря знайдете у нас в «ПрофіМед».

keyboard_arrow_up