Як організувати дитяче день народження (новини компаній)

Організація дитячого дня народження - завжди весела, але клопітка справа. Щоб свято пройшло на «ура», потрібно врахувати багато деталей: від меню до розваг. Тому заздалегідь треба скласти детальний план, який допоможе все спланувати.
Наприклад, у мережі ресторанів «Євразія» можна замовити бокс кейтерінг на будь-який смак та зекономити час й зусилля на самостійному приготуванні їжі.
Як організувати дитяче день народження: корисні поради
- Вибір теми та місця проведення
Тема - улюблені мультфільми чи герої (наприклад, «Людина-павук», «Принцеси Дісней», «Пірати»). Тематичні вечірки («Космічна подорож», «Вечірка в стилі динозаврів» та ін.). Творчі майстер-класи (кулінарний, художній, науковий).
Місце – вдома, дитячий розважальний центр, кафе або ресторан з дитячою зоною, парк або відкритий майданчик (залежно від пори року).
- Список гостей та запрошення
Слід врахувати вік іменинника та кількість гостей. Запрошення можна зробити у вигляді листівок, електронних повідомлень або відео. Вказати в ньому тему свята, місце, час та дрес-код (якщо є).
- Складання меню
Дитяче меню має бути простим, смачним та корисним.
Закуски: міні-піци, канапе, фруктові та овочеві нарізки, сирні палички.
Основні страви: картопля фрі, нагетси, міні-бургери, паста, курячі шашлички.
Десерти: торт, капкейки, морозиво, фруктові салати, желе.
Напої: соки, компоти, морси, вода.
Обов'язково врахувати можливі алергії у дітей. Для дорослих можна замовити роли та суші Ірпінь з доставкою кур’єром.
- Сервіровка столу
Економно та раціонально використовувати яскраву одноразову посуду з тематичними малюнками, скатертину з улюбленими героями дитини.
Прикрасити стіл кульками, гірляндами, оригінальними фігурками. Створити фотозону з тематичними декораціями.
- Ігри та конкурси
Слід приготувати програму розваг, яка відповідає віку дітей. Це можуть бути рухливі ігри - «Веселі старти», «Крокодил», «Музичні стільці», творчі конкурси - малювання, ліплення, аплікація, інтелектуальні - вікторини, загадки, квести, шоу-програми - аніматори, фокуси, мильні бульбашки.
Ось декілька прикладів ігор - «Вгадай мелодію», «Твістер», «Мафія», «Крокодил», «Збери пазл», «Полювання за скарбами», «Мішечок з подарунками», «Лист бажань» та ін.
- Подарунки та сувеніри
Слід підготувати невеликі подарунки для гостей (наприклад, солодощі, іграшки, наклейки). Зробити фотографії на згадку про свято.
Додаткові поради
Краще залучати дитину до організації свята. Не перевантажувати програму, щоб діти не втомилися.
Можна створити святкову атмосферу за допомогою музики та освітлення. Залишити час для вільного спілкування та ігор.
Якщо бюджет дозволяє, то можна запросити аніматорів. Обов'язково потрібно зробити фотозону для цікавих фото.
Важливо: головне - радість та усмішки дітей, тому слід насолоджуватися святом разом з ними.