Розумне споживання: знайомство з екосвідомими брендами (новини компаній)

Популярним трендом поточного десятиріччя стала турбота про довкілля. Деякі бренди підхопили цю ідею та почали повторно використовувати деякі матеріали для виробництва нового одягу.
Українські зірки апсайклінгу
На відміну від ресайклингу, який передбачає повну переробку матеріалів, апсайклинг більш прийнятний для екології. Під цим терміном розуміють повторне використовування вживаних речей, без залучення виробництва, що шкодить природі.
В Україні найвідомішим амбасадором руху за розумне споживання став бренд Ksenia Schnaider, вироби якого можна знайти тут: https://tsum.ua/ua/zhinkam/odjag/dzhinsi.html.
Декілька тон деніму за сезон проходять процес відновлення, стаючи стильними речами, які купують українські та закордонні знаменитості. Окрім цікавих фасонів, одяг привертає увагу використанням різних технік пошиття.
Ще один екосвідомий український бренд — BEVZA. Виробник пропагує:
- дбайливе ставлення до природи;
- використання перероблених матеріалів;
- екологічний підхід до виготовлення одягу.
Також виробник намагається зберегти національні традиції одягу та культурні коди в сучасній інтерпретації.
Закордонні екосвідомі виробники
Німецький бренд Birkenstock виготовляє комфортне та безпечне взуття: https://tsum.ua/ua/brand/birkenstock. У 1990 році воно було визнано у США найбільш екологічним. Покупців приваблюють:
- анатомічна устілка, що відразу набуває форми ноги;
- простий та зручний вигляд у класичному стилі;
- плоска підошва з легкою амортизацією.
Засновниця бренду Stella Mccartney від самого початку заявила про відмову від використання натуральних матеріалів тваринного походження — шкіри, хутра та пір’я. Також вона однією з перших почала використовувати органічну бавовну у виробництві та підошви з біорозкладних матеріалів, а не полімерів. Зараз виробник повністю перейшов на перероблений денім, кашемір, віскозу, а також синтетичні волокна — нейлон та поліестер.
Також відомим прихильником апсайклінгу є бренд Maison Margiela. Його засновник навіть вигадав новий напрям у моді — деконструктивізм. Він бере речі минулих років та перетворює їх на дещо зовсім нове. Навіть модні покази проходять у місцях, що демонструють наслідки недбалого ставлення — покинутих будівлях, старих дитячих майданчиках. Також дизайнери бренду активно використовують у нових колекціях перероблені матеріали.
Зараз речі, що отримали друге життя, користуються шаленою популярністю. Тому їх продають за чималі гроші. Але збереження довкілля варте будь-яких коштів та зусиль. Тому тренд розумного споживання з часом лише набиратиме обертів.