“Наші водії вже давно в Польщі” - хмельницькі перевізники про те, чому порушують умови конкурсу

“Наші водії вже давно в Польщі” - хмельницькі перевізники про те, чому порушують умови конкурсу
Фото: press-centr.com
  • Перевізники розвісили оголошення в транспорті та інформують пасажирів про можливі збої у графіках руху.
  • Кажуть, бракує водіїв, бо через низьку зарплату ті виїжджають на роботу до Польщі.
  • Кадрів не вистачає, тому на маршрути випускають не всі транспортні засоби.
  • Скаржаться й на замалий тариф. За їхніми підрахунками, платити в маршрутці або автобусі потрібно вже по 6 гривень.

Нещодавно у маршрутках та автобусах з’явились оголошення для пасажирів. Хмельницькі перевізники повідомляють, що тариф на проїзд не відповідає фактичній вартості роботи транспорту. А тому наголошують, що поки міська рада не підніме вартість проїзду, то у графіках руху можуть бути збої. Жаліються не лише на низький тариф порівняно з іншими містами, але й на брак водіїв. Журналісти vsim.ua запитали у перевізників, скількох кермувальників їм не вистачає та чому потрібно підвищити вартість проїзду.

Фото оголошення з автобусу № 21

“Скоро все здохне і буде кінець”

Олександр Мішин, власник 21-ого і 22-ого маршрутів

- В управління економіки ми вже давно подали всі розрахунки, ще до нового року. Вони досі висять, граємо у футбол. Постійно віддають нам на усунення неточностей. Нікому ми нічого доказувати не збираємося. Якщо вони з нами не згодні, то нехай беруть в оренду автобус, сідають за кермо і виїжджають на лінію. Тоді побачать і пасажиропотік, і зможуть зробити власні розрахунки.

Всі міста в Україні тариф підняли, крім Хмельницького. На сьогоднішній день нормальна цифра - це 6 гривень за проїзд. Якщо ми будемо десятками мільйонів дотувати “Електротранс” і ще й платити по 3 гривні за проїзд там, то будемо на одних тролейбусах і їздити. Через низьку зарплату від нас йдуть і водії, і кондуктори. А нових немає. Відверто скажу, з такими темпами скоро все здохне і буде кінець.

“Водії не хочуть працювати за мінімальну зарплату”

Петро Кузьмін, директор ТОВ “Рембудтранс”

- В нас зараз катастрофічна ситуація на підприємстві з водіями. Не вистачає 48 водіїв. Частина машин не виїжджає з тієї причини, що немає кому кермувати. Всі наші водії вже давно в Польщі. Зараз фактично всі маршрути є збитковими, водії не хочуть працювати за мінімальну зарплату. Змушені “перекидати” автомобілі, ділити пропорційно на кожен маршрут. Якщо, наприклад, в мене має бути 10 машин на 28 маршруті, то лише 5 виїжджає. Так само і з 32 маршрутом, на нього перекидаю автомобілі з 46, 27, 47 маршрутів, щоб виїхало хоча б 6 машин з 8 запланованих.

Водії - це зараз наша основна проблема. Залишилися лише ті, що просто вміють кермувати, але вони не розуміють на ремонті і обслуговуванні машин. Більш досвідчені водії вже виїхали за кордон. Різниця у зарплаті більш ніж велика. В нас він має 3000 гривень, за кордоном - 1500 євро.

Ми говоримо вже більше півроку за підвищення тарифу. По четвертому разу здаємо розрахунки і нам їх відправляють назад. Якщо зараз тариф 4 гривні, а зробити 6 гривень, то це ж в 50% більше. А це суттєво. І це дозволить хоч якось забезпечити більшою зарплатою водіїв і зупинити їхній відтік.

“Не залишиться кому працювати”

Валентина Мороз, директор ТОВ “Хмельницьке таксі”

- На кожному автомобілі має бути по два водія. Зараз у нас не вистачає 70 людей. Ми стараємось якомога більше машин випускати, як вказано в умовах конкурсу. “Перекидуємо” водіїв з 49 і 29 на 25 і 25А, наприклад. Поки більш-менш справляємось.

Але якби підняли проїзд хоча б до 6 гривень, то ті люди, які їдуть до Польщі, залишились би тут. Там теж не солодко і водії між собою говорять, що не поїдуть, якщо тариф зросте. Тоді б і їм зросла зарплата і вони були б більш задоволеними. Ви тільки уявіть, як їм нелегко працювати, виїжджати о 5 ранку, перевозити масу людей, багато з яких зараз агресивно налаштовані, бо життя таке. Назріває така ситуація, що якщо не піднімуть тариф, то просто більшість водіїв звільниться і не залишиться взагалі кому працювати.

Перевізників не штрафують, бо не буде кому возити

За умовами конкурсу щодня на дороги Хмельницького має виходити 300 одиниць транспорту. Проте на лінію випускають лише трохи більше 250. Через це збиваються графіки руху, яких з нового року мали дотримуватися усі перевізники. Відповідно до умов конкурсної документації, за такі порушення мали навіть розривати угоди. Однак, як кажуть в міській раді, робити це поки не збираються.

- Ми розуміємо, що зараз дійсно є проблема з водіями. Від перевізників ледь не кожного дня йдуть люди і масово виїжджають в Польщу. Зараз загалом по всіх не вистачає більш ніж 250 водіїв. Тому дійсно можуть порушуватися графіки, бо відповідно їздить менше машин. Ми розглядали варіант розривати договори, але якщо, наприклад, з 5 необхідних машин перевізник забезпечує 3, а ми розірвемо договорів і буде 0. То кому від цього буде легше, - пояснює заступник міського голови Андрій Бондаренко.

Він каже, що зараз міська рада розглядає розрахунки, які подали перевізники щодо збільшення вартості проїзду. Як тільки вони дійсно будуть підтверджені, то тариф може зрости. Перевізники просять 6 гривень, проте до скількох може зрости вартість, поки невідомо. Слідкуйте за оновленнями на vsim.ua.

 
0
0
0
0
Коментарі (46)
  • Roman Riabchun

    Хотіли щоб не було маршруток ну вот маєте 😅
  • Katya Kubik

    Пів міста на мінімалці,або на заробітках, і не треба все валити на водіїв та пасажирів. Тут питання до фірм-перевізників...
  • Katya Kubik

    Ок. Давайте будем платити по 10 грн. щоб водії отримували «польську» з/п і люб'язно виконували свою роботу.(сарказм звісно!)
  • Irina Bigun

    Шкода і перевізників і пасажирів 😪
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Хмельницького за сьогодні

20:02 Фестиваль «Respublica»: організатори збирають гроші на зручності для людей з інвалідністю 19:19 Потепління та дощ: прогноз погоди у Хмельницькому на 26 квітня 18:03 У Хмельницькому запрацюють два нових туалети photo_camera 17:01 Безкоштовне лікування: у Хмельницькому відкрили нове відділення гемодіалізу Від читача 09:59 Авторське право діє протягом усього життя автора і 70 років після його смерті 16:35 Збираємось на шашлики. Де і за скільки у Хмельницькому орендувати будиночок або альтанку 16:34 Що не можна класти у Великодній кошик: поради хмельницьких священнослужителів 16:09 На Кам'янецькій запрацює табло за 40 тисяч, яке показуватиме водіям швидкість руху photo_camera 15:59 Зниження ціни на газ з травня під загрозою – заява АГРУ (прес-служба ПАТ «Хмельницькгаз») 15:30 У Хмельницькому вшанували ліквідаторів Чорнобильської катастрофи photo_camera 15:00 У Хмельницькому попрощалися зі спортсменкою Юлією Лясотою photo_camera 14:41 Дружба до суду довела. На Хмельниччині жінка пограбувала свою подругу, поки та спала 14:14 Сюрприз з минулого. Хмельничанин біля свого гаража знайшов гранату часів Другої світової 13:31 В Україні подорожчає оформлення біометричного паспорта 13:00 Красиво та без хімії: ТОП-5 способів, як розфарбувати великодні яйця photo_camera 12:31 Закон про мову: що зміниться та як голосували депутати з Хмельниччини 12:21 З Шепетівки до Баку: депортували чоловіка, який нелегально проживав на Хмельниччині 11:47 Відтепер отримати індивідуальні номерні знаки хмельничани можуть онлайн: як це зробити 11:11 Хмельничани здобули перемогу на чемпіонаті Європи з боротьби photo_camera 10:49 “Полюбляють зону бікіні”: хмельницький лікар розповів звідки дістають кліщів photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up