У Хмельницькому планують по-новому організувати пасажирські перевезення. Міськрада підготувала нові правила і умови проведення конкурсу для перевізників. Вчора, 11 серпня, до обговорення проекту запросили і перевізників, і пасажирів.
Зміни в пасажирських перевезеннях в місті мерія планує з 1 січня 2018 року. До цього мають провести конкурс на визначення тих, хто працюватиме на міських маршрутах, а також ввести нову схему руху.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ВИС в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
- Умови, які ми пропонуємо до розгляду, будуть жорсткими. Інакше і бути не могло, бо реформа - це завжди якісь радикальні рішення. Ми плануємо збільшити кількість велико- та середньо-габаритного транспорту. Ми вимагатимемо того, щоб оновлювався рухомий склад транспортних засобів. В хмельничан з'явилась надія, що якість перевезень з наступного року збільшиться, - розповідає заступник міського голови Андрій Бондаренко.
На сьогоднішній день є 5 великих перевізників, які тримають усі маршрути. Якщо перевізник порушує умови конкурсу, то розірвати з ним договір міська рада не може. Інакше у місті відразу зупиниться 10-12 маршрутів і буде транспортний колапс. Тому планується розглядати в умовах конкурсу не блоки маршрутів, а від 1 до 3 маршрутів на одного перевізника.
Якщо перевізник тричі порушить умови конкурсу, то з ним міська рада може розірвати договір. На наступний день - знайти тимчасового перевізника на 1-3 маршрути. За цей час - провести повторний конкурс. Розірвати договір зможуть за порушення графіку руху, користування мобільними телефонами, самовільне зменшення або збільшення транспортних засобів, зміна їх класності чи пасажиромістності, відмова в пільговому проїзді, відсутність інформації чи візуалізації в салоні автобуса, носіння невідповідного одягу, порушення санітарного, технічного та естетичного стану.
Обов'язковою умовою конкурсу буде те, що кожен трансопртний засіб має бути обладнаний GPS-трекером. В управлінні транспорту хочуть обладнати диспетчерський центр, який буде відслідковувати дотримання графіків на маршрутах. Графіки руху автобусів і маршруток будуть висіти на зупинках. Недотримання графіків тягнутиме за собою розірвання графіку.
Весь громадський транспорт функціонуватиме у звичайному режимі руху. Він буде зупинятися виключно на зупинках громадського транспорту. Пропонується використовувати однаковий трафарет, за яким на транспортному засобі прописуватиметься маршрут руху. Для людей з вадами зору будуть позначені кольоровими мікрорайони міста: 1) мікрорайон Гречани - позначатиметься жовтим кольором; 2) мікрорайон Ракове - позначатиметься зеленим кольором; 3) мікрорайон Озерна - позначатиметься синім кольором; 4) мікрорайон Лезневе - позначатиметься рожевий кольором; 5) мікрорайон Дубове - позначатиметься коричневим кольором; 6) Південно-Західний - мікрорайон позначатиметься блакитним кольором; 7) мікрорайон Ружична - позначається фіолетовим кольором; 8) мікрорайон Дальні Гречани - позначатиметься помаранчевим кольором.
Перевізникам не сподобалось, що за будь-які порушення з ними можуть розірвати договір. Мовляв, графіку не дотримується водій, а покарати можуть перевізника. Так само щодо розмов по мобільному телефону та куріння в салоні автобуса.
Точились розмови і про рекламу та музику в громадському транспорті. Присутні рекламники наголошували на тому, що реклама у них якісна, а людям навіть подобається, коли вона затуляє вікно, інакше у салоні дуже сонячно. Влада ж має іншу думку, рекламу, яка нібито заважає безпеці руху вішати у салоні автобуса не дозволять. Також планують зменшити її кількість. Обмежать і прослуховування музики.
Активістів ж цікавило, чи не збільшиться вартість проїзду після того, як вступлять в дію нові правила перевезень. Олексій Голеншин запитав, чи прораховувала влада та перевізники, як вплине на проїзд встановлення GPS-навігації, відповідний одяг, класність транспорту. Заступник мера Андрій Бондаренко запевнив, що ціна не зросте ні в якому разі.
Власник 21 і 22 маршруту Олександр Мішин каже, що їздити невигідно. Бо з дорожньою розміткою і знаками транспорт більше стоїть, аніж їде. Через і йде велика кількість пального. А через це потім і просять підвищувати тариф.
- По-перше, не треба тиснути на перевізників. В нас в людей така політика, що чим гірше перевізникові, тим краще їм. Я вважаю, що реформа має бути справедливою і мати комплекс заходів. Люди хочуть бачити європейський транспорт, але щоб доїхати з Озерної до Катіона йде 40 хвилин, а не 20 як в Європі. Бо через кожні 50 метрів у нас "зебра" або світлофор. Їхати і зупинятись постійно - це провокація пішохода і водія. Ми більше стоїмо, чим їздимо, - каже Олександр Мішин.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Вадим Лукашик
З 1 лютого з перевізниками-порушниками договірних умов мерія Тернополя припинить співпрацю
http://www.rada.te.ua/novyny/65268.html
Вадим Лукашик
«Транспортна революція» у Вінниці триває. Яким буде картковий проїзд
http://www.vinnitsa.info/news/transportna-revolyutsiya-u-vinnitsi-trivaye-yakim-bude-kartkoviy-proyizd.html
Саша Антонов
на перегружених маршрутах - добавити великі автобуси, або повністю їх перекрити автобусами
Хлам - типу автобуса Богдан/Еталон - взагалі не брати на маршрути- місця стільки саме як у Мерседес Спринтер
На маршрути з малим потоком пасажирів залишити мікроавтобуси
Зробити нормальним - маршрут №30, № 19 №39, № 50
Електротрансу залишити тільки тролейбуси- вони і так їздять по дикому графіку, або по 2 штуки в одному напрямку - там завжди бардак був і буде, і зараз таке враження що по місту катається 20 нових тролейбусів ,які міське управління закупило і 10 штук різного хламу- все інше стоїть, або день їде - тиждень ремонтується
Маршрут автобуса № 7 - це просто диво- блін поставте 2 Мерседес Спринтер - замість того ПАЗА - і все
Чисто моя власна думка, народ добавляємо коменти
Pavel Kondrashov