Коли на термометрі "мінус", особливого догляду потребують і автомобілі.
Якщо неправильно ними користуватися в люті морози, можна «заглохнути» посеред дороги.
Що робити аби машини нормально працювали в мінусову температуру, порадили хмельницькі майстри.
Коли на вулиці морози, кожен водій, перш ніж рушити, прогріває автомобіль. Не усі роблять це правильно і в результаті виникають поломки. Аби машина слугувала нормально навіть в холодну пору, варто дотримуватися елементарних правил. Про них та маленькі хитрощо по догляду за «залізними конями» vsim.ua розповіли майстри хмельницьких СТО.
Головні проблеми створюють змінні температурні коливання. Щоб, не дивлячись на мороз, продовжувати спокійно і комфортно їздити, досить дотримуватися елементарних правил експлуатації автомобіля взимку.
Олександр Ляховець, адміністратор СТО
Відео дня
"Автомобіль прогрівається за 5-7 хвилин"
Перед запуском автомобіля, чи він б\в чи новий, кожен водій має перевірити рівень масла і охолоджуючої речовини.
Машину не потрібно прогрівати по півгодини. Це помилка багатьох. Автомобіль в будь-який мороз прогрівається за 5-7 хвилин.
Після мийки обов’язково повітрям продути усі замки, протерти дверні ущільнювачі, змастити їх силіконовим змащувачем, щоб вони не позамерзали.
«Прикурювати» автомобіль, заводячи його від акумулятора іншого авто, не рекомендується. Особливо це стосується нових машин, в яких більше електроніки.
Валерій Гладкий, старший майстер СТО
"Заправлений на 2/3 бак"
Після мийки ні в якому разі не ставити на «ручник». Можуть промерзнути колодки і виникнути серйозні проблеми. Потрібно проїхати кілометрів 10-15, колодки просохнуть і можна ставити на «ручник».
Бак має бути заправлений не менше, як на 2/3. Навіть якщо водій збирається не в дуже далеку поїздку.
Потрібно мати при собі трос для буксирування. В зимовий період це може бути особливо актуально. Так само варто мати міні-лопату.
Якщо робиться коротка зупинка десь на 3-5 хвилин, то краще машину в зимовий період не глушити. Найбільшу шкоду для будь-якого двигуна робить холодний запуск.
В такі морози можна порадити використовувати аерозольний розморожувач вікон. Вони, як мінімум, подовжать життя щіткам. Бо часто ними труть замерзлі вікна. Розморожувачем два рази пшикнув, лід розтопило й після цього можна користуватися двірниками.
Павло Трифонов, майстер СТО
"Дизелі в морози завести важче"
Для авто з дизельним двигуном перед морозами варто замінити паливний фільтр.
Наявність дизельного пального має бути більше половини. Навіть ближче до максимуму. В пустоті волога, яка збирається, замерзає і забиваються трубопроводи.
Потрібно користуватися зимовими омивачами для скла.
Перед холодами бажано поміняти мастило. Двигун легше буде заводитися, якщо мастило не таке густе.
Акумулятор варто підзарядити ще перед сезоном похолодань. Він дуже важливий для запуску в такий мороз.
Охолоджуюча рідина для двигуна, антифриз, має бути визначеної густини. Пропорція має бути не нижче -40. При морозі на вулиці за нижчої густини рідини система охолодження може замерзнути.
Для дизелів, які в такі морози буває завести важче, рекомендовано використовувати спеціальний антигель. Він сприяє тому, що не збирається парафін і не забивається система. Антигель потрібно добавляти, коли солярка не холодна.
Якщо машину тільки завели, то не варто відразу давати високі обороти. Потрібно дати їй нормально прогрітися.