Транспортна реформа у Хмельницькому: думки і пропозиції пасажирів

  • За два тижні хмельничани встигли оцінити зміни у транспортній мережі міста.
  • Журналісти vsim.ua дізналися у пасажирів, чи зручна їм нова мережа та які б зміни вони внесли для зручного пересування.
Транспортна реформа у Хмельницькому: думки і пропозиції пасажирів

З 27 грудня в Хмельницькому відбулася транспортна реформа. Розмови на зупинках та в міському транспортні різко змінили свій курс від політики до змін транспортної мережі Хмельницького. Журналісти vsim.ua вирішили поцікавитися – питання, яке гуртує на зупинках хмельничан, є проблемою чи навпаки – комфортним рішенням для містян?

Для дослідження обрали райони, де люди були найбільш невдоволені змінами у транспортній мережі міста. Думки збирали у коментарях на vsim.ua та у соціальних мережах.

Корисне посилання

Найбільша база пропозицій продати чи купити ЗИЛ в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.

Обрали Гречани, де кількість транспортних одиниць була зменшена, Зарічанська, за словами людей, куди важко добратися і важко звідти виїхати, Озерна (сторона біля Гринівецького лісу «Три Ведмеді»), куди водії не завжди хочуть їхати, як і на зупинку «Перший Парковий» та інші райони.

Пропонуємо думки хмельничан, які займають різні позиції з приводу змін у транспортній мережі.

Андрій (25), приватний підприємець

- В цілому, я задоволений, що є зміни в транспортній мережі. І взагалі задоволений, що до «Трьох ведмедів» почало щось ходити. Ура! Але треба більше інформувати людей, що є нові маршрути, вони будуть ось так їздити. І ще треба, щоб водії їздили по своїх маршрутах, а не вибирали куди їм їхати.

Пропозиція: Я б запропонував зміну маршруту, який вирішить питання з 47, який не завжди ходить до «Першого Паркового» і з маршрутом, який, люди хочуть, до «Трьох ведмедів». Ми змінюємо маршрут 47-го, який їде з Катіона по Львівському, потім в центр, по Кам’янецькій до повороту на Зарічанську, потім до «Темпу», звідти до «Першого Паркового», далі їде по Лісогринівецькій до «Трьох ведмедів» і повертається назад. З Озерної виїжджає на проспект Миру і їде далі в центр на свій маршрут до «Катіону». Це вирішує питання одразу двох проблемних маршрутів.

А ще я проти маршруток, в яких ти стоїш зігнутий – це знущання над людьми. Потрібно розвивати електротранспорт, а саме тролейбуси, тільки комфортні, великі і широкі. Робити нові маршрути по тролейбусам. А також необхідно розвивати автобусні маршрути (21, 22, 51 та ін.), щоб вони регулярно ходили і вміщали побільше пасажирів.

Світлана (43), секретар

- Минулого року з транспортом дійсно було все добре. Я, як багатодітна мама, часто їжджу з меншим сином на різні кружки, в басейн. І мені було дуже зручно, що маршруток багато. Але я чула, що є якісь серйозні зміни. Побачила, що появились в нашому районі два тролейбуси 56, 57. Звісно, в мене питання, чому такі номери віддалені від решти номерів? Також зняли таблички розкладу руху, це мене трохи напружило, але я з позитивом дивлюсь у майбутнє. Чекаю, що вони з’являться з 14-го числа, оскільки почнеться навчання.

Пропозиція: Хотілось, звісно, щоб не скорочували транспортні одиниці і щоб було більше інформації про маршрути.

Віталій (36), будівельник

- Чи помітив зміни? Тролейбусів стало менше. Транспорт чекаю довше.

Пропозиція: Щоб довго не чекати транспорту, давайте всі пересядемо на велосипеди.

Олена (37), декоратор

- Транспортні зміни мені не подобаються, тому що з проспекту Миру немає прямого тролейбуса, який їде по Бандери на Львівське шосе, на Інститутську та Тернопільську, жодного. Був тільки  2А і то змінили його маршрут. Пенсіонерам нереально. Ми сідаємо з пересадками, люди, в яких проїзні доїжджають до повороту на Озерну, потім пересідають на 11-й і їдуть.

Пропозиція: Необхідно пустити тролейбус, який буде прямувати по проспекті на Інститутську або через Тернопільську.

Остап (26), лікар

- Від транспортної реформи особисто я очікував більш суттєве збільшення кількості великогабаритних автобусів, тому що на даний момент ситуація практично не змінилась і 80%+  рухомого складу становлять некомфортні маршрутки. Це великий «мінус». Також хотів би відмітити низьку поінформованість населення перед початком дії реформи. Варто було б за тиждень на зупинках і в громадському транспорті розмістити нові схеми руху. В ідеалі, весь транспорт GPS-навігаторами бажано було б оснастити ДО початку дії реформи, а не впродовж січня. Тим більше, що нових графіків руху ще немає і прогнозувати, коли приїде транспорт, особливо у вечірні години, нереально.

Пропозиція: хотів би, щоб у нас запровадили у всьому транспорті розрахунок банківською картою і безконтактними картками, як це кілька місяців тому зробили у Житомирі; продовжувати закуповувати нові тролейбуси по 7-10 машин в рік і збільшити вихід на маршрути в пікові години до 100 машин; бажано закупити хоча б кілька тролейбусів-гармошок для особливо популярних маршрутів як-от 11а чи 7а; врешті-решт, збільшити частку велико- і середньогабаритних автобусів хоча б до 60 – 70%, а маршрутки залишити лише на маршрутах з низьким пасажиропотоком.

Максим (26), оператор

- Помітив, що з Раковогоу центр міста частіше почали їздити тролейбуси і маршрутні таксі. Тобто є зміни певні, але не досить ще помітні, не такі, які б хотілося.

Пропозиція: Було б добре, якби було щось з Ракового в Лезневе. Досить важко доїхати з Ракового до Автовокзалу №1.

Олександр (38), фахівець відділу інформаційного забезпечення

- Проспект Миру образили – 2А забрали. А також раптово змінили таблички в транспортних засобах і позабирали ключові орієнтири, типу «речовий ринок». На це скаржилися і пасажири, які перепитували, і, звісно, водії, в яких постійно перепитували.

Пропозиція: Головна пропозиція, що найбільше хвилювало завжди,  – це добитись би якогось виконання графіків водіями маршруток. Можна підлаштуватися під будь-які маршрути, але постійно напружує, особливо ввечері, думати: «Чи вона ще приїде, чи вже зійшла з маршруту, бо мало людей і невигідно».

Анастасія (17), студентка

- Мені не подобається, що в Гречанах транспорт почав рідко їздити. Зранку і ввечері занадто багато людей, тому я не знаю, треба більше маршруток.

Пропозиція: Нехай на Олешин автобус пустять.

Богдан (16), студент

- Відчувається, що транспорту стало менше, важче стало добиратися. Зараз чекаю маршрутку приблизно 20 хвилин, а раніше кожних 5 хвилин приїжджали.

Пропозиція: Збільшити кількість маршруток.

Підбиваючи підсумки, не можна дати конкретної оцінки даним змінам, адже, як бачимо, думки є різні: і позитивні, і негативні.

В ході опитування великої кількості містян, стали відомі найболючіші проблеми транспортної мережі Хмельницького:

  1. Водії не дотримуються графіку маршруту, ввечері не завжди виїжджають за пасажирами, оскільки це не дуже прибутково – мало людей.
     
  2. Через ту ж причину – мало людей, водії зрізають маршрут, не доїжджаючи до назначених точок.
     
  3. Транспорт – не призначений для великої кількості людей (маршрутки, нові маломісткі тролейбуси).
     
  4. Зменшення кількості транспортних одиниць. Людям не вистачає місця добратися на роботу, навчання чи додому.
     
  5. Відсутнє якісне інформування населення про маршрути та розклад руху транспорту.

 

Коментарі (41)
  • Вадим Лукашик

    Ось так має бути у кожному місті України, як зробили у Тернополі http://www.rada.te.ua/novyny/65268.html
  • Віта Михалюк

    жах як сісти на старконівському  в машрутку 29 або 29а коли вони не зупиняються, бо забиті до дверей

    де покращення(
  • Мишляковський Роман

    Вже 2 рази запізнився на роботу через цей долбаний 19 ,ви або пускайте його або ні.Водії дозволяють собі їздити хто в який хоче час,ніякого дотримання розкладу руху.
  • Viktoria Strilkovska

    24! - просто жах, як було неможливо в нього сісти до реформи, так і після!!! Фактично від вул. Шевченка до Оазиса тільки він і ходить, тролейбуси взагалі рідко з'являються :(

    Sergii Koval reply Viktoria Strilkovska

    а 8 ?
20:05 "Розумний" спінер від хмельницьких винахідників. Що він уміє і як працює? play_circle_filled photo_camera 19:39 Чотири роки після: у Генпрокуратурі розповіли про хід розслідування розстрілу людей під хмельницьким СБУ play_circle_filled 19:10 Антициклони Фріц та Енрік насуваються на Україну: синоптики попередили про "арктичну" погоду 18:22 Близько тисячі хмельничан вийшли на Марш Героїв (ФОТО/ВІДЕО) play_circle_filled photo_camera 18:01 21 лютого мешканці Книжківців залишаться без води 17:30 Хмельницькі лікарі провели унікальну операцію на серці 56-річного пацієнта 17:28 Епідемія грипу на Хмельниччині. Хворіє майже 10 тисяч людей 17:00 41-річного наркоторговця з Ізяслава взяли під варту 16:30 21 лютого мешканці двох вулиць Хмельницького залишаться без світла 15:45 Через "Марш Героїв" у центрі Хмельницького частково обмежать рух 15:14 У музеї історії Хмельницького презентували міні-експозицію на честь Героїв Небесної Сотні 15:03 Вдвічі більше талончиків і лише “жива” черга. Як змінили оформлення “біометрики” на Пушкіна photo_camera 14:30 До 8 років ув'язнення світить водієві, який у новорічну ніч насмерть збив підлітка на Старокостянтинівщині

На 7-ому тижні Хмельницька область перетнула епідемічний поріг на 9%.  Зараз хворіє майже 10 тисяч мешканців. Більша...

photo_camera

Дорожньо-транспортна пригода сталася ввечері 19 лютого поблизу села Мацьківці.  "Infiniti CX-35" збив жінку та покинув...

photo_camera

Фігури з металобрухту завжди приваблювали дітлахів, але з часом почали “розсипатись” на очах. За поточний ремонт комунальники...

З 12 по 18 лютого патрульні оформили 27 дорожньо-транспортних пригод.  В аваріях постраждало троэ пенсіонерок. Крім...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up