У Хмельницькому в годину пік транспорт окуповують пенсіонери: куди вони їдуть

У Хмельницькому в годину пік транспорт окуповують пенсіонери: куди вони їдуть
  • Транспортні конфлікти у Хмельницькому не вщухають.
  • Вранці багато сидячих місць в тролейбусах займають пенсіонери.
  • Через це інші містяни не можуть добратися на роботу.
  • Відповідні скарги посипалися до міськради і там вже вигадали, як вирішити проблему.
  • Куди їдуть в годину пік пільговики і що може змінитися в роботі громадського транспорту?

Спалах коронавірусу вніс свої корективи у життя людей. Спершу - карантинні заходи, що обмежували роботу багатьох установ і закладів. Згодом - скасування пільгового проїзду в транспорті й обмеження кількості одночасного перевезення пасажирів. Таке рішення прийняли ще в березні, цього року. Тоді директор КП “Електротранс” Віктор Паламарчук зазначав, що платний проїзд для людей пенсійного віку ввели через їхнє надмірне користування громадським транспортом. Мовляв, статистика показувала: 8 з 10 пасажирів у салоні - пільговики. У той період і з’явилася проблема, що тягнеться до сьогодні. Йдеться про складнощі добирання на роботу інших містян.

Проїзд для пільговиків під загрозою обмеження

Вже із 12 червня, у Хмельницькому повернули пільговий проїзд. При цьому в транспорті дозволили перевозити повну кількість сидячих місць, без стоячих пасажирів. Попри це, проблема із добиранням людей на роботу не зникла. Адже пенсіонери окуповують громадський транспорт саме в годину пік. З цього приводу до міської ради стали надходити скарги від хмельничан. Якщо пільговики не припинять штурмувати транспорт - на перевезення можуть ввести певні обмеження. Про це розповів заступник міського голови Андрій Бондаренко. Чиновник каже, що спостерігати за ситуацією будуть протягом місяця. 

  • Відео дня
    /li>

Що відбувається в годину пік у громадському транспорті? Перевірити це вирішили журналісти vsim.ua. Ми скористалися і тролейбусом, і маршруткою. А також запитали у пенсіонерів, куди ж вони їдуть вранці. Здається, це питання є вічним. Бо повні салони бабусь й дідусів - як щоденна ранкова традиція, що не змінюється роками. Гортайте далі й читайте, куди й для чого вони прямують.

“У мене пенсійний”

Середа, 8 липня. На годиннику 08:30. Час - коли більшість містян прямують на роботу. На кінцевій зупинці “Катіон” вже зібралося кілька людей. Серед них - є пенсіонери. За хвилин 10 очікування, під’їжджає тролейбус №14. Він прямує за маршрутом “Катіон-Автовокзал №2”. До салону заходить 5 пасажирів. Більшість з них - люди пенсійного віку. “У мене пенсійний”, - каже до кондуктора чоловік. Сама ж працівниця підходить до журналістів vsim.ua. Оплачуємо проїзд і ставимо жінці кілька запитань. 

Кондуктор на ім’я Інна розповідає: нині пенсіонерів у транспорті їздить багато. “Навіть дуже”, - каже жінка. Починають штурмувати тролейбус від початку зміни. Відповідно й доїхати на роботу іншим людям - проблематично. Не обходиться на цьому грунті й без конфліктів. Бо вміститися в салоні всім охочим не виходить. Вихід кондуктор бачить один: ввести обмеження в часі проїзду пільговиків. 

Тим часом із кожною зупинкою кількість пасажирів у салоні збільшується. Є серед них і молоді люди. Однак більшість все ж пенсіонери. Ми поцікавилися, куди вони прямують.

Катерина і Дмитро

“Їдемо на дачу”

Надія

“Їду за рибою”

Надія

“Їду за абонентськими книжками”

Леонід

“Їду з роботи”

Ніна

“Їду бавити онуків”

Інші пенсіонери, яких ми запитали про пункт призначення, відмовилися називати своє ім’я. Зокрема, двоє чоловіків похилого віку, які сиділи поряд. Один із них розповідати куди прямує не хоче. Каже: “Куди їду - секрет”. Натомість його сусід по сидінню розповідає, що користується тролейбусом в основному вранці. Він перебуває на денному стаціонарі в міській лікарні. Тому й добирається туди в першій половині дня. 

Допоки ми їхали до кінцевої зупинки, жодних конфліктів між пасажирами не було. Хоч і час від часу зайняті були всі сидячі місця. 

Далі ми вирішили прокататися на маршрутці. На зупинці поблизу залізничного вокзалу, з якої можна добратися в центр, “кишіло” людьми. І не дивно. Бо більшість транспорту проїжджало повз. Означало це те, що вільних місць всередині немає. Звісно, люди цьому обурювалися. “Вже 40 хвилин чекаю”, - каже одна з жінок. 

Почекавши близько 15 хвилин, під’їжджає маршрутка №50. Люди кидаються до салону. В процесі дві жінки встигають посперечатися. “Я взагалі то довше за вас чекала”, - каже одна до одної. Коли нарешті всі розсілися, водій рушив. Зупинка “готель Поділля” виявилася для нього вкрай важкою. Всупереч всім зайнятим сидячим місцям, до салону просилися ще дві пасажирки. Діло дійшло майже до лайки. “Ну навіщо мені ці проблеми”, - каже обурений водій. “Будь ласка, може, зараз хтось вийде на наступній”, - просить жінка. Та вмовити його все ж не вдалося.

Загалом майже всі пасажири у маршрутці - молоді люди. Та й ті, ймовірно, поспішали по справах. Доказом того був телефонний дзвінок до однієї з них. Взявши слухавку, жінка каже: “Відмініть, будь ласка, таксі на Шевченка. Машини вже не потрібно”.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (183)
  • Людмила З.
    В години пік має бути більше одиниць транспорту на маршруті і з меншим розривом в графіку.  Проблема  вирішувана ,іі так вирішують  наші європейські сусіди.. Навіщо загострювати  соціальні відносини між поколіннями. І молоді,  і пенсіонери - всі люди, тому має бути взаєповага. А також допомогла б вирішити  проблему проїздна картка і валідатори проїзду, за якими можна контролювати рух пасажирів,
  • Тетяна Разіна
    ПЕТИЦІЇ АДРЕСНА ДОПОМОГА ПЕНСІОНЕРАМ НА ПРОЇЗД
    Адресна допомога пенсіонерам на проїзд
    Призначення адресної фінансово допомоги на проїзд пенсіонерам (пільгові категорії залишити без змін) у розмірі 210/217 грн. (3.25*2*30/31). Або 300/310 грн./міс. - різниця невелика, але пенсіонери зможуть дістатись з одного місця в інше маршрутним таксі і назад і не зможуть зауважити, що їм потрібно діставатись з пересадками. Це дозволить перевізникам контролювати реальні надходження, спростить розрахунки, а також дозволить суттєво розвантажити транспорт та спростити користування ним особам, які дійсно цього потребують.
  • Оксана Остапец
    Хай собі їдуть,що ви причепились до пенсіонерів!!!!
    Алла reply Оксана Остапец
    Просто зате що місця мовляв мало😆
  • Олена Стасюк
    Проблема не у вихованні молоді, а в тому ,що їм накипіло як до них ставиться влада .Обмеження в дешевшому транспорті,обмеження в безкоштовному навчанні,обмеження в роб.місцях,в пенсіях,в  жил.площаді.Наші пенсіонери так не жили
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
18:01 Пануватиме антициклон: якою буде погода на Хмельниччині на Великдень 17:03 Ветеран Майдану, АТО та розвідник ГУР: на Хмельниччині поховали прах В’ячеслава Кучерука photo_camera 16:04 У Хмельницькому замість деяких тролейбусів кілька місяців курсуватимуть автобуси 15:02 У Хмельницькому матері залишили дітей у зачиненому авто — врятували патрульні Від читача 14:34 Поліція та СБУ повідомили про підозру заступнику голови КМДА в організації схеми переправлення призовників через держкордон України 14:11 Працівницю Хмельницької АЕС Президент нагородив Орденом княгині Ольги 13:06 Що має бути у кошику та як правильно провести Великдень: пояснення священника 12:05 На Хмельниччині водія «схопило» серце за кермом — авто влетіло в стовп 11:30 Привітання з Великоднем лідерки "Батьківщини" Юлії Тимошенко (пресслужба ВО Батьківщина) 11:04 У Хмельницькому створять центр ментального здоров’я для військових і їхніх родин 10:05 Безпека на Великдень: СБУ закликає подолян утриматися від масових заходів 09:03 У Хмельницькому на два тижні відключатимуть гарячу воду (АДРЕСИ)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up