Близько 14:00 в центрі Хмельницького трапилась смертельна аварія. Автомобіль "Toyota" прямо на пішохідному переході збив 63-річну жінку. Вона якраз переходила дорогу на перехресті Героїв Майдану та Грушевського.
За словами свідків, жінка перетинала проїжджу частину на "зелений". В цей час з Грушевського їхав позашляховик і повертав на Героїв Майдану. Від удару жінка померла на місці. Першими на місце ДТП приїхали медики, які і констатували смерть.
- До нас надійшов виклик о 14.05. Ми прибули на місце о 14.09. У жінки були несумісні із життям травми: відкрита черепно-мозкова травма голови, - розповів журналістам vsim.ua лікар швидкої Андрій Андрійович.
Зараз на місці працюють поліцейські. Поки вони не коментують аварію. Також прибула експертна група.
Слідчі опитують водія, який був за кермом авто. Йому 38 років. Він розповідає, що не порушував правил і збирався проїжджати на "зелений" для автомобілів. Проте йому хтось посигналив і він відволікся.
- Це сталося випадково, я подивився на жінку, яка стояла на світлофорі, вона своїми діями показувала, що не збирається перебігати. Вона була тільки спочатку переходу. Пролунав сигнал іншої машини і я подивився в дзеркало, щоб побачити чи це не якась дорожня пригода на яку треба відреагувати. Коли перевів погляд на дорогу побачив, що вона вже опинилася в мене по центру капоту.. Не знаю чи вона вирішила підбігти чи що. Я відразу натиснув на гальма, але вже в цей момент стався удар. Я їхав на зелене світло. Мені, щоб повернути наліво треба було перетнути пішохідний перехід, на який теж горів зелений для пішоходів, - пояснив причину аварії водій "Toyota".
Слідкуйте за оновленнями на vsim.ua.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
1) невідворотність суттєвого покарання водіїв-винуватців ДТП незалежно від ступеня їх провини, мають пам’ятати автомобіль – джерело потенційної небезпеки, тому доведеться відповідати у будь-якому випадку;
2) поліційний нагляд та регулювання небезпечних перехресть у центрі міста у години пік;
3) встановлення додаткових світлофорів на відстані між перехрестями, щоб унеможливити наїзд авто, що повертають та розгін;
4) встановлення підвищених над поверхнею дороги пішохідних переходів, які заважатимуть розганятися;
5) обмеження руху транспорту у центрі міста у години пік, крім громадського;
6) введення плати за проїзд центром міста.
Прохання підтримати відповідні петиції до міської влади. Вимагайте від влади належне виконання обов’язків.
1.невідворотність суттєвого покарання ПІШОХОДІВ, за порушення правил дорожнього руху. Для багатьох людей шок, що в правилах дорожнього руху є правила і для пішоходів.
2. погоджуюся,але контролювати ВСІХ учасників дорожнього руху, водіїв/пішоходів/велосипедистів.
3.навіщо? їх і так майже на кожному перехресті по 4-6 штук. зайва витрата бюджетних коштів.
4. а потім біля тих підвищень збирається вода в дощ, сміття і тд. Лежачі поліцейські теж не варіант.
5. лол, ну ви серйозно? самі задумайтесь, це ж нереально реалізувати в місті де живе 200+ тисяч людей, при тій кількості громадського транспорту що є зараз.
6. не допоможе, будь платити, і їздити "бо я ж заплатив". а ті люди які працюють в центрі мають платити за добирання до роботи?
- після того, як автомобіль в'їхав у зупинку "Вул. Гальчевського", там встановили сучасний світлофор з таймером (недалеко школа, дитячий садок - дієвий засіб, який не дає розігнатися, сприяє пильності водіїв);
- зупинка "Залізничний вокзал";
- зупинка "Ветеринарна лікарня".
Щодо п. 4. Маємо чудові приклади підвищених пішохідних переходів:
- привокзальна площа;
- управління поліції.
Багато спостерігав і сам переходив для порівняння поблизу головпоштамту та поруч поблизу пам'ятника Богдану Хмельницькому, навпроти управління поліції та перехід біля зупинки. Умови не порівняти. І це складно перейти молодому чоловіку спортивним кроком. Багато водіїв не пропускають на переході, взагалі не звертають уваги, якщо один пропускає, намагаються обігнати. Показником культури водіїв є встановлення підвищеного пішохідного переходу навпроти управління поліції. Якщо вже і там порушують, то що робити у інших місцях?
Решта заходів є вимушеними, але неминучими зважаючи на наприклад це резонансне ДТП, яке відбулося за чудових метеоумов і стану дороги, серед ясного дня, на перехресті з сучасними світлофорами, обладнаними таймерами. Поруч парк відпочинку з майданчиками для дітей, бібліотека, школи. Ким треба бути, щоб так їхати?
Наприклад можна ввести обмеження на в'їзд у центр міста для водіїв за безконтактними методами ідентифікації. Маєш стаж водія років 5 та жодного ДТП не скоїв - можна їхати.
приклад:
до 20 років проживав в Кам'янці
останні 5 років в Хмельницькому, буваю в Кам'янці дуже часто. В Хмельницькому достатньо стати на пішохідний перехід, і 95% водіїв зупиняють і пропускають тебе, в Кам'янці, якщо ти переходиш дорогу на зелений і на середині дороги тобі сигналять щоб швидше переходив. Чи як в центрі міста під знаком зупинка заборонена, де має бути по розмітці 3 полоси руху, ледь протискується одна полоса. в Хмельницькому надзвичайно чемні водії.