Завод “Богдан” показав, як виготовляє тролейбуси для Хмельницького

Завод “Богдан” показав, як виготовляє тролейбуси для Хмельницького
  • На луцькому заводі розпочали виробництво партії 10 нових тролейбусів "Богдан Т70117" на замовлення міста Хмельницький.

Відповідно до договору між луцьким заводом "Богдан Моторс" та хмельницьким "Електротрансом" уже скоро наше місто отримає 10 нових тролейбусів "Богдан Т70117" і 10 автобусів "Богдан А70132". Їх вартість складає майже 100 мільйонів гривень.

Наразі на заводі "Богдан Моторс" розпочали процес виготовлення 10 тролейбусів для нашого міста. Про це повідомляють на офіційному сайті корпорації "Богдан".

  • "Богдан Т70117" - це приклад справді «українського» продукту, тролейбус, локалізація виробництва якого складає більше 80%, до того ж із асинхронними тяговими двигунами харківського заводу "Електроважмаш", - йдеться у повідомленні.

Слід зазначити, що наразі по нашому місту курсує вже більше 20 тролейбусів "Богдан". Як повідомляв раніше головний інженер комунального підприємства "Електротранс" Олексій Ковтун, нові тролейбуси до міста мають надійти уже восени.

Відео дня


 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (5)
  • валентина
    Такие хорошие как телевизоры електрон??? Ломаются постоянно ваши електооны !!!!
  • Вова
    Львівський ЕЛЕКТРОН набагато комфортніший
  • Тост Тестов
    Да у вас что у всех реально глаз нет! У этих моделей самая неудобная конструкция салона из всех возможных! Проходы между 2-мя рядами сидений узкие, двум людям не разминуться, сзади вместо накопительной площадки опять же имеем сидения - как результат в дверях постоянная толчея по салону не пройти.  Как всегда пофиг  на потребности людей. главное чтобы "Богдан" копейку получил
    kozirniy reply Тост Тестов
    площадка така в старезних ЗІУ є. Бо там мотор знизу і через це є сходинки. Тут ж нема сходинок, що дає зручність при посадці/висадці пасажирам. Натомість в задній частині, на скільки розумію й є мотор,тому там в певних місцях підвищення (типу як на 21/22 автобусах)  і сумніваюсь, що там можна буде стояти в повний ріст. Але в нас народ такий- звик, що до нього ставляться як до худоби. Коли починають шось покращувати - він нагліє. Нагліє до тих пір, поки не отримає ставлення як до бидла. В данній ситуації питання можна вирішити постановкою місць для сидіння боком як в метро, плюс лишити площадку в центрі тролейбуса. Але тоді кількість місць для сидіння зменшиться до від сили 15. Тоді теж прийдуть незадоволені. Вихід один- не погоджуватись пахати за копійки і відмовитися від ролі раба. Вимагати від роботодавця гідну зарплату і їздити на власній машині. Це вихід по всім параметрам.
  • Мастер Автополив
    Хорошая новость

keyboard_arrow_up