Де беруться гроші на роботу хмельницьких тролейбусів

Де беруться гроші на роботу хмельницьких тролейбусів
Фото з архіву редакції
  • Вартість проїду в тролейбусах зросте.

  • У міськраді вважають, що так можна зменшити фінансування «Електротрансу».

Цього тижня, 21 липня, у міськраді ухвалили рішення про підвищення тарифів на проїзд. Вартість квитки на тролейбус складатиме 9 гривень, на автобус — 15 гривень. Тарифи почнуть діяти завтра, 23 липня. Після запровадження нових  тарифів у міськраді очікують, серед іншого, зменшення суми дотацій комунальному «Електротрансу». Цього року на це мало піти 219 мільйонів гривень, а зі збільшеною вартістю проїзду сума зменшиться на 25-30 мільйонів.

2024 року «Електротранс» отримав понад 259 мільйонів гривень доходу, а видатків у нього було майже 258 мільйонів. Таким чином сформувався позитивний баланс у понад 1,1 мільйона гривень. Продаж квитків не був головним джерелом надходжень. Найбільше грошей «Електротранс» отримав за договором на виконання транспортної роботи. Йдеться про суму у майже 152 мільйони гривень. Також помітним джерелом доходу були прямі дотації з місцевого бюджету, які склали понад 61 мільйон гривень. Такі дані опубліковані на сайті асоціації «Укрелектротранс».

Тим часом виторг від продажу квитків покривав тільки 17,5% витрат підприємства. Загалом це типова ситуація для більшості підприємств міського електричного транспорту України. Схожі показники мають «Одесміськелектротранс» та «Київпастранс» — 18,4% та 15,1% відповідно. Найбільші показники мають «Львівелектротранс» та «Чернівецьке тролейбусне управління» — у них по 49%.

Відео дня

Відомо також, що 2024 року хмельницький «Електротранс» перевіз майже 15,6 мільйона пасажирів. Це на 8,4% менше, ніж 2023 року. За показником 2024 року Хмельницький посідає останні місця в Україні. Менше пасажирів було тільки у комунальних перевізників Тернополя, Сум, Черкас, Конотопа (Сумська область) та Херсона.

Нижче у таблицях переглядайте бюджетні баланси підприємств та частки у їхніх витратах, які покриває продаж квитків.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (5)
  • Андрій Зозуля
    Чому у Львові 50 %У нас 17,5% виторг від продажу квитків?Владі Львова вигідно спочатку тролейбус,а потім автобус.Зарплатня,дотримання маршруту,кількість контролерів,пропозиція знижок на проїзд,відсутність малих маршруток,екологія.Товариш працює водієм.Тай таке....
  • Валері
    Дивно, що окремі приватні перевізники можуть більше а ніж комунальний транспорт ? Чому на  злачних маршрутах немає альтернативи, відсутні комунальні автобуси тролейбуси ? Де є такі дурні, котрі будуть чекати  30-40 хвилин комунальний автобус, скажімо номер 5 ? Де заробляє гроші цей маршрут 3-4 години в обідній час ?  Городяни змушені користуватись послугами приватних перевізників.видно комусь вигідно не розвивати комунальний транспорт .
  • Олександр Лозяний
    Випустити Паламарчука та дайте ему тролейбусний парк- " він зробить Вам БАЛАНС "..
  • Андрей Шпулак
    Підняттям вартості проїзду в приватних маршрутках зменшать фінансування електротрансу?!))
    Чи через дорогий проїзд в автобусах люди пересядуть на тролейбуси, яких не вистачає?

keyboard_arrow_up