Протягом п’яти років чиновники хочуть реалізувати 25 завдань.
Серед них і стажування чиновників, і прийом іноземних делегацій, і публікації в ЗМІ.
Просування Хмельницького в світі може обійтися у майже 7 мільйонів гривень протягом найближчих п’яти років. У міськраді розробили спеціальну програму, а в ній — перелік заходів та суми витрат на них. Поки що програма не затверджена та лише очікує розгляду, однак її текст вже розмістили на сайті міської ради. Ми проаналізували документ та розповімо вам, що хочуть зробити чиновники та чого планують цим досягнути.
Програма міжнародного співробітництва та промоції Хмельницького розрахована на п’ять років — від 2021 до 2025. У документі зазначається, що програма має:
створити умови для співпраці з іноземними містами в різних галузях
залучити додаткові інвестиції в економіку міста
розвивати зовнішньоекономічну діяльність
сформувати позитивний імідж Хмельницького у світі
відкрити нові перспективи розвитку відносин з містами-побратимами
У програмі йдеться, що станом на 1 вересня цього року в Хмельницького є 12 закордонних міст-побратимів:
Модесто в США
Сілістра в Болгарії
Бор у Сербії
Белць у Молдові
Крамфорс у Швеції
Чеханов у Польщі
Шяуляй у Литві
Акваскальєнтес у Мексиці
Манісес в Іспанії
Даліат-аль-Кармель в Ізраїлі
Руставі в Грузії
Шицзячжуан у Китаї
Крім того, в програмі перелічуються недоліки, які, на думку її авторів, заважають розвитку міжнародних відносин Хмельницького та налагодженню тісних зв’язків з міжнародними партнерами. Мова йде про те, що:
між чиновниками Хмельницького та міст-побратимів немає регулярних обмінів
у Хмельницького немає маркетингової стратегії
інформація про Хмельницький не поширюється за кордоном
соціально-економічні можливості міста не мають достатньої маркетингової, інформаційної та рекламної підтримки
У тексті програми перелічено, чого хочуть досягти її виконанням:
становлення іміджу Хмельницького як надійного, стабільного та передбачуваного партнера
укладання нових угод про співпрацю з іноземними містами
популяризації української культури та народних звичаїв у світі
сприяння євроінтеграції Хмельницького
сприяння висвітлення міжнародної співпраці Хмельницького в місцевих ЗМІ
Реалізація програми має обійтися у 6 905 000 гривень протягом п’яти років. Передбачається, що гроші братимуть як з місцевого бюджету, так і від приватних спонсорів та благодійних фондів. Всі витрати поділені на дві групи — «Міжнародне співробітництво» та «Промоція міста».
У групі «Міжнародне співробітництво перелічені 15 заходів. Їхній повний перелік та сума грошей, яку планують витратити на реалізацію протягом п’яти років:
навчання, стажування, підвищення кваліфікації чиновників за кордоном — 800 000 гривень
співпраця з закордонними дипломатичними представництвами України для презентації економічного потенціалу міста — 800 000
забезпечення участі іноземних делегацій у відзначенні Дня міста — 540 000
забезпечення участі іноземних делегацій у заходах, що відбуваються у місті, — 400 000
відзначення річниць укладання договорів про побратимство з іноземними містами — 290 000
організація участі учнів, студентів, спортивних та творчих колективів у заходах, що проводять міста-побратими, — 250 000
прийом учнів, студентів, спортивних та творчих колективів з міст-побратимів для участі у міських заходах — 250 000
придбання оргтехніки для організації міжнародних заходів — 175 000
забезпечення прийомів іноземних делегацій для налагодження співпраці — 165 000
навчання чиновників етикету, дипломатичного протоколу, особливостей міжкультурних комунікацій тощо — 130 000
участь чиновників в освітніх заходах, які проводять урядові, всеукраїнські та міжнародні організації — 90 000
обмін досвідом з іншими містами України — 65 000
проведення виїзних зустрічей з представниками міжнародних організацій — 50 000
співпраця з міжнародними організаціями для підготовки проєктів економічного та соціального розвитку — окремого фінансування не передбачено
сприяння участі підприємців міста в бізнес-зустрічах з підприємцями інших міст України та інших країн — окремого фінансування не передбачено
Тим часом група «Промоція міста» передбачає дещо менше заходів — 10. Їхній перелік та сума витрат за п’ять років:
оновлення та підтримка онлайн-платформи міст побратимів — 500 000 гривень
публікації в ЗМІ про економічний та інвестиційний потенціал міста — 500 000
придбання презентаційної, сувенірної та іміджевої продукції — 450 000
створення туристичного знаку міст-побратимів — 300 000
створення віртуального пам’ятного знаку нагород Призу Європи за роботу в напрямку євроінтеграції — 300 000
розширення присутності міста в інформаційному полі інших держав — 250 000
придбання програмного забезпечення для промоції міста — 230 000
технічне переоснащення робочих місць працівників, відповідальних за інвестиційну та зовнішньоекономічну діяльність, розробку інвестиційних пропозицій і грантових проєктів — 210 000
навчання чиновників підготовці та представленню презентацій про потенціал міста — 60 000
розміщення на сайті міської ради інформації про заходи міжнародного співробітництва — окремого фінансування не передбачено
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Chost
Юрий Бутенко
Елла Гройсман
Емілія