- Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій.
- Цього разу ми вирішили дізнатись, за яку роботу готові платити від 700$.
На сайті work.ua за останні сім днів від роботодавців з’явилось 27 вакансій із зарплатою більше 700$. В перерахунку на гривні, згідно із курсом НБУ на 26 липня, це становить 17 836 гривень. Саме огляд таких пропозицій ми підготували цього тижня. Більшість обраних вакансій у сфері продажів. Більш детально про умови працевлаштування читайте далі.
20 000 грн.
Вимоги:
- Досвід прямих продаж від 2х років
- Готовність до динамічної роботи
- Комунікабельність, стресостійкість, відповідальність
- Власне авто
- Здатність швидко вивчити асортимент продукції
- Навики роботи з мережами
- Готовність працювати на результат
- Розуміння того, що продавець заробляє % з того що він зробив.
Обов’язки:
- Пошук і напрацювання нових клієнтів, як В2В так і об'єктні продажі
- Підтримка діючих клієнтів
- Робота з майстрами, прорабами та роздрібні клієнти
- Складання пропозиції і повне ведення клієнта
- Робота в полях
- Напрацювання 2−3-ох областей Західної України
- Звітність
- Досягнення результатів
30 000 грн.
Вимоги:
- вища освіта;
- навички ведення переговорів;
- досвід роботи в продажах від 1 року;
- наявність власного автомобіля;
- відповідальність, комунікабельність, системність в роботі;
- спрямованість на результат.
Обов’язки:
- підтримання відносин з наявними ключовими клієнтами (робота в Хмельницькій, Рівненській, Тернопільській, Житомирській, Вінницькій областях), пошук нових клієнтів в регіоні;
- підготовка комерційних пропозицій та презентацій;
- ведення переговорів;
- участь в регіональних виставках;
- робота зі звітною документацією.
20 000 грн.
Вимоги:
- Жінка віком 27 - 40 років
- Обов’язковим є досвід роботи на керівних посадах у закладах ресторанного господарства.
- Грамотна письмова та усна мова
Обов’язки:
- Робота з персоналом:
- Підбір персоналу
- Навчання, адаптація, мотивація, контроль роботи.
- Вміння не лише набрати штат, а й створити сильну команду
- Операційна робота:
- Контроль дотримання стандартів бренду
- Контроль безперебійної діяльності закладу відповідно до стандартів, чек-листів та норм.
- Розробка чек листів та інструкцій
- Фінансова частина:
- Базові розуміння ведення бухгалтерської діяльності в ресторані.
- Контроль витрат
- Робота з постачальниками
- Вміння проводити переговори
- Маркетинг:
- Вміння вирішувати конфліктні ситуації з споживачем
- Вміння швидко та ефективно приймати рішення
- Організація та проведення маркетингових акцій
20 000 грн.
Вимоги:
- Обов`язковий досвід роботи із ТПА, прес-формами, чилерами та периферією
Обов’язки:
- забезпечення працездатності обладнання;
- контроль за належними умовами його експлуатації;
- визначення планових завдань по ремонту та обслуговуванню обладнання;
- діагностика несправностей устаткування;
- прийняття участі в ремонті обладнання;
- відрядження по Україні.
20 000 грн.
Вимоги:
- Комунікабельність
- Цілеспрямованість
- Чоловік до 35 років. Охайний та впевнений в собі
- Знання ПК (Word, Excel)
- Досвід ведення переговорів (бажано)
- Готовність до відряджень
- Націлений на постійне місце роботи
Обов’язки:
- Пошук клієнтів та продаж продукції
- Формування пропозицій для клієнтів
- Супровід замовлення
20 000 грн.
Вимоги:
- вища профільна освіта.
- досвід роботи на аналогічних посадах від 3 років (харчова група).
- знання технології виробництва та принципів роботи обладнання, специфіки роботи з харчовими інгредієнтами та методик по технологічних розрахунках.
- перевага надається кандидатам з досвідом роботи на олійно-жирових комбінатах.
- бажано знання процесів виробництва рослинної олії та кормів для тварин.
- знання вимог до стандартів ISO-9001, ISO-22000,GMP+.
Обов’язки:
- керівництво підрозділом.
- розробка технологічних карт, рецептури продукції та налагодження технологічної дисципліни виробничого процесу
- перевірка якості та забезпечення необхідних умов зберігання сировини та готової продукції.
- моніторинг світового досвіду з переробки олійних культур, ринку сировини та продукції.
20 000 грн.
Вимоги:
- Досвід роботи ветеринарнім лікарем на господарстві від 1 року;
- Вища освіта (ветеринарне або зоотехнічне);
- Високий рівень комунікацій;
- Амбіційність та бажання розвиватися.
Обов’язки:
- Виявлення проблематики на сільськогосподарських підприємствах;
- Здійснення продажів ветеринарних препаратів в тваринницькі господарства,
- Збільшення обсягів продажів завдяки якісній консультації;
- Планування роботи і обсягів продажів;
- Аналіз діяльності конкурентів на ввіреній території;
- Презентація нової продукції;
- Супровід клієнтів і залучення нових на закріпленій території,
- Візити до клієнтів, проведення зустрічей та переговорів,
- Участь в робочих процесах підрозділу і компанії.
20 000 грн.
Вимоги:
- Освіта технічного напряму;
- Знання стандартів уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації; порядок розроблення та оформлення технічної документації;
- Досвід роботи АСВК на платформі Simens — від 2-х років;
- Знання процесів виробництва рослинної олії або кормів для тварин.
Обов’язки:
- Підтримання та обслуговування системи автоматичного управління виробничим процесом;
- Вивчати причини відмов і порушень в системі, удосконалювати її якість і надійність;
- Налагодження, дослідна експлуатація і поетапне введення в дію комплексу технічних засобів АСКВ.
20 000 грн.
Вимоги:
- безаварійний стаж водіння;
- наявність водійського посвідчення відповідної категорії (СЕ);
- стаж водіння від 5 років;
- знання системи БДФ;
- комунікабельність, відповідальність, активність, старанність.
Обов’язки:
- прийом вантажу відповідно до супровідних документів;
- перевірка цілісності упакування, завантаження-розвантаження, розміщення та укладання вантажів в автомобілі;
- забезпечення збереження вантажу при транспортуванні;
- автомобіль МАN TGX 2014 р. ЕВРО 6.
20 000 грн.
Вимоги:
- Вища освіта (профільне).
- Досвід роботи головним бухгалтером від 3-х років в оптово-роздрібній торгівлі в алкогольних компаніях, + імпорт, ЗЕД;
- Знання бухгалтерського та податкового обліку. Впевнене знання проводок;
- Впевнений користувач ПК: MsOffice. відмінне знання 1С (8.2) «Управління торговим підприємством для України» MeDoc, Excel;
- Уміння працювати з великим об'ємом інформації, працездатність, аналітичні здібності;
- Відмінні управлінські навички по організації роботи бухгалтерії;
- Високий рівень відповідальності, уважність, скрупульозність, ініціативність, гнучкість, позитивність, комунікабельність.
- Повна зайнятість
Обов’язки:
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства;
- Формування і здача звітностей;
- Виконання умов оподаткування юридичних і фізичних осіб компаній, внесення змін в бухгалтерський облік компаній з урахуванням податкового та господарського законодавства;
- Адміністративне та функціональне управління відділом бухгалтерії;
- Забезпечення своєчасного перерахування податків і зборів, страхових внесків до державних соціальних фондів;
- Контроль правильності розрахунків з оплати праці працівників;
Контроль операцій по:
- обліку ТМЦ (прихід, витрата, списання, робота з партіями товарів, робота зі складом, інвентаризації, позабалансовий облік ввірених матеріальних цінностей);
- обліку операцій з постачальниками послуг (надходження, щомісячні акти звірок та інвентаризація Дт і Кт-заборгованості в кінці місяця);
- Перевірка і підготовка документів по веденню книги покупок і книги продажів;
- Закриття періоду по ділянках обліку помісячно до 20 числа наступного місяця;
- Взаємодія з комерційної, фінансової, юридичної службою з питань діяльності компанії;
- Формування аналітичних даних (щомісячні звіти, планування);
- Організація і контроль проведення інвентаризацій на складі.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.