Редакція vsim.ua продовжує досліджувати ринок праці у Хмельницькому.
Цього тижня обирали пропозиції з сайту пошуку роботи rabota.ua.
До вашої уваги топ-10 вакансій із зарплатою від 15 до 30 тисяч гривень.
Кожен, хто працює, мріє заробляти достатньо для життя. У пошуку подібної роботи люди часто звертаються як до самих організацій, так і до різних сервісів пошуку роботи. Проте часто роботодавці пропонують мінімальну або трохи вищу зарплату. А як щодо того, аби заробляти 15 тисяч гривень на місяць? Чи вдвічі більше?
Є на ринку праці і такі пропозиції. Їх можна знайти на сайті пошуку роботи rabota.ua. Ми склали для вас топ-10 вакансій із зарплатами від 15 до 30 тисяч гривень. Для чергової підбірки ми обрали у пошуку місто Хмельницький, вакансії за останні 7 днів, вибрали постійну зайнятість, виключили пропозиції кадрових агентств та обрали бажану зарплату від 15 тисяч.
30 000 грн.
Вимоги:
досвід роботи у сфері продажу, керування колективом від 10 осіб;
організаторські здібності;
обов'язкова наявність автомобіля;
досвід успішного ведення бізнесу (підприємницький досвід роботи є обов'язковим).
Обов’язки:
підбір, контроль та мотивація персоналу;
виконання планів продажу та розвиток точок продажу;
видача автомобілів клієнтам, оформлення документів у МРЕВ, робота з нотаріусами.
30 000 грн.
Вимоги:
вік: бажано від 28 років;
володіння англійською, або однією з інших міжнародних мов (напр., німецька, іспанська);
чіпкість, націленість на результат;
успішний досвід в продажах. Бажано: в опті, в схожій галузі;
досвід управління командою;
системна людина;
активний, здатний заряджати і дисциплінувати інших.
Обов’язки:
вибудовування і розширення відділу (зараз - 2 продавця в підпорядкуванні, планується розширення до 5 і більше);
впровадження системи планування в залучення нових Клієнтів;
розширення Клієнтської бази (нові Клієнти на тих же ринках, нові ринки);
комерційний директор / керівник відділу також повинен бути провідним і найрезультативнішим продавцем;
оперативне управління відділом, досягнення результатів, контроль показників;
представлення компанії на міжнародних виставках.
30 000 грн.
Вимоги:
досвід створення кампанії в Facebook Ads Manager, Instagram;
досвід створення кампанії в Google AdWords;
досвід в налаштуванні та створенні таргетованої і контекстної реклами, володіння інструментами Google-Analytics;
підбір цільової аудиторії, аналіз ефективності рекламних кампаній;
величезним плюсом будуть базові знання в Adobe Photoshop.
29 000 грн.
Вимоги:
освіта за фахом (агрономічна, агрохімічна, біологічна);
досвід роботи в агро-продажах та агро-консультуванні;
знання англійської чи німецької мови (пріоритет - англійська мова);
володіння способами просування товарів на ринку, комунікабельність;
вміння проводити переговори і легко встановлювати партнерські відносини;
вміння переконувати і досягати результатів;
володіння етикою ділового спілкування;
готовність до відряджень;
наявність посвідчення водія.
Обов’язки:
надає консультації представникам сільськогосподарських формувань щодо придбання насіннєвого матеріалу, послуг агрохімічної лабораторії та шукає підприємства, які зацікавлені у послугах агрономічного супроводу;
формує клієнтську базу: шукає нових клієнтів та підтримує існуючих;
забезпечує виконання сезонного та річного плану продажу;
формує комерційні пропозиції для продажу насіння, послуг агрохімічної лабораторії;
робить збір інформації про структуру посівних площ с/г господарств;
робить оцінку перспектив розвитку ринку;
робить прямі продажі з метою досягнення запланованих показників;
проводить консультаційні послуги клієнтам;
забезпечує укладання з клієнтами угоди купівлі-продажу, організовує виконання зобов'язань по укладених договорах;
забезпечує контроль за виконанням умов договорів та стану дебіторської заборгованості клієнтів;
приймає участь у профільних виставках, Днях поля;
веде установлену документацію, облік та звітність.
25 000 грн.
Вимоги:
бажано профільна освіта (зоотехнія, ветеринарія);
практичний досвід на аналогічній посаді;
готовність до відряджень та динамічної роботи;
наявність автомобіля.
Обов’язки:
реалізація стратегії роботи з клієнтами;
підготовка комерційних пропозицій;
супровід клієнтів;
виконання плану продажів.
20 000 грн.
Вимоги:
підтримувати партнерські відносини з ключовими клієнтами;
керувати командою торгових представників (4-6 чол.), Організовувати їх роботу і навчання;
підключати нових клієнтів.
Обов’язки:
лідерські якості, навички постановки завдань і контролю їх виконання;
відмінні комунікації, оперативність в роботі, ініціативність, самостійність в роботі;
наявність особистого автомобіля.
18 000 грн.
Вимоги:
наявність вищої економічної / технічної освіти, бізнес-освіта вітається;
наявність досвіду роботи на управлінській посаді в сфері продажів не менше 3-х років;
досконале знання ПК (зокрема, 1С - 8-я версія);
готовність до відряджень по Україні;
наявність авто;
комунікабельність, порядність, сумлінність, відповідальність.
Обов’язки:
організація роботи з укладання договорів;
участь у розробці маркетингової стратегії;
активний пошук каналів збуту;
контроль виконання плану продажів;
складання звітності для центрального офісу;
розробка і реалізація заходів з розвитку представництва.
18 000 грн.
Вимоги:
вища інженерно-будівельна освіта;
досвід роботи на посаді головного інженера не менше 2 років;
знання будівельних норм і правил, державних стандартів і технічних умов;
знання технології і способів ведення будівельних робіт;
знання порядку розробки та оформлення проектно-кошторисної та іншої технічної документації;
знання правил і норм охорони праці та техніки безпеки;
досвід роботи з замовниками;
знання процедури підготовки об'єктів будівництва до здачі в експлуатацію;
активна життєва позиція, націленість на результат, готовність до інтенсивного робочого дня.
Обов’язки:
повне керівництво будівельним процесом від підготовчих робіт до введення об'єкта в експлуатацію;
контроль норм і термінів виконання будівельно-монтажних робіт відповідно до графіка будівництва;
організація та контроль своєчасного отримання проектно-кошторисної та іншої необхідної документації для виробництва будівельних робіт;
участь в бізнес-плануванні в частині виробничих витрат (будівництво об'єктів, придбання необхідного обладнання і т.д.);
контроль дотримання і виконання заходів з охорони праці.
15 000 грн.
Вимоги:
чоловік до 35 р.;
наявність середньої спеціальної або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, менеджменту, бухгалтерського обліку та аудиту);
наявність досвіду роботи на ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel);
знання 1С - буде перевагою;
готовність до навчання;
досвід роботи на аналогічній посаді;
водійське посвідчення В,С.
Обов’язки:
допомога з закупкою та вибору нового товару;
відбір неякісного товару;
переміщення товару між магазинами по мірі їх постачання;
контроль наявності і викладення товару на вітрини.
15 000 грн.
Вимоги:
досвід роботи в сфері В2В, навички активних продажів;
знання та навички: 1С, офісних програм;
навички технік переговорів.
Обов’язки:
вести переговори, робити презентації на території клієнта;
оформляти договори;
консультувати клієнтів згідно з переліком послуг, надавати інформацію про товар;
надавати щомісячні звіти керівництву про виконану роботу.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Sergii Kalyna