- Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій.
- Цього разу ми вирішили дізнатись, яку роботу пропонують у сфері продажу.
На сайті work.ua за останні сім днів від роботодавців з’явилось 120 вакансій із роботою у сфері продажу. Саме їх огляд ми підготували цього тижня. Ми обрали пропозиції із повною зайнятістю і вказаною заробітною платою. Вона коливається від 7 до 20 тисяч. Більш детально про умови працевлаштування читайте далі.
7 000 грн.
Вимоги:
- пунктуальність, стресостійкість, відповідальність;
- цілеспрямованість, активність, бажання навчатися та розвиватися;
- вміння вести переговори, працювати з інформацією;
- досвід роботи з продуктами (досвід роботи в роздрібній мережі буде перевагою).
Обов’язки:
- вміння користуватися Excel
- отримання, аналіз замовлень товару з магазинів, передача замовлень на склад;
- контроль товар, який поступає на магазини, контроль повернень;
- участь в плануванні операційних та комерційних показників, виконання поставлених планів;
- аналіз асортименту, товарного запасу, аналіз комерційних показників магазинів;
- звітність про результат роботи ввірених магазинів.
15 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи в продажах;
- досвід роботи в продажах продуктів харчування (продуктів, які швидко псуються) — буде додатковою перевагою;
- досвідчений користувач ПК;
- наявність посвідчення водія кат.В;
- наявність автомобіля.
Обов’язки:
- пошук і залучення нових клієнтів;
- робота з існуючою базою клієнтів;
- робота з дебіторською заборгованістю;
- представлення інтересів компанії на певній території;
- формування звітності та аналітики.
12 000 грн.
Вимоги:
- вища освіта (бажано економічна, юридична або технічна)
- знання програми 1С Підприємство 8.2
- Надається перевага особам з досвідом у сфері продажу
Обов’язки:
- ведення клієнтської бази
- супровід процесу продажу
- прийом, обробка, контроль виконання замовлень
- контроль виконання укладених договорів
- робота з клієнтами
- взаємодія з іншими підрозділами (склад, бухгалтерія)
12 000 грн.
Вимоги:
- високі комунікативні навички
- чітка грамотна мова
- здатність швидко навчатися
- розуміння основ інтернет-маркетингу
- вміння працювати з великим обсягом інформації
- Перевагою буде володіння Photoshop; базові знання програм 1С, Google Analytics, Google Ads
Обов’язки:
- опрацювання вхідних дзвінків та замовлень на сайті, online-chatting, e-mail
- консультування клієнтів щодо асортименту товару
- додавання нових товарів
- написання новин на сайт
- ведення бізнес-акаунтів в Instagram та Facebook
13 000 грн.
Вимоги:
- Грамотне письмове та усне мовлення
- Комунікабельність
- Клієнтоорієнтованість
- Націленість на результат
- Досвід у продажах вікон (буде перевагою)
- Досвід роботи з 1С
Обов’язки:
- Продажі
- Консультація клієнтів
- Розрахунок вартості одиниці продукції
- Підписання угод
- Ведення звітності
12 000 - 16 000 грн.
Вимоги:
- наявність особистого автомобіля.
- Впевнений користувач програм (1С, Excel і т.д.)
- бажання рости і розвиватися
- наявність високих результатів продажів на попередніх місцях роботи
Обов’язки:
- збільшення обсягу продажів шляхом збільшення торгових точок / розвиток присутності асортименту компанії в кожній торговій точці
- управління замовленнями клієнтів / управління поверненнями.
- управління ціноутворенням в торгових точках.
- управління командою торгових представників.
- організація і контроль роботи ТП.
- навчання і розвиток підлеглих.
- виконання планів продажів.
- укладання договорів.
- збільшення обсягу продажів.
10 000 грн.
Обов’язки:
- Ведення та просування акаунтів соцмереж (Facebook, Instagram)
- планування контенту для публікацій (взаємодія з фотографом і відеографом), створення і виставляння публікацій, анонсування акцій і новин компанії, організація і проведення конкурсів і giveaway
- Написання текстів для постів
- налаштування реклами, створення рекламних банерів
- моніторинг соцмереж за згадуванням нашого бренду, брендів конкурентів, відстеження ключових слів, хештегів
- залучення цільового трафіку / аудиторії на сайт з соцмереж компанії
- Спілкування та бачення покупця до завершення угоди (продажу)
20 000 грн.
Вимоги:
- Досвід роботи в активних оптових/об'єктних продажах обов’язковий;
- Навички роботи в команді;
- Вміння грамотно спілкуватися;
- Наявність лідерських якостей;
- Наявність власного авто буде перевагою.
Обов’язки:
- Активна співпраця з існуючими клієнтами компанії — виробництвами, оптовиками, дистриб'юторами;
- Пошук нових клієнтів;
- Консультація щодо технічних характеристик товару;
- Укладання договорів та проведення презентацій;
- Виконання планів продажу;
- Управління командою менеджерів з продажу.
8 000 - 15 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи на аналогічній посаді
- знання технік продажу
- впевнений користувач ПК, знання 1С
- грамотна мова, аналітичний склад розуму, цілеспрямованість
Обов’язки:
- робота з діючою клієнтською базою
- напрацювання нової клієнтської бази
- опрацювання замовлень з інстаграм, сайту, вайбер груп.
- формування позитивного іміджу компанії серед клієнтів
10 000 грн.
Вимоги:
- Досвід в сфері продажів не менше 3-х років (бажано)
- Власна мотивація (дуже важливо !!!)
- Дисциплінованість і відповідальність
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Sk
Саня
Sidorcuk Masa reply Саня
Sidorcuk Masa reply Саня