Вакансії у Хмельницькому: зібрали пропозиції для адміністраторів

- Середня зарплата адміністраторів у Хмельницькому – 16,5 тисяч.
- Є десятки пропозицій, де обіцяють платити більше. Що це за робота та які вимоги?
- Зібрали актуальні вакансії.
У Хмельницькому щоденно з’являються десятки свіжих вакансій. На нашому сайті vsim.ua ми постійно розповідаємо про роботу в різних сферах.
Цього разу проаналізуємо пропозиції для адміністраторів. За останній тиждень їх з’явилось більше сотні. Середня зарплата адміністратора у Хмельницькому – 16 500 гривень. Такі дані сайту Work.ua станом на січень цього року. Аналітики підрахували, що середня зарплата у цій сфері зросла на 10% за рік. Щоправда, кількість вакансій за цей період зменшилась на 12%.
Журналістка проаналізували два десятки вакансій для адміністраторів на популярних сайтах з пошуку роботи. Вимог до кандидатів чимало. Зарплату обіцяють різну – від 13,5 гривень і заробіток може сягати більше 30 тисяч.
Переглядайте вакансії далі.
*Пропозиції розмістили за зростанням – від найменшої до найбільшої зарплати, яку пропонують роботодавці.
Адміністратор рецепції
(13 500 гривень)
Вимоги:
- Комунікабельність, привітність, охайність, організованість
- Досвід роботи адміністратором або продавцем буде перевагою
- Готовність вчитися новому та прагнення розвиватися.
Обов’язки:
- Зустріч клієнтів та супровід їх до менеджера з продажу
- Приготування кави та чаю для гостей
- Робота з рекламними матеріалами: буклетами, каталогами
- Ведення кореспонденції
- Відповіді на вхідну клієнтську лінію.
Адміністратор з товару
(13 500 – 14 000 гривень)
Вимоги:
- Володіння навичками роботи на ПК
- Відповідальність та пунктуальність.
Обов’язки:
- Прийом та розміщення товарів на полицях аптеки
- Контроль за термінами придатності товарів
- Ведення обліку товарів у системі.
Адміністратор / медичний реєстратор
(14 000 – 17 000 гривень)
Вимоги:
- Вища або середня спеціальна медична освіта
- Досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою
- Відмінні комунікативні навички
- Вміння працювати в стресових ситуаціях
- Відповідальність та уважність до деталей.
Обов’язки:
- Зустріч та супровід пацієнтів
- Консультування пацієнтів щодо послуг клініки
- Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, ведення бази клієнтів та історії їх обслуговування
- Робота в CRM, запис пацієнтів на прийом або інші послуги до лікаря
- Оформлення направлень лабораторних послуг клієнта
- Робота з касою, звітність керівництву.
Заступник адміністратора в магазин
(15 500 – 16 500 гривень)
Вимоги:
- Від 18 років
- Обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків).
Обов’язки:
- Приймання товарів та підтвердження накладних
- Ведення фінансової звітності
- Забезпечення виконання планів продажів
- Дотримання та виконання стандартів компанії всією командою
- Підготовка магазину до нічного переобліку.
Інструктор-адміністратор у розважальний центр
(16 000 – 20 000 гривень)
Вимоги:
- Досвід роботи з дітьми
- Активність, комунікабельність
- Клієнтоорієнтованість, відповідальність.
Обов’язки:
- Зустріч гостей
- Проведення екскурсій
- Проведення інструктажів перед іграми
- Контроль техніки безпеки на ігрових майданчиках
- Підтримка порядку та чистоти у розважальному центрі.
Адміністратор інтернет-магазину
(18 000 гривень)
Вимоги:
- Вища освіта
- Грамотність, комунікабельність
- Впевнений користувач ПК — Word, Excel
- Додатково буде перевагою знання Photoshop, HTML.
- Базові знання 1С 8 версія
- Досвід роботи на аналогічних посадах (бажано).
Обов’язки:
- Розміщення товарних позицій на сайті інтернет-магазину, маркетплейсі
- Контроль актуальності асортименту: перевірка наявності товарів і цін
- Підготовка та розміщення на сайті опису товарів, статей
- Листування та комунікація з клієнтами
- Ведення звітності, аналіз конкурентів
- Розробка та запуск маркетингових заходів
- Просування сайту.
Адміністратор будівельних проектів
(18 000 – 25 000 гривень)
Вимоги:
- Молодий чоловік
- Аналітичне та логічне мислення
- Задовільний стан здоров'я.
Обов’язки:
- Організація процесів на будівництві та об'єктах
- Забезпечення підрядників матеріалами та інвентарем
- Прорахунки кошторисів
- Організація процесів по обслуговуванню нерухомості із залученням технічного персоналу компанії та підрядників.
Менеджер з адміністративної діяльності
(20 000 гривень)
Вимоги:
- Досвід роботи в адміністративній сфері від 1 року
- Організованість та уважність до деталей
- Вміння ефективно керувати часом та пріоритетами
- Відмінні комунікативні навички та знання ПК.
Обов’язки:
- Організація та координація роботи офісу
- Підтримка документообігу
- Планування та координація зустрічей, переговорів та інших подій, взаємодія з партнерами
- Контроль за виконанням адміністративних процедур та стандартів
- Організація робочого графіку задля ефективності керівника.
Адміністратор стоматологічної клініки
(20 000 гривень)
Вимоги:
- Комунікабельність та стресостійкість
- Вища економічна або психологічна освіта
- Вміння працювати з касовим апаратом та офісними програмами
- Грамотна усна та письмова українська мова. Перевагою буде знання англійської мови.
Обов’язки:
- Записи пацієнтів до лікарів
- Координація роботи лікарів між собою та з зуботехнічними лабораторіями
- Розрахунок після проведеного лікування.
Адміністратор тату-студії
(20 000 – 25 000 гривень)
Обов’язки:
- Запис гостей онлайн та офлайн
- Уточнення щодо актуальності записів
- Надання якісного сервісу
- Ведення соціальних мереж (фото тату/історії)
- Контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення
- Пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії
- Ведення базової звітності.
Адміністратор торгового залу (нічна зміна)
(22 400 гривень)
Вимоги:
- Наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту)
- Наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах
- Наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад).
Обов’язки:
- Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу)
- Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії
- Контроль і забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей.
Адміністратор торгового залу
(22 900 гривень)
Вимоги:
- Вища освіта (бажано)
- Успішний досвід роботи від 1-го року на посаді менеджер відділу, адміністратор магазину, тощо
- Вміння керувати командою
- Знання операційних процесів у супермаркеті.
Обов’язки:
- Організація процесів магазину та роботи персоналу
- Ведення необхідної звітності, участь в переобліках
- Участь в навчанні нових співробітників
- Робота в торговому залі, робота з касовим апаратом.
Адміністратор мережі магазинів
(25 000 гривень)
Вимоги:
- Впевнений користувач ПК Word, Excel, оргтехнікою та соціальними мережами
- Грамотна усна і письмова мова, вільне володіння українською мовою
- Вміння спілкуватися з людьми
- Пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність.
Обов’язки:
- Забезпечення офісу усім необхідним для роботи
- Робота з магазинами стосовно ремонту та заміни торгового обладнання
- Оперативне реагування на поточні проблеми та заявки від магазинів
- Вдосконалення роботи магазинів та продавців
- Бронювання житла для працівників, які знаходяться у відрядженні
- Контроль дотримання стандартів роботи компанії
- Постановка та вирішення додаткових завдань від керівництва.
Менеджер зміни, адміністратор ресторану
(25 000 – 32 000 гривень)
Вимоги:
- Бажання розвиватися і готовність активно навчатися
- Організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість
- Вміння працювати в команді, відповідальність та комунікабельність
- Готовність брати на себе відповідальність і вирішувати задачі
- Бажано досвід у веденні касових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу
- Знання касової дисципліни та кадрової документації буде перевагою.
Обов’язки:
- Забезпечення безперебійної роботи ресторану
- Організація роботи команди співробітників під час зміни
- Контроль виконання корпоративних стандартів та санітарних норм
- Створення дружньої атмосфери для співробітників та гостей
- Облік товарно-матеріальних цінностей (інвентаризації, списання, оформлення накладних)
- Ведення касової книги, оформлення касових документів.
Читайте також:
У Кам’янці мобілізованим обіцяють виплатити 20 тисяч гривень допомоги
Хмельничанку ошукали на пів мільйона: деталі справи
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.