Вакансії у Хмельницькому: зібрали пропозиції для адміністраторів

Вакансії у Хмельницькому: зібрали пропозиції для адміністраторів
Фото - cdn.abo.media Колаж - vsim.ua
  • Середня зарплата адміністраторів у Хмельницькому – 16,5 тисяч. 
  • Є десятки пропозицій, де обіцяють платити більше. Що це за робота та які вимоги?
  • Зібрали актуальні вакансії. 

У Хмельницькому щоденно з’являються десятки свіжих вакансій. На нашому сайті vsim.ua ми постійно розповідаємо про роботу в різних сферах. 

Цього разу проаналізуємо пропозиції для адміністраторів. За останній тиждень їх з’явилось більше сотні. Середня зарплата адміністратора у Хмельницькому – 16 500 гривень. Такі дані сайту Work.ua станом на січень цього року. Аналітики підрахували, що середня зарплата у цій сфері зросла на 10% за рік. Щоправда, кількість вакансій за цей період зменшилась на 12%

Журналістка проаналізували два десятки вакансій для адміністраторів на популярних сайтах з пошуку роботи. Вимог до кандидатів чимало. Зарплату обіцяють різну – від 13,5 гривень і заробіток може сягати більше 30 тисяч. 

Відео дня

Переглядайте вакансії далі. 

*Пропозиції розмістили за зростанням – від найменшої до найбільшої зарплати, яку пропонують роботодавці. 

Адміністратор рецепції

(13 500 гривень)

Вимоги:

  • Комунікабельність, привітність, охайність, організованість
  • Досвід роботи адміністратором або продавцем буде перевагою
  • Готовність вчитися новому та прагнення розвиватися.

Обов’язки:

  • Зустріч клієнтів та супровід їх до менеджера з продажу
  • Приготування кави та чаю для гостей
  • Робота з рекламними матеріалами: буклетами, каталогами
  • Ведення кореспонденції
  • Відповіді на вхідну клієнтську лінію.

Адміністратор з товару

(13 500 – 14 000 гривень)

Вимоги:

  • Володіння навичками роботи на ПК
  • Відповідальність та пунктуальність.

Обов’язки:

  • Прийом та розміщення товарів на полицях аптеки
  • Контроль за термінами придатності товарів
  • Ведення обліку товарів у системі. 

Адміністратор / медичний реєстратор

(14 000 – 17 000 гривень)

Вимоги:

  • Вища або середня спеціальна медична освіта
  • Досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою
  • Відмінні комунікативні навички
  • Вміння працювати в стресових ситуаціях
  • Відповідальність та уважність до деталей.

Обов’язки:

  • Зустріч та супровід пацієнтів
  • Консультування пацієнтів щодо послуг клініки
  • Реєстрація пацієнтів в медичній програмі, ведення бази клієнтів та історії їх обслуговування
  • Робота в CRM, запис пацієнтів на прийом або інші послуги до лікаря
  • Оформлення направлень лабораторних послуг клієнта
  • Робота з касою, звітність керівництву. 

Заступник адміністратора в магазин

(15 500 – 16 500 гривень)

Вимоги:

  • Від 18 років
  • Обов’язкова наявність дійсного документу про військовий облік (для чоловіків).

Обов’язки:

  • Приймання товарів та підтвердження накладних
  • Ведення фінансової звітності
  • Забезпечення виконання планів продажів
  • Дотримання та виконання стандартів компанії всією командою
  • Підготовка магазину до нічного переобліку.

Інструктор-адміністратор у розважальний центр

(16 000 – 20 000 гривень)

Вимоги:

  • Досвід роботи з дітьми
  • Активність, комунікабельність
  • Клієнтоорієнтованість, відповідальність.

Обов’язки:

  • Зустріч гостей
  • Проведення екскурсій
  • Проведення інструктажів перед іграми
  • Контроль техніки безпеки на ігрових майданчиках
  • Підтримка порядку та чистоти у розважальному центрі.

Адміністратор інтернет-магазину

(18 000 гривень)

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Грамотність, комунікабельність
  • Впевнений користувач ПК — Word, Excel
  • Додатково буде перевагою знання Photoshop, HTML.
  • Базові знання 1С 8 версія
  • Досвід роботи на аналогічних посадах (бажано).

Обов’язки:

  • Розміщення товарних позицій на сайті інтернет-магазину, маркетплейсі
  • Контроль актуальності асортименту: перевірка наявності товарів і цін
  • Підготовка та розміщення на сайті опису товарів, статей
  • Листування та комунікація з клієнтами
  • Ведення звітності, аналіз конкурентів
  • Розробка та запуск маркетингових заходів
  • Просування сайту.

Адміністратор будівельних проектів

(18 000 – 25 000 гривень)

Вимоги:

  • Молодий чоловік 
  • Аналітичне та логічне мислення
  • Задовільний стан здоров'я.

Обов’язки:

  • Організація процесів на будівництві та об'єктах
  • Забезпечення підрядників матеріалами та інвентарем
  • Прорахунки кошторисів 
  • Організація процесів по обслуговуванню нерухомості із залученням технічного персоналу компанії та підрядників. 

Менеджер з адміністративної діяльності

(20 000 гривень)

Вимоги:

  • Досвід роботи в адміністративній сфері від 1 року
  • Організованість та уважність до деталей
  • Вміння ефективно керувати часом та пріоритетами
  • Відмінні комунікативні навички та знання ПК.

Обов’язки:

  • Організація та координація роботи офісу
  • Підтримка документообігу
  • Планування та координація зустрічей, переговорів та інших подій, взаємодія з партнерами
  • Контроль за виконанням адміністративних процедур та стандартів
  • Організація робочого графіку задля ефективності керівника.

Адміністратор стоматологічної клініки

(20 000 гривень)

Вимоги:

  • Комунікабельність та стресостійкість
  • Вища економічна або психологічна освіта
  • Вміння працювати з касовим апаратом та офісними програмами
  • Грамотна усна та письмова українська мова. Перевагою буде знання англійської мови.

Обов’язки:

  • Записи пацієнтів до лікарів
  • Координація роботи лікарів між собою та з зуботехнічними лабораторіями
  • Розрахунок після проведеного лікування.

Адміністратор тату-студії

(20 000 – 25 000 гривень)

Обов’язки:

  • Запис гостей онлайн та офлайн 
  • Уточнення щодо актуальності записів 
  • Надання якісного сервісу
  • Ведення соціальних мереж (фото тату/історії)  
  • Контроль наявності матеріалів на студії та своєчасне дозамовлення    
  • Пошук нових ідей та стратегій для розвитку студії  
  • Ведення базової звітності. 

Адміністратор торгового залу (нічна зміна)

(22 400 гривень)

Вимоги:

  • Наявність середньої спеціальної (торгової, економічної), незакінченої вищої або вищої освіти (переважно у сфері торгівлі, економіки, фінансів, менеджменту)
  • Наявність успішного керівного досвіду роботи не менше 1 року в роздрібній торгівлі продуктами харчування або на офісних посадах
  • Наявність досвіду роботи з ПК на рівні впевненого користувача (Windows, MS Word, MS Excel, бажано знання 1С: Торгівля і склад).

Обов’язки:

  • Формування ефективної команди (підбір, адаптація, навчання, координація і контроль роботи персоналу)
  • Забезпечення максимальної привабливості магазину для покупців відповідно до корпоративних стандартів компанії
  • Контроль і забезпечення збереження товарно-матеріальних цінностей. 

Адміністратор торгового залу

(22 900 гривень)

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано)
  • Успішний досвід роботи від 1-го року на посаді менеджер відділу, адміністратор магазину, тощо
  • Вміння керувати командою
  • Знання операційних процесів у супермаркеті.

Обов’язки:

  • Організація процесів магазину та роботи персоналу
  • Ведення необхідної звітності, участь в переобліках
  • Участь в навчанні нових співробітників
  • Робота в торговому залі, робота з касовим апаратом.

Адміністратор мережі магазинів

(25 000 гривень)

Вимоги:

  • Впевнений користувач ПК Word, Excel, оргтехнікою та соціальними мережами
  • Грамотна усна і письмова мова, вільне володіння українською мовою
  • Вміння спілкуватися з людьми
  • Пунктуальність, здатність до навчання, старанність, комунікабельність.

Обов’язки:

  • Забезпечення офісу усім необхідним для роботи
  • Робота з магазинами стосовно ремонту та заміни торгового обладнання
  • Оперативне реагування на поточні проблеми та заявки від магазинів
  • Вдосконалення роботи магазинів та продавців
  • Бронювання житла для працівників, які знаходяться у відрядженні
  • Контроль дотримання стандартів роботи компанії
  • Постановка та вирішення додаткових завдань від керівництва.

Менеджер зміни, адміністратор ресторану

(25 000 – 32 000 гривень)

Вимоги:

  • Бажання розвиватися і готовність активно навчатися
  • Організаторські здібності, лідерські якості, дисциплінованість
  • Вміння працювати в команді, відповідальність та комунікабельність
  • Готовність брати на себе відповідальність і вирішувати задачі
  • Бажано досвід у веденні касових документів, товарних накладних та табелів обліку робочого часу
  • Знання касової дисципліни та кадрової документації буде перевагою.

Обов’язки:

  • Забезпечення безперебійної роботи ресторану
  • Організація роботи команди співробітників під час зміни
  • Контроль виконання корпоративних стандартів та санітарних норм
  • Створення дружньої атмосфери для співробітників та гостей
  • Облік товарно-матеріальних цінностей (інвентаризації, списання, оформлення накладних)
  •  Ведення касової книги, оформлення касових документів.

Читайте також:

У Кам’янці мобілізованим обіцяють виплатити 20 тисяч гривень допомоги

Хмельничанку ошукали на пів мільйона: деталі справи

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up