Як українцям отримати житлові субсидії під час карантину

Як українцям отримати житлові субсидії під час карантину
  • Зараз в Україні субсидію отримують понад 3,1 мільйона домогосподарств, при цьому середній розмір нарахувань за місяць становить близько 1 633 гривні.

 

В Україні спростили процедуру оформлення субсидії для осіб, які отримують допомогу по частковому безробіттю у зв'язку із запровадженням карантину. Про це прем'єр-міністр Шмигаль написав на своїй сторінці у Фейсбук. 

Оформити субсидії під час карантину можна через особисте звернення до органів соцзахисту, дистанційно через веб-сайт або надіславши документи поштою. Про це повідомили у пресслужбі Міністерства соціальної політики.

Зазначається, що житлові субсидії мають бути призначені у термін до 10 днів або до 30 днів у виключних випадках — якщо це потребує складання акту обстеження матеріально-побутових умов проживання сім'ї та прийняття відповідного рішення комісією при місцевих органах влади.

Відео дня

У Мінсоцполітики також нагадали, що з березня 2020 року у зв'язку із встановленням карантину діє норма щодо автоматичного перепризначення субсидій на наступні періоди без звернення громадян. 

  • "Таким чином, на поточний опалювальний період субсидію в автоматичному режимі було перепризначено понад 2,7 млн домогосподарств", - йдеться у повідомленні.

Також у пресслужбі наголосили, що на період карантину запроваджено спрощену процедуру оформлення субсидії для громадян, які втратили роботу і зареєструвалися в центрах зайнятості, а розрахунок розміру субсидії до кінця дії карантину здійснюється на збільшені на 50% соціальні норми споживання окремих послуг (газ для приготування їжі та підігріву води, електроенергія, водопостачання). 

Інструкцію про те, як подати заяву на отримання субсидії через інтернет, представили на сайті "economy.24tv".

  • Зайдіть на сайт Міністерства соціальної політики.
  • У рубриці "е-сервіси" оберіть "Субсидії".
  • Далі слід заповнити 1 з 3 запропонованих форм. 
  • Для того, щоб вся процедура відбувалася онлайн, вам слід обрати "реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом" або ж "реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID".
  • Якщо ж ви оберете пункт "реєстрація або вхід за адресою електронної пошти", вам прийдеться віднести документи в органи соціального захисту.
  • Далі слід заповнити електронну заяву та декларацію про доходи. 
  • Після заповнення всіх документів перевірте, чи правильно ви внесли дані.
  • На вашу електронну пошту прийде повідомлення про успішну реєстрацію заяви на призначення житлової субсидії та її номер.
  • Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
 

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up