Як створити бізнес-сторінку у Facebook (новини компаній)

Як створити бізнес-сторінку у Facebook (новини компаній)

Останніми роками шопінг-індустрія дедалі більше трансформується у віддалені процеси. Вже практично кожен успішний фізичний магазин має свій сайт або сторінку в соцмережах, і Хмельницький у цьому тренді не виняток. Багато підприємців нашого міста переводять свій бізнес у мережу. Це дозволяє як знизити витрати, так і значно розширити географію продажів. Зважаючи на це, найперспективнішим виглядає відкриття бізнес-сторінки у Facebook.

Як соціальна мережа для спілкування Facebook давно вичерпав себе. Питання про те, як видалили акаунт Фейсбук, часто зустрічається в мережі. Але ця тенденція стосується лише особистих сторінок, тоді як обсяги продажів через платформу демонструють стабільне зростання.

Цікаві факти про Facebook

Перш ніж перейти до посібника з відкриття бізнес-сторінки, ми розкриємо основну інформацію про цю соціальну мережу. Ці факти можуть виявитися корисними для мешканців Хмельницького, які замислюються про віддалені продажі:

  • фейсбук все ще є найпопулярнішою у світі соціальною мережею, тому що кількість користувачів на сьогодні перевищує 2 млрд осіб;
  • найбільшою активністю у плані покупок відзначаються молоді люди віком 18–39 років;
  • переважна більшість (понад 90 %) потенційних покупців скролять стрічку на смартфоні;
  • кількість рекламодавців на платформі перевищує рекордні 10 млн;
  • після кліків за оголошеннями близько 20 % дорослих користувачів купують товари.

Facebook надає широкі можливості як для розміщення товарів, так і для їхньої реклами. Тому багато кваліфікованих диджитал-маркетологів віддають перевагу саме цій платформі.

Створюємо бізнес-сторінку у Facebook

Створити обліковий запис для бізнесу у фейсбуці досить просто:

  1. Увійдіть до особистого облікового запису.
  2. У правому верхньому куті натисніть на значок «Меню».
  3. Виберіть вкладку «Сторінка».
  4. Введіть назву майбутньої бізнес-сторінки.
  5. Виберіть категорію, яка відповідає вашому бізнесу.
  6. Створіть опис магазину. Хоча це поле заповнювати необов'язково, проте наявність інформації значно підвищить охоплення та лояльність покупців.
  7. Натисніть на значок «Створити сторінку».

Після виконання цих кроків ви отримаєте повний доступ до розширеного функціоналу для спілкування з покупцями та додавання товарів. Facebook активно працює над залученням інтернет-магазинів на свою платформу, тому регулярно випускає оновлення для покращення якості шопінг-сервісу.

keyboard_arrow_up