Як створити бізнес-сторінку у Facebook (новини компаній)

Останніми роками шопінг-індустрія дедалі більше трансформується у віддалені процеси. Вже практично кожен успішний фізичний магазин має свій сайт або сторінку в соцмережах, і Хмельницький у цьому тренді не виняток. Багато підприємців нашого міста переводять свій бізнес у мережу. Це дозволяє як знизити витрати, так і значно розширити географію продажів. Зважаючи на це, найперспективнішим виглядає відкриття бізнес-сторінки у Facebook.
Як соціальна мережа для спілкування Facebook давно вичерпав себе. Питання про те, як видалили акаунт Фейсбук, часто зустрічається в мережі. Але ця тенденція стосується лише особистих сторінок, тоді як обсяги продажів через платформу демонструють стабільне зростання.
Цікаві факти про Facebook
Перш ніж перейти до посібника з відкриття бізнес-сторінки, ми розкриємо основну інформацію про цю соціальну мережу. Ці факти можуть виявитися корисними для мешканців Хмельницького, які замислюються про віддалені продажі:
- фейсбук все ще є найпопулярнішою у світі соціальною мережею, тому що кількість користувачів на сьогодні перевищує 2 млрд осіб;
- найбільшою активністю у плані покупок відзначаються молоді люди віком 18–39 років;
- переважна більшість (понад 90 %) потенційних покупців скролять стрічку на смартфоні;
- кількість рекламодавців на платформі перевищує рекордні 10 млн;
- після кліків за оголошеннями близько 20 % дорослих користувачів купують товари.
Facebook надає широкі можливості як для розміщення товарів, так і для їхньої реклами. Тому багато кваліфікованих диджитал-маркетологів віддають перевагу саме цій платформі.
Створюємо бізнес-сторінку у Facebook
Створити обліковий запис для бізнесу у фейсбуці досить просто:
- Увійдіть до особистого облікового запису.
- У правому верхньому куті натисніть на значок «Меню».
- Виберіть вкладку «Сторінка».
- Введіть назву майбутньої бізнес-сторінки.
- Виберіть категорію, яка відповідає вашому бізнесу.
- Створіть опис магазину. Хоча це поле заповнювати необов'язково, проте наявність інформації значно підвищить охоплення та лояльність покупців.
- Натисніть на значок «Створити сторінку».
Після виконання цих кроків ви отримаєте повний доступ до розширеного функціоналу для спілкування з покупцями та додавання товарів. Facebook активно працює над залученням інтернет-магазинів на свою платформу, тому регулярно випускає оновлення для покращення якості шопінг-сервісу.