Хмельницькі 200-бальники: хто вони і ким бачать себе у майбутньому

Хмельницькі 200-бальники: хто вони і ким бачать себе у майбутньому
  • Тридцять випускників можуть похизуватись найвищими балами за національний мультипредметний тест. 
  • Дізнавалися, як готувались, які труднощі долали і ким бачать себе в майбутньому випускники. Давайте знайомитись!

Навчальний рік завершився і школярі зізнаються, що він був одним з найважчих. Та попри війну, заняття в укриттях і часткову дистанційку, мультипредметний тест ніхто не скасовував. Тому готуватись випускникам доводилось в особливих умовах. 
Наразі вже завершилась основна сесія НМТ. 

Соцмережі заполонили привітання щасливчиків - тих, кому вдалось скласти тест на максимальні 200 балів. Загалом такими результатами у Хмельницькому можуть похизуватись 30 учнів. Познайомились з деякими із них і готові розповісти вам про них. Отож, хто вони, хмельницькі 200-бальники?

Вікторія Бабій, Хмельницький обласний ліцей II-III ступенів:

(200 балів з історії)

Відео дня


- Цей навчальний рік був максимально важкий: тривоги, постійна підготовка до НМТ, випускний і тд. Але попри все, життя в ліцеї було насичене різними хорошими подіями. Після того як я склала НМТ, завжди себе запитую: як ти могла весь час вчитися? Я поєднувала навчання в ліцеї і підготовку до НМТ, забула про відпочинок і вільний час. Звісно цей період мого життя був неймовірно складний, але я дуже задоволена тим, що все це було недаремно. 

- Історію я люблю з дитинства. Мені справді було цікаво слухати, як люди жили колись і уявляти все це. Свою підготовку до НМТ з історії я розпочала в 11 класі. У мене був неймовірний репетитор - Зінченко Юрій Леонідович. Він завжди зрозуміло пояснював теми з історії і всі діти із захопленням слухали його. Також я робила велику кількість тестів, і що є не менш важливим, повторювала матеріал.

- В майбутньому я б хотіла відкрити власний успішний бізнес, навчатись планую в Україні. Щоправда, щодо спеціальності і ВНЗ поки не вирішила, адже маю багато варіантів, але впевнена, що я зроблю правильний вибір.

Вероніка Ковальчук, ЗОШ №12:

(200 балів з української мови та літератури)


- Я готувалася з репетитором. "Стосунки" з цим предметом у мене були доволі гарні, але деякі теми були складненькі, тому потрібно було звернути на них більше уваги. Я страшенно хвилювалася перед НМТ, проходила всі тести на “ЗНО.освіта”. Боялася, що перенервую і все забуду, але на екзамені зосередилася, і все було добре. Було складно готуватись, особливо в той період, коли вимикали світло. Його не було майже весь день, а потрібно було і до іспитів готуватися, і встигати робити домашнє завдання.

- Улюбленими предметами в школі в мене були англійська, українська література та зарубіжна література, також подобалася математика. Що ж до майбутнього, то на жаль, я ще не обрала виш і майбутню професію, але вступ не за горами і скоро доведеться це зробити. 

Надія Бресь, гімназія №2:

(200 балів з математики)

- Перш за все, мене радує найвищий бал саме з цього предмету, адже математика завжди була моєю улюбленою дисципліною. Я відчуваю себе набагато впевненіше у точних науках, ніж в гуманітарних, можливо тому вирішила готуватися до НМТ з математики самостійно.

- Не пам'ятаю, точно скільки часу зайняла підготовка. Мені здається, що почала я доволі пізно, можливо за три-чотири місяці до тесту. Найскладніше було натиснути на кнопку "завершити тест"... Це єдиний момент, коли в мене тремтіли руки. Через сорок хвилин після початку тестування почалася повітряна тривога (я тоді майже завершила робити математику, бо почала з неї). Година в сховищі ще ніколи не була такою виснажливою, ти просто сидиш з безліччю думок в голові й одночасно не думаєш ні про що, здається, це тривало дуже довго, але разом із тим, ніби пройшла лише секунда. Повертаючись до тесту відчуваєш втому й набагато важче знову сконцентруватися на завданнях. Навчальний рік був непомітний, це дуже влучне слово. Він минув і, озираючись назад, навчання буде останнім, про що я згадаю. Адже у вирі подій та емоцій воно залишалося тією самою рутиною. Потрібною тобі рутиною.

- Складно говорити хоч щось на рахунок майбутнього, адже у мене немає достатньо чіткого плану дій. Я хочу вступити в університет (в пріоритеті медичний), зробити черговий крок до самостійного, дорослого життя. Навчатися і жити планую в Україні, це те, чого я прагну.

Олександра Сенюк, гімназія №2:

(200 балів з історії)

- Свою підготовку я почала з пошуку репетитора. Я брала додаткові уроки лише з історії України, почавши заняття у вересні. До екзаменів з математики та української мови я готувалась самостійно, дуже допомагали уроки в школі. Я навчалась у класі з математичним профілем, тому уроків для підготовки вистачало. Мені дуже пощастило з класним керівником. Кузенна Вікторія Олександрівна стала для мене не лише найкращим вчителем математики, а й другою мамою та доброю порадницею. Вона дуже підтримувала мене та допомагала в підготовці, за що я їй дуже вдячна. Ми розв'язували багато завдань, дійсно потрібних і корисних для складання іспиту. Багато тестів ми робили й на уроках української мови. Також додатково я дивилась відео з поясненнями незрозумілих мені тем зі всіх предметів. З історії багато практикувалася, користуючись інтернет-ресурсами і не тільки, особливо корисними були уроки в школі. Подяка вчителю історії України, а за сумісництвом директору школи Байдичу Віктору Григоровичу за цікаві та захопливі уроки, що пробуджували в мені патріотизм та любов до Батьківщини. Але окремо хочу висловити подяку репетитору з історії та чудовому педагогу Вінницькій Олені Петрівні, яка зуміла влучно, стисло та цікаво донести мені матеріал, що забезпечив успішну здачу НМТ. 

- Що стосується майбутнього, то зараз я ще думаю над пріоритетами, але хочу вступити на юридичний факультет. В майбутньому бачу себе нотаріусом або адвокатом.


Кухар Аліна, Хмельницький ліцей ІІ-ІІІ ступенів:

(200 балів з української мови та літератури)


- Пам’ятаю, як буквально ридала за сімейним столом, коли всі разом зустрічали 2022 рік та почали обговорювати мій майбутній вступ та ЗНО.  Найстрашнішим предметом тоді була саме українська мова, пробні писала на 130 балів. Але згодом мені навіть допоміг синдром відмінниці (хоча краще його позбутися): у 10 класі я почала навчатися в ліцеї з новою викладачкою, а отже і сам метод був абсолютно новим для мене, і мені стало соромно від кількості помилок, яку я робила що уроку. І вже під час дистанційного навчання задумалася про справжню підготовку до майбутнього ЗНО, тому знаходила безліч безоплатних відео-пояснень. Найкращим був 10-тижневий марафон від Анни Огойко, щодня протягом 10 тижнів я переглядала її відео, тривалістю 15 хвилин і не помітила, як уже до вересня я знала всю програму іспиту. А згодом придбала ще один курс з підготовки до НМТ від школи znohub. Увесь навчальний рік я повторювала улюблені теми: морфологію та синтаксис. Але досі важко даються правила орфографії й лексикології, тому я просто завчила всі винятки, які траплялися на екзамені минулих років.

- Почати займатися влітку було дійсно найкращим рішенням, що потім допомогло мені не жертвувати вільним часом. Також в кінці навчального року я готувалася й під час інших, не важливих для мене, уроків лише до НМТ, і тому вдома могла просто відпочивати. І загалом маю власне правило: жодна підготовка не варта втрати повноцінного сну, іноді краще недовчити, але зберегти своє фізичне й ментальне здоров’я. 

- Ще з кінця 8 класу впевнена, що мій найкращий вибір - іноземна філологія, окрім української, я також обожнюю англійську й нещодавно почала вивчати німецьку.  Завдяки високим балам і з інших предметів я планую вступати до КНУ ім. Т. Г. Шевченка. Наразі моя найбільша мета- вивчити якомога більше мов та покращити ті, які я вже знаю. А згодом, можливо, я стану вашою колегою й працюватиму міжнародною журналісткою. 

Валерія Парчевська, СЗОШ №12:

(200 балів з української мови та літератури)

- Готуватися я почала ще у вересні. Займалася з репетитором, тому що без допомоги професіонала я б не впоралася. Під час складання тесту звісно були труднощі, були присутні сумніви щодо правильної відповіді, хвилювалася, що не встигну. Цей навчальний рік був дуже насичений та активний, намагалася брати участь у різних заходах, проводити більше часу з однокласниками. Іноді було важко у плані навчання, але я впоралася. Щодо університету ще остаточно не визначилася, а щодо спеціальності -  хотіла б вступити на менеджмент.

Нікіта Льовкін, Хмельницький ліцей ІІ-ІІІ ступенів:

(200 балів з математики)

- Математика мені завжди подобалась. Скільки себе пам'ятаю, я вважав її надзвичайно цікавою. Часто займався самостійно та вивчав матеріали, які не входили в шкільну програму. До НМТ я готувався щоденно вирішуючи тести з ЗНО минулих років. А також в мене була чудова вчителька з математики в ліцеї, яка також допомогла з підготовкою за що я їй дуже вдячний.

- Цей навчальний рік був складним: дистанційне навчання, повітряні тривоги, що постійно переривали уроки. Проте це не завадило мені також брати участь в олімпіадах з математики і інформатики та зайняти 2 місце в 3 етапі Всеукраїнської математичної олімпіади. Загалом протягом року посилено готувався до НМТ. Великих труднощів не було. Головне - це не лінуватись та наполегливо працювати.

- В майбутньому хочу бути корисним своїй країні. Так як зараз дуже затребувані фахівці з IT-професій, планую вибрати технічний ВНЗ за цим напрямком.

Де найбільше 200-бальників?

Найвищі результати хмельницькі школярі показали з української мови - таких 12 учнів, математику на максимум склали 10 школярів, історію України - 5. 

Загалом учні, які отримали 200 балів, представляють такі заклади Хмельницького. Їх 15:

  • гімназія №1 — 4 учні
  • гімназія №2 — 4
  • НВО №5 — 3
  • СЗОШ №12 — 3
  • колегіум — 2
  • ліцей №17 — 2
  • ТБЛ — 2
  • ЗОШ №24 — 2
  • ЗОШ №27 — 2
  • НВК №9 — 1
  • ліцей №15 — 1
  • ЗОШ №29 — 1
  • ЗОШ №13 — 1
  • ЗОШ №18 — 1
  • ЗОШ №22 — 1. 

Окрім цього, високими результатами можуть похвалитись не лише випускники Хмельницького. Загалом по області ситуація така:

  • 71 учасник НМТ отримав 200 балів з одного предмету;  
  • 12 випускників  отримали 200 балів з двох предметів; 
  • 1 учень Кам`янець-Подільського ліцею №17 є абсолютним 200-бальником з трьох предметів.

Де підготували найбільше?

  • Старокостянтинівським ліцеєм (6 учасників по 200 балів, 1– 400 балів);
  •  Хмельницьким ліцеєм ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради (4 учасники по 200 балів, 2 – по 400 балів); 
  • Відокремленим структурним підрозділом «Хмельницький політехнічний фаховий коледж НУ «ЛП» (5 учасників по 200 балів); 
  • Гімназією № 2 міста Хмельницького (4 учасники по 200 балів); 
  • Хмельницькою гімназією №1 імені Володимира Красицького (4 учасники по 200 балів).

 

Здійснено за підтримки Асоціації «Незалежні регіональні видавці України» та WAN-IFRA в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (4)
  • Читач81

    Немає майбутнього тут.  Люди гинуть на війні, а місцеві чиновники влаштували розпил західних грошей на непотрібних проектах. І війну також вони привели сюди.
  • Ирина Славута

    І в усіх не знання набуті у школі а у репетиторів.Можливо вчителям у школі було варто давати зідний рівень знань, а не завжди плакати, що зарплати маленькі. Ви і того не заслуговуєте, якщо Ваші учні шукають собі репетиторів а це в 95% випадках.

    sujh pjpekz reply Ирина Славута

    А хто ж в них репетиторами були? Мабуть з історії прокурори, з української журналісти, а з математики інженери? Певно що вчителі і готували. Але чому ж не на уроках? Бо дехто з них гідної зарплати чекає вже 30-40 років, а в Польщу на полуницю не всі можуть
  • ЧитачЧитачів

    Полуниця в Польщі вже поспіла і чекає.

keyboard_arrow_up