Черги на АЗС: хмельничан просять утриматися від пересування на авто

Черги на АЗС: хмельничан просять утриматися від пересування на авто
Фото ілюстративне
  • Під час війни українці стикнулися із дефіцитом пального.
  • На хмельницьких АЗС вже кілька днів автівки вишукуються в черги.
  • Міський голова просить утриматися від пересування на власних авто.

Черги на АЗС у Хмельницькому тривають вже кілька днів. Зокрема на Львівському шосе, біля OKKO, о 14 годині стояли десятки автомобілів. Міський голова Олександр Симчишин просить хмельничан утриматися від пересування на власних авто. Мовляв, наразі необхідно надати перевагу для заправки комунальному транспорту. Оскільки перевізники вже мають збої в роботі через відсутність пального. 

- Україна має вже кілька днів величезну проблему із паливно-мастильними матеріалами. В інших містах це почалося раніше, в нас трохи пізніше, бо в нас були запаси. Ця ситуація буде тільки ускладнюватися. Тому я дуже всіх прошу, залиште автомобілі. Нам треба в першу чергу забезпечити роботу комунальної техніки та комунального транспорту, аби не було збоїв, які й так вже є. Багато перевізників змушені стояти в чергах на заправках. Тому дайте їм перевагу. Нехай вони швидше заправляться, бо це критична інфраструктура. А ви по можливості залиште автомобіль і трішки треба потерпіти. Плюс паливно-мастильні матеріали потрібні для українського війська, - каже міський голова.

Як повідомляє Економічна правда, киян теж закликали без необхідності не пересуватися містом через дефіцит нафтопродуктів. Наразі пальним у першу чергу будуть забезпечені військові, працівники ДСНС, поліції, швидкої допомоги. Для цих категорій оператори тримають недоторканний запас.

Відео дня

У виданні зазначають: до війни 100% імпортного пального Україна отримувала з росії, білорусі та завдяки морським постачанням. Після 24 лютого ці три джерела стали недоступними. Ринок був змушений повністю перебудовувати логістику, у зв’язку з чим уряд одразу збільшив граничні ціни на нафтопродукти.

Залишався єдиний робочий варіант: перехід на постачання з країн ЄС. Трейдери почали працювати в цьому напрямку, законтрактувавши там великі обсяги пального. Стартував імпорт з нового – четвертого напрямку.

У березні та на початку квітня проблем із пальним не було завдяки Кременчуцькому НПЗ, який після зупинки Шебелинського ГПЗ лишався єдиним працюючим нафтопереробним заводом у країні. Проте через ракетні обстріли росіян завод зупинив роботу. 

Читайте також: Симчишин розповів, скільки хмельничан загинуло на війні

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (9)
  • Андрей Максимнюк

    І це  суспільство ще стогне що зарплати малі?
  • Боря Корженівський

    А на око по 5 літрів продают  в кого нема картки фішка ,а якщо є то 10 літрів
  • Валерий Дорогань

    Сегодня по 5 литров....
  • Джек Джек

    А працювати як.. Якщо я таксую на службі і на своїй машині??

    Александр Солонин reply Джек Джек

    Джек Джек про таксі мови не було

keyboard_arrow_up