Черги на АЗС: хмельничан просять утриматися від пересування на авто

- Під час війни українці стикнулися із дефіцитом пального.
- На хмельницьких АЗС вже кілька днів автівки вишукуються в черги.
- Міський голова просить утриматися від пересування на власних авто.
Черги на АЗС у Хмельницькому тривають вже кілька днів. Зокрема на Львівському шосе, біля OKKO, о 14 годині стояли десятки автомобілів. Міський голова Олександр Симчишин просить хмельничан утриматися від пересування на власних авто. Мовляв, наразі необхідно надати перевагу для заправки комунальному транспорту. Оскільки перевізники вже мають збої в роботі через відсутність пального.
- Україна має вже кілька днів величезну проблему із паливно-мастильними матеріалами. В інших містах це почалося раніше, в нас трохи пізніше, бо в нас були запаси. Ця ситуація буде тільки ускладнюватися. Тому я дуже всіх прошу, залиште автомобілі. Нам треба в першу чергу забезпечити роботу комунальної техніки та комунального транспорту, аби не було збоїв, які й так вже є. Багато перевізників змушені стояти в чергах на заправках. Тому дайте їм перевагу. Нехай вони швидше заправляться, бо це критична інфраструктура. А ви по можливості залиште автомобіль і трішки треба потерпіти. Плюс паливно-мастильні матеріали потрібні для українського війська, - каже міський голова.
Як повідомляє Економічна правда, киян теж закликали без необхідності не пересуватися містом через дефіцит нафтопродуктів. Наразі пальним у першу чергу будуть забезпечені військові, працівники ДСНС, поліції, швидкої допомоги. Для цих категорій оператори тримають недоторканний запас.
У виданні зазначають: до війни 100% імпортного пального Україна отримувала з росії, білорусі та завдяки морським постачанням. Після 24 лютого ці три джерела стали недоступними. Ринок був змушений повністю перебудовувати логістику, у зв’язку з чим уряд одразу збільшив граничні ціни на нафтопродукти.
Залишався єдиний робочий варіант: перехід на постачання з країн ЄС. Трейдери почали працювати в цьому напрямку, законтрактувавши там великі обсяги пального. Стартував імпорт з нового – четвертого напрямку.
У березні та на початку квітня проблем із пальним не було завдяки Кременчуцькому НПЗ, який після зупинки Шебелинського ГПЗ лишався єдиним працюючим нафтопереробним заводом у країні. Проте через ракетні обстріли росіян завод зупинив роботу.
Читайте також: Симчишин розповів, скільки хмельничан загинуло на війні
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Дякуємо, що прочитали. Підтримайте автора та редакцію Всім.юа гривнею

Дякуємо за вашу підтримку!
Війна змінила багато всього, але не нашу мету — розповідати правду, яка важлива сьогодні, як ніколи.
Ваша допомога — це не просто фінансова підтримка. Це ваша довіра, яка дає нам сили. Завдяки вам ми створюємо якісні статті, запускаємо нові проєкти та досліджуємо важливі теми.
Ми залишаємося незалежними, щоб служити тільки вам — нашим читачам. Адже журналістика, яка працює для читачів, — це єдиний шлях до правди.
Кожен ваш донат — це крок до розвитку нашої редакції та збереження свободи слова. Дякуємо, що ви з нами! Разом ми робимо важливу справу для Хмельницького та України.
Андрей Максимнюк
Боря Корженівський
Валерий Дорогань
Джек Джек
Александр Солонин reply Джек Джек