Бренд міста - це образ населеного пункту та враження мешканців від нього. Як правило, він має візуальне вираження - девіз, логотип, фірмовий стиль. Це насамперед сукупність властивостей товару, які покликані збільшити його привабливість для споживача. Таким товаром має стати і Хмельницька область, щоб вабити туристів.
На сьогодні власні бренди мають такі міста як Харків, Київ, Львів, Одеса. Наприклад, Кривий Ріг розрекламував себе як «місто, довжиною в життя» - найдовше місто в Європію
Варіанти розробили
У Хмельницького поки що бренду немає. Хоч для цього, як жартують в соцмережах, підійшла б базарна сумка "кравчучка". Але розробили 4 проекти для області.
Спочатку оберуть логотип, який красуватиметься на товарах регіональних виробників та знаках при в’їзді в область. А далі буде розвиток туризму і багато іншого. Принаймні так планують. Реалізувати проект влада хоче дешево і сердито. Але з максимальним ефектом.
- Усі проекти бренду розробляли Київському бюро маркетингових технологій. Для кращого розуміння того, що потрібно області і що краще символізуватиме Хмельниччину, попередньо було проведено соціологічне дослідження. Відповідно до нього було розроблено план дій, - розповідає «ВСІМ» начальник управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Інна Михайлова.
На сайті ОДА можна проголосувати за один із чотирьох варіантів.При розробці плану брендингу були виставлені чіткі рамки. По-перше, серед усіх напрямків потрібно було обрати п’ять найважливіших проектів. Влада хоче аби усі вони відразу дали результат і вплинули на добробут людей. Та конкретних напрацювань для реалізації такого непростого завдання у владних кабінетах не знайшли. Хочуть лише, щоб на все не потрібно було великих фінансових затрат.
Туристична Хмельниччина?
Після двохмісячних роздумів по проектах бренду Хмельниччини зупинилися на п’яти:
- Туристичний центр
- Агроофіс
- Інвестиційний портал
- Логістичний центр
- Медицина катастроф
Конкретні ідеї та напрацювання є лише по першому. Першим кроком до його реалізації стане обрання візуального бренду. Кращий серед чотирьох визначатимуть методом відкритого голосування. Воно уже розпочалося. За чотири дні свій вибір зробило більше 500 користувачів.
- Цей бренд зможе використовувати кожен. Розміщуватиметься він на в’їздах в область. Товаровиробники зможуть за допомогою бренду виокремити і прикрасити свою продукцію. Скажу, що деякі швейні виробництва вже зацікавилися в цьому, - розповідає Інна Михайлова.
Планують також запустити сайт про Хмельницьку область. Тут хочуть розмістити інформацію про усі привабливі для туристів місця. Мовляв, щоб люди не оминали нашу область на шляху від однієї точки в іншу, а хотіли затриматися.
До реалізації туристичного проекту думають приступити вже у вересні. Тоді має завершитися голосування. На рахунок інших напрямків, то поки на папері існує лише їхня назва. Якихось конкретних методів їх реалізації ще немає. Єдине – все має запрацювати відразу і фінансові витрати мають бути невеликі.
Друзі, як вам логотипи? Пишіть у коментарях.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.