Хмельничани втричі частіше застрягають у ліфтах: що робити і куди звертатись

Хмельничани втричі частіше застрягають у ліфтах: що робити і куди звертатись
  • Під час відключень світла хмельничани почали частіше застрягати у ліфтах.
  • Комунальники кажуть, тепер за день таких випадків може бути 60-70. 
  • Розповідаємо, як діяти і куди звертатись під час аварійних ситуацій. 

«Я живу на 6-му поверсі десятиповерхівки на Пілотській. О 12 годині мені потрібно було терміново їхати по справах. Я поспішав і якось забувся за графік відключення світла. Зайшов у ліфт й тільки рушив, як вимкнули світло. Відразу почав шукати номер аварійної служби на стінах. Зателефонував. Сказали, що скоро будуть. Минуло десь пів години, але нікого не було. Я зателефонував ще раз. Сказали мені, що в дорозі майстри і щоб я був на місці. Дивно це прозвучало. Куди мені з ліфта діватися. Але мене все ж звільнили. Я просидів у ліфті десь до години. І, судячи з розповідей майстра і його незадоволення, я був не один, хто застряг», – розповів хмельничанин Богдан. 

Таких історії цього місяця стало більше. Мешканці опиняються заблоковані у ліфтах в різних частинах міста. Комунальники поспішають їх визволити, але через велику кількість викликів лінія може бути перевантажена. Хмельничани нервують й часто на адресу ліфтерів звучать скарги. Про аварійні виклики, обурення хмельничан і куди дзвонити, якщо застрягли у ліфті. 

Кількість викликів збільшилась втричі

У Хмельницькому загалом є шість компаній, які обслуговують ліфти. Цим займається і спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство «Хмельницькліфт», яке обслуговує наразі 1200 ліфтів. 

Відео дня

Там пояснюють: причин, чому ліфт застряг між поверхами, може бути декілька – технічні ситуації або ж люди самі неправильно ним користуються. Та останнім часом причина цьому – відключення світла. 

Як розповідає vsim.ua головний інженер підприємства Федір Ковальчук, за червень таких випадків побільшало втричі. Якщо раніше ця кількість була в межах 650-670, то в червні – майже 2 тисячі. 

– Цього місяця лише два дні було, коли мали штатну кількість викликів – орієнтовно 20-25 за день. Вся причина в тому, що немає системного відключення електроенергії. Це ж не від нас залежить. Буває попереджають, що вимкнуть о 9:00, на годиннику 9:20 і людина думає: «Мабуть вже не буде», заходить і світло відключають. І це в різних мікрорайонах містах. Відтак затягується термін звільнення. Бо це потрібно піднятись наверх, зробити все вручну і випустити людей. Тому трапляються проблеми, що люди дзвонять і скаржаться, – пояснює Федір Ковальчук.  

Чому скаржаться хмельничани?

У кожній кабіні ліфта є номери телефонів, за якими можна зателефонувати в разі аварійної ситуації. Хмельничани, які опинились у пастці, нерідко дзвонять зі скаргами. До прикладу, телефонують не до тієї компанії, яка обслуговує саме цей об’єкт. Лінія може бути перевантажена, адже викликів багато з різних куточків міста. 

– Люди телефонують одночасно і просять випустити. Ми розуміємо, всі поспішають. Буває, скаржаться, чому ми не можемо вплинути на тих, хто відключає електроенергію. Але ми тільки працюємо з наслідками. Є люди нетерплячі, які телефонують по 5-6 разів підряд. Займають лінію й інші люди не можуть додзвонитись. Є людський фактор – люди панікують, – каже головний інженер «Хмельницькліфт». 

Окрім цього, на підприємстві наразі не вистачає працівників. Причиною цьому стала і мобілізація. 

Основні поради, якщо застрягли між поверхами:

  • Не натискайте на всі кнопки поспіль, 
  • не стрибайте в ліфті, 
  • не намагайтеся відчинити двері кабіни самостійно. 
  • скористайтеся кнопкою виклику диспетчера чи номером телефону аварійно-ліфтової служби – повідомте про проблему та своє місце перебування.

Куди дзвонити хмельничанам?

Аварійна СРБП «Хмельницькліфт» – 0800 50 40 86.

Читайте також:

У Хмельницькому діятимуть планові відключення світла протягом тижня: адреси

2,6 мільйона на ремонт 10 вулиць у Хмельницькому. Хто робитиме та коли

Відключення газу у Хмельницькому 1-5 липня (АДРЕСИ)

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (3)
  • Читач90
    " ...Я зателефонував ще раз. Сказали мені, що майстри застряли в сусідньому ліфті...".
  • Ylia
    Повністю згідна
  • Ірина
    Якби було дотримання графіків відключення, то ніхто б не застрягав.

keyboard_arrow_up