«Коли я схудла на 18 кілограм, я захотіла розповісти про це усім»: про що говорили на Instaday у Хмельницькому

«Коли я схудла на 18 кілограм, я захотіла розповісти про це усім»:  про що говорили на Instaday у Хмельницькому
Альона Гнап (праворуч) ділилася секретами успіху в Intagram. Фото зі сторінки irina_vitrovchak.
  • У місті пройшов захід, присвячений суто одній соцмережі.
  • Учасникам розповідали і показували, як досягти успіху в Instagram.
  • Хтось прийшов за секретами розвитку своєї сторінки, а хтось для того, щоб навчитись заробляти.

Соціальні мережі – не тільки розвага чи спосіб самоствердження. В цьому переконані організатори Instaday у Хмельницькому. На зустріч із відомими блогерами і майстрами заробітку в Instagram прийшло 200 людей.

Про що говорили

  • Instagram – сама динамічна соціальна мережа. Вона більш, як в два рази, виросла менш, як за півроку. До неї великий інтерес не лише в бізнесу, а й в звичайних людей, блогерів. Люди хочуть розвивати себе і показувати. В Instagram можна не тільки самостверджувати внутрішнє его, а й заробляти. Про це все сьогодні розказували спікери учасникам Instaday, - розповідає співорганізатор Instaday Вадим Пилипчук.

Захід був розрахований на дві аудиторії. Перша – люди, яким цікавий блогінг, розповідали, як вести свій акаунт  гарно, класно, професійно, що писати й що фоткати, щоб людям було цікаво. Про це все розповідала найбільший блогер Західної України Таня Пренткович. Вона, за словами організаторів, і найбільш динамічніше розвивається, збираючи все більше підписників, лайків і коментарів.

По завершенню першої частини усі учасники розбіглися по справах чи на обід. Після перерви дещо втомлені й соні від погоди вони повернулися в залу. Оживилися, коли за  мікрофон заговорила один із спікерів Альона Гнап.

Відео дня
  • Зараз я не представляю, що робити без Instagram. Він є важливою частиною моєї роботи. Як я прийшла в цю соцмережу? Коли я схудла на 18 кілограм, я захотіла розповісти про це усім.

На цьому розпочалася друга частина Instaday – бізнес-сесія. Спочатку учасникам розповідали, як за допомогою Instagram спонукати клієнта прийти в магазин за покупками. Після цього спікери на прикладі показували, як вивести через соціальну мережу свою місцеву торгову марку на загальнонаціональний рівень.

«Коли я схудла на 18 кілограм, я захотіла розповісти про це усім»:  про що говорили на Instaday у Хмельницькому, фото №1 на сайті vsim.ua

Основи успіху в Intagram

Вадим Пилипчук вважає, що популярною свою сторінку може зробити кожен. Для цього, за його словами, потрібно дотримуватися простих правил.

  • Щоб пости були цікаві, потрібно спілкуватися з аудиторією і спонукати її щось роботи. Задавати якісь питання, голосування й інше. Це не має бути просто фото і все.
  • Водночас фотографії мають бути якісними і цікавими. Адже Instagram – мережа контенту.
  • Потрібно бути активними і системними. Не можна раз в місяць щось викласти і все. Якщо хочете результату, то потрібно щодня якась історія, щодня гортати стрічку і над цим працювати.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up