"Нафтогаз" не повертає переплати за розподіл газу і не збирає інформації про дані клієнтів

-
Газова компанія не повертає своїм клієнтам жодних переплат за доставку газу.
-
Натомість попереджають про шахраїв, які збирають персональні дані споживачів.
Днями у НАК "Нафтогаз України" розповіли про чергову шахрайську схему. В заяві компанії йдеться, що з 22 жовтня шахраї почали збір персональних даних онлайн для вирішення питань щодо перерахунку і повернення коштів за доставку/розподіл газу. Вони роблять це від імені “Нафтогазу”.
Але в газовій компанії стверджують, що наразі не збирають онлайн персональну інформацію клієнтів і закликають не довіряти фейкам.
— Мережею шириться неправдива інформація, що з 22 жовтня Нафтогаз розпочинає збір персональних даних онлайн для вирішення питань щодо перерахунку і повернення коштів Нафтогазом за доставку/розподіл газу. Закликаємо бути уважними та обережними: у жодному разі не передавайте свої дані стороннім особам. Довіряйте тільки офіційним джерелам! — заявили в компанії.
Станом на зараз документи на повернення переплат приймають лише у Центрах обслуговування клієнтів. В “Нафтогазі” лише почали працювати над розробкою та впровадженням онлайн механізму, аби можна було подати документи для перерахунку та повернення коштів за доставку/розподіл газу.
До слова, дізнатися за яким алгоритмом діяти, аби повернути переплату за доставку газу можна у матеріалі Як повернути переплату за доставку газу? Інструкція від Нафтогазу
Нагадаємо, з 1 жовтня «Хмельницькгаз» не має чинної ліцензії на транспортування газу. Ця функція перейшла до хмельницької філії ТОВ «Газорозподільні мережі України». Змінилися й рахунки, на які слід платити. Більше про це читайте за посиланням.
Звернутися за детальною консультацією можна до операторів Контакт-центру “Нафтогазу” за номерами:
-
066-300-2-888
-
098-300-2-888
-
093-300-2-888
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.