«Народний бренд» 2024: у Хмельницькому нагородили переможців
-
Щорічний конкурс «Народний бренд» завершений й переможці отримали свої нагороди.
-
Також на заході провели аукціон, завдяки якому вдалося зібрати понад 170 тисяч гривень на РЕБ для військових.
У Хмельницькому завершився щорічний конкурс «Народний бренд». Голосування тривало 2 місяці, і зрештою хмельничани обрали найкращі компанії у 44 номінаціях. Участь взяли майже 23 тисячі користувачів, які віддали понад 348 тисяч голосів.
Церемонія нагородження відбулась у залі готельно-ресторанного комплексу “Sobkoff”. Окрім статуеток та нагороди, кожен переможець отримав подарунки від генерального партнера 2К та від Торгового дому «АВ»: ігристе вино Villa UA та коньяк Довбуш Карпатський.
Переможців конкурсу в різних номінаціях можете переглянути в окремому матеріалі за посиланням.
- У наш час важливо, аби бізнес працював, українські бренди розвивалися. Завдяки функціонуванню ми можемо підтримувати наші Збройні Сили, сплачувати податки та допомагати наближати перемогу в російсько-українській війні. Усім бізнесам я бажаю лише розвитку та руху вперед, попри всі складнощі, які наразі переживає країна. Нехай кожна з компаній продовжує впроваджувати різноманітні мотиваційні системи для своїх підлеглих. Адже саме завдяки працівникам та їхній роботі бізнеси стоять на ногах і залишаються важливою ланкою в розвитку економіки України, — розповіла Альона Венгер, директор з маркетингу компанії «2К» – генерального партнера та переможця в номінації Хмельницький виробник (промислова група).
Окрім нагородження переможців, на заході провели аукціон. Метою було зібрати 120 тисяч гривень на РЕБ для бійців Старокостянтинівського 228 бату, який наразі у складі 65 бригади. Воїни зараз захищають країну на донецькому напрямку й дуже потребують підтримки. Збір ініціювала громадська організація «Мистецька сотня Гайдамаки».
Переможцям в «Народному бренді» запропонували вісім лотів. А саме:
- Лот Картина «Карта Вільної України», авторства Марини Дежефі - відомої далеко за кордоном художниці.
- Карикатура «Про культуру», авторство лідера карикатуристів Георгія Ключника.
- Біле сухе вино ШАРДОНЕ, виробництво за класичними французькими технологіями з єдиного історичного шато в Україні, князя Петра Трубецького Херсонська область.
- Ексклюзивний Коньяк ХО BOLGRAD, виготовлений і розлитий 22.01.22 року в м.Олешки Херсонської області.
- Плакат «Кордон свободи», автор Нікіта Тітов. Створений у знак шани й подяки легендарним прикордонникам острова Зміїного та військовополоненим.
- Книга «Історія впертого чоловіка», автобіографічна історія - Олександра Будька, легендарного командира 49-го окремого стрілецького батальйону "Карпатська Січ". Тепер більш відомий, як "Холостяк" Олександр "Терен".
- Крило Шахеда, збитого над Старокостянтинівською військовою частиною.
- Прапор з підписом Залужного.
В результаті – вдалося зібрати 171 900 гривень, які будуть передані військовим.
Переглядайте, як минуло нагородження переможців «Народного бренду-2024», у фоторепортажі.
ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПАРТНЕР
2К - виробник брендів чистоти Galax та Wash&Free
Офіційний партнер
Партнери
Пригощає