Нещодавно у Хмельницькому стартувало будівництво сучасного терміналу компанії "Нова пошта". Сортувальну лінію збираються побудувати протягом року на території села Розсоша, що за 8 кілометрів від Хмельницького. Щодня там зможуть обробляти до 8,5 тисяч посилок в годину. Загальна потужність терміналу складе 18 тисяч відправлень за 60 хвилин.
Сьогодні, 23 квітня, керівництво "Нової пошти" заклало перший камінь фундаменту Хмельницького інноваційного терміналу. Подібний об'єкт вже з березня працює у Києві. Окрім Хмельницького, сортувальна лінія має з'явитися ще у Львові.
Логістичний центр займатиметься сортуванням вантажів до 50 кілограмів. Термінал буде сортувати посилки автоматично і завантажуватиме їх у транспорт, який везтиме їх до відділень. Потрапляти безпосередньо в машини вони будуть без використання сітчастих контейнерів.
- Посилки і вантажі почнуть доставлятися ще швидше. Цей термінал сприятиме збільшенню швидкості обробки та доставки вантажів. ХІТ стане одним із ключих сортувальних центрів і дасть великий прорив по відношенню до співробітників, які будуть тут працювати. Це будівництво створить близько 300 нових робочих місць. Дуже важливо, що це будуть офіційно працевлаштовані співробітники, які на новому терміналі будуть мати комфортні і сучасні умови праці, - розповідає співвласник компанії "Нова пошта" В'ячеслав Климов.
Ключовий елемент системи нового терміналу – сканер штрих-коду (ШК), який завдяки конструкції з дзеркал дає можливість сканувати штрих-код на посилці з будь-якої сторони. Він за частку секунди без зупинки транспортера повторно перевіряє вагу і габарити посилки, розпізнає ШК, вносить його у систему, знаходить напрямок, куди має їхати вантаж, дає сигнал сортувальній стрічці для позиціювання колодок скиду (shoe sorter), які вибивають посилку в рукав для подальшого відвантаження.
Будувати нову сортувальну лінію у Хмельницькому буде місцева компанія "Будівельний Альянс Груп". На термінал планують витратити близько 9,5 мільйонів євро. Ці кошти "Нова пошта" виграла як грант у Європейського банку реконструкції та розвитку.
- Ми відкриваємо термінал, щоб наш споживач отримував якісні послуги. Ми не будемо перекладати на нього ті фінансові навантаження. Саме тому ми звернулися до ЄБРР, бо такого масштабу об'єкти не будуються за рахунок споживача і підняття цін. Тому тарифи для кінцевих споживачів нічого не зміниться, крім поліпшення сервісу і швидкості доставки, каже В'ячеслав Климов.
Завершити будівництво планують до кінця 2018 року. А вже у березні 2019 сортувальний центр має запрацювати.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Пасажир
Пасажир