Новий Call-центр допоможе хмельницькій поліції скоріше реагувати на виклики

Новий Call-центр допоможе хмельницькій поліції скоріше реагувати на виклики
Для кращої роботи правоохоронців у Хмельницькому на кожній зміні в центрі працюватиме 6 операторів та 4 диспетчери.

Кожен дзвінок на службу «102» прийматиме оператор. Він здійснюватиме первинну кваліфікацію події на основі отриманої від заявника інформації. Далі повідомлення передаватиметься відповідному диспетчеру, який на електронній карті міста має можливість відслідковувати місце перебування усіх патрульних та інших нарядів поліції. Він направлятиме на місце події найближчий патруль, а якщо є ознаки кримінального правопорушення — і слідчо-оперативну групу.Новий Call-центр допоможе хмельницькій поліції скоріше реагувати на виклики, фото №1 на сайті vsim.ua

«До завдань диспетчера входитиме відслідковування  всіх етапів реагування на подію та оптимізування діяльності патрулів. Це унеможливить такої ситуації, що якась із ділянок міста залишиться без нагляду», - йдеться у повідомленні сектору комунікації ГУ Нацполіції в Хмельницькій області.Новий Call-центр допоможе хмельницькій поліції скоріше реагувати на виклики, фото №2 на сайті vsim.ua

Участь у відкритті центру взяла голова Національної поліції України Хатія Деконаідзе. Нагадаємо, що вона взяла сьогодні участь у складанні присяги хмельницькими поліцейськими. Якою вона була дивіться ТУТ.

Відео дня

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up