Перший бізнес-форум у Хмельницькому: про що говорили спікери

  • У Хмельницькому пройшла перша конференція про інтернет-маркетинг.
  • 9 спікерів розказали про те, як працювати з пошуковими системами та вести бізнес в інтернеті. 
  • Хто був на "1st e-commerce BusinessForum 2017" та про що говорили, бачили журналісти vsim.ua.
Перший бізнес-форум у Хмельницькому: про що говорили спікери

Вперше близько 200 підприємців зібралися у Хмельницькому під одним дахом. У місті організували бізнес-форум для тих, хто займається інтернет-продажами. Що потрібно знати інтернет-підприємцю початківцю? Як працювати з клієнтами? Які інструменти варто використувати для ефективних продажів в інтернеті? Про це та багато іншого говорили дев'ятеро спікерів. 

Олександр Зорян, Founder&CEO DEEPDESIGN STUDIO

- При зборі команди раджу проводити співбесіди самостійно. Після десятої ви навчитесь бачити людину наскрізь. Також важливо казати людині правду перед прийняттям на роботу. Беріть на роботу трудяг і людей, які будуть з вами битися. «Суперзірки» часто починають диктувати вам свої умови. Людей, які не хочуть працювати, потрібно звільняти. Не потрібно надміру слідкувати за своїми працівниками, ставити камери відеонагляду. Працівники розуміють тоді, що ви їм не довіряєте. Якщо вашого працівника в певний момент хвилює його сім’я, то йому будуть не потрібні ваші звіти. В нього сім’я на першому місці. І якщо йому треба кудись піти з сім’єю, то відпускайте, не роздумуючи.

Антон Щавінський, інтернет маркетолог, сертифікований спеціаліст по контекстній і таргетованій рекламі в Google Adwords та Facebook

- Підвищити якість реклами дозволить робота з пошуковими запитами. Якщо ви будете знати ключові слова, за якими вас шукають ваші користувачі, ви зможете виключити непотрібні слова з реклами. Також потрібно підвищити якість цільової сторінки. Для цього варто додати в тексти сторінок і описи під фотографіями. Крім того, до реклами в Google раджу додавати розширення, це швидкі посилання, ціни, уточнення, структурований опис, контактний номер телефону. Таким чином, буде більше кліків, відповідно і більше заявок та продажів.

Андрій Бухонок, Founder&CEO EuroConsult

- Зобов’язавши своїх менеджерів говорити потрібні фрази, можна вполовину підвищити свою результативність. Основне, що ви маєте зараз робити – це спілкуватися зі своїми клієнтами. +30 відсотків до продажів у вас буде, якщо ви заставите менеджера задавати лише одне питання – «Оформлюємо?». Будь-яка розмова з клієнтом має закінчитись домовленістю про наступний крок. Якщо це продажі, то потрібно вести облік клієнтів у табличці Excel або за допомогою CRM-системи.

Роман Ужва, Founder&CEO IMREV

- Існує продукт, який називається Google Мой бизнес. Для локального бізнесу важливо додати свою компанію на карту Google. Якщо попросити клієнтів залишати на сторінці компанії відгуки, вони будуть показуватися на карті. Тоді краще ранжування по пошуковому запиту. Google видає картки краще, ніж інші результати пошуку. Гарно видаються у пошуковій системі і відгуки у Facebook. Слідкуйте за своїми відгуками, тому що від цього залежить ваша репутація. Якщо ваші покупці побачать лише негативні відгуки при пошуку вашої компанії, вони у вас нічого купувати не будуть.

Галина Янишівська, маркетинг-директор та автор молочного бренду "Галичина"

- У Facebook дуже добре працює візуальна реклама. Зараз є ще один тренд – це живі зйомки. Якщо потрібно підняти свій проект, то це може допомогти. Ми маєте знати вашу аудиторію, від цього залежить, як часто ви робитимете пости. 80% контенту має бути не продажним, а фото – смачними. Низькоякісні фото не потрібні. Користуйтесь контентом інших людей, але обов’язково залишайте власні коментарі. Говоріть зі своїми читачами, задавайте їм питання, чому вони купують або не купують.

Вадим Пилипчук, Founder&CEO Hillary Cosmetics

- Щоб продавати в Instagram, не треба продавати. Будьте корисними, показуйте свою експертність та професіоналізм. Формуйте довіру вашої аудиторії. Формуйте відносини з вашими підписниками, допомагайте їм, спілкуйтесь і вони вам пізніше віддячать. Щоб вас бачили, потрібно виставляти лише якісні та яскраві фото, одноманітні фото втомлюють підписників. В кожному пості потрібно робити заклик до дії, аудиторії треба казати, що робити.

Олег Горобець, CEO RIA Media

- Для сайту довідок 20.ua ми визначили місію. На ньому люди можуть знайти те, що їм потрібно, отримати якісну інформацію про компанію і зручно з нею зв’язатися. Оскільки у нас великий проект, багато сил ми вклали у внутрішню перелінковку. Для пошукової системи це гарний інструмент. Також зараз must have – це мобільна версія та швидкість її завантаження. Ми забрали з мобільної версії зображення і залишили лише те, що потрібно користувачу – адресу і контактні телефони. За останні 2 роки ми збільшили трафік на сайт в 2,5 рази за рахунок усунення технічних проблем, внутрішньої перелінковки та якісного контенту.

Сергій Бельський, інтернет-маркетолог, підприємець

- Щоб продати ваш товар, потрібно заслужити довіру клієнта. Перше правило, люди схильні йти за більшістю. Дайте їм про це знати. Покажіть, як ви обробляєте тисячі заявок, як працюєте з товаром. По-друге, чужа рекомендація сильніша за тисячу слів, особливо рекомендація від експерта. Якщо людина має сумнів щодо вашого товару, потрібно надати рекомендації. Ще одне, давайте користь перш ніж зробити пропозицію. Коли людина приходить на ваш сайт, ви маєте дати їй усю інформацію про товар, рекомендації інших, показати, як він виробляється або готується.

Олег Бутенко, Founder&CEO SearchProfy

- Завдяки SEO-оптимізації сайту для пошукових систем збільшується трафік на ваш сайт і відповідно зростають продажі. Спочатку проводиться SEO-аудит, ми запускаємо робота по сайту, який аналізує усі сторінки. Тоді робиться оптимізація сайту, додаються мета-теги, пишуться та розміщуються нові тексти на сайті. Все для того, аби ваш сайт видавало якнайвище у Google.

Коментарі (2)
  • Andrey Grigorovskiy

    короче СЕОшніки провели свій піар

    Анна Островська reply Andrey Grigorovskiy

    тільки корчать з себе крутих
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Хмельницького за сьогодні

19:12 ТОП-5 новин тижня у Хмельницькому, які ви могли пропустити 18:00 Затопить знову? Синоптики обіцяють дощ з грозою хмельничанам 23 липня 17:00 23 липня кілька годин без світла сидітимуть мешканці одного із будинків у Книжківцях 16:35 Як вберегти дитину від стресу в лікарні - поради Супрун Від читача 19:45 Управдом по-Хмельницьки 16:00 Мешканець Ізяславської колонії отримав додаткових 3 роки ув'язнення за спробу пронести наркотики 15:00 Хмельничанин просить встановити світлофор на перехресті поблизу "овочевого" ринку 14:00 На Дністрі ледь не потонув 33-річний чоловік 13:00 Нічна пожежа: у Шепетівці згорів "BMW" 12:00 За ґрати відправили шахрая, який вимагав у хмельничанина 13 тисяч доларів 11:00 22 липня - "чорничний" день. Навіщо сьогодні закопують огірки? 10:00 Перекинули через паркан: наркотики і мобілки "надіслали" у хмельницьке СІЗО photo_camera 09:00 22 липня - День ангела у Костянтина 08:00 Рецепт вихідного дня. Готуємо молоду картоплю з м'ясом
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up